en jij staat er niet eens bijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Huu! Een OP!
Net echt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Huu! Een OP!
en ik kom er niet in voorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Huu! Een OP!
Ik ook niet..quote:
Ik was naar Kruisjwijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef n00cL30n het volgende:
.
Oef.. dat was een mooie encounter bij de warme bakker van Aalsmeer....
En ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen avatarquote:
Soortgelijk gevalletje?quote:
Dan maar een leeg-kadertje voor je inrichten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ik ook niet. Maar ik heb dan ook geen avatar
Naja daar komen al die jonge meisjes broodjes halenquote:
w0rDeN ZuH DaR NiE DiCK VaN DaN?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
Naja daar komen al die jonge meisjes broodjes halen
Ze KoPeN BrOoDjEs GeZoNd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
w0rDeN ZuH DaR NiE DiCK VaN DaN?
MeT VeT VeUL DikKuH RoMiGuH MaJo DiE zE GuLzIg OpLiKkuH?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Joene het volgende:
Ze KoPeN BrOoDjEs GeZoNd.
Zolang het maar geen MILFs zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja daar komen al die jonge meisjes broodjes halen
Ja of met schijfjes komkwammer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
MeT VeT VeUL DikKuH RoMiGuH MaJo DiE zE GuLzIg OpLiKkuH?
Nou er werkt daar zo een hendig sjiek meiske , en volgens mij is dat een mama ! en die kan je best een keer een leuke avond / nacht mee hebben mijns inziens dan.quote:
Hoi Neucken ! ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
Breezertopic!
Alleen voor beltegoed of een Breezer met lime-smaak.quote:
Breezer Ananas ? dubbele whisky ?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen voor beltegoed of een Breezer met lime-smaak.
Ik "niks" elke dag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Joene het volgende:
Overigens ik ga WeekEnd houden , weer 2 dagen niksen !
Ik zeg toch lime!quote:
*beltegoed met lime-smaak geeft*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
Alleen voor beltegoed of een Breezer met lime-smaak.
Ok deal .quote:
Geilquote:
Oeh, held!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
*beltegoed met lime-smaak geeft*
Waar en wanneer?quote:
Goa je nu mit brommers kiek'n?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
Oeh, held!
Oh, ik vind het altijd zó charmant als een man dat zegt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goa je nu mit brommers kiek'n?
Høken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef Chowi het volgende:
Oh, ik vind het altijd zó charmant als een man dat zegt!
Gewoon even buiten gaan zitten in de zon. Als je eenmaal loom bent, is het niet zo moeilijk om in slaap te vallen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb weekend..
Zit thuis!
Was van plan om wat te slapen..
EN NU HEB IK GEEN SLAAP MEER
quote:
Dit kende ik nog niet.quote:Høken is een Achterhoeks woord voor loltrappen en alles wat daaraan annex is. Het woord heeft brede ingang gevonden in het Nederlands door het veelvuldig gebruik door de leden van de band Normaal.
Het wordt vaak uitgesproken als heuken, rijmend op keuken. De uitspraak van de ø is echter meer als die in het Franse heure.
Het woord is een verkorte vorm van pootjehaken, het moedwillig laten struikelen van een voorbijganger door een been uit te steken.
No way! Die jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:49 schreef Chowi het volgende:
Dit kende ik nog niet.
Oh ja. Ik behoor nog tot de jeugd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
No way! Die jeugd van tegenwoordig ook.
Dat wel, want ik ben kei-meerderjarig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan mag ik ook vast niet met je nøken.
Oh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
Dat wel, want ik ben kei-meerderjarig!
Een 33-jarige MILF?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh!
Oh, ik was even taart eten ivm een jarige collega.
Nøken dan maar. Ben je al nækend?
Mag ik hopen jaquote:
Oei, nogsteeds wat Cookie Dough over?quote:
Nou... Er waren al een hoop met elkaar overeen dat het een MHLF was... Mom He'd Like to...quote:
Op zijn tijd wel, ja. Vooral bij extreme warmte, overigens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef Q. het volgende:
Slow is goed.
Och, ik vind het wel okay. Maar ik post er reeds vanaf deel 2.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind BeF een beetje een malle reeks.
Dat rijmt. Een beetje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
Och, ik vind het wel okay. Maar ik post er reeds vanaf deel 2.
goed he, hoorde net dat 8 van de kpn testplatformen ook al plat ligtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Godskolere, het lijkt wel alsof er overal aan systemen gesleuteld wordt. Het ene na het andere systeem flikkert om.
Daar hebben we Bisonkit voor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar dicht het ook?
vind het best, heb over 1 uur 2 weken vrijquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zo gaat dat in Nederland he: zo gauw het een tijdje lekker weer is valt alles uit elkaar
Azijnpisser.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef Ripley het volgende:
Zo gaat dat in Nederland he: zo gauw het een tijdje lekker weer is valt alles uit elkaar
Zie ondertitel!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh!
Oh, ik was even taart eten ivm een jarige collega.
Nøken dan maar. Ben je al nækend?
contentbilling bij Tele2 is ook al stuk. Echt stuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:59 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
goed he, hoorde net dat 8 van de kpn testplatformen ook al plat ligt
heerlijk hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
contentbilling bij Tele2 is ook al stuk. Echt stuk.
En nog wat mottigere dingen, maar daar kan ik hier niks over zeggen.
Waarom las ik daar nou weer "Bioslock" in?quote:
Omdat je 'm stiekem niet kunt vergeten?quote:
Hij duikt dan ook steeds op als ik er even níet aan denk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat je 'm stiekem niet kunt vergeten?
En ik word al zo hitsig van dit weer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:04 schreef Chowi het volgende:
Zie ondertitel!
[zwoele wenkbrauwbewegingen].quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ik word al zo hitsig van dit weer.
*squirt*.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:15 schreef Chowi het volgende:
[zwoele wenkbrauwbewegingen].
Zég!quote:
Eh, hihi?quote:
Braafquote:
Zo ben ik.quote:
*onder kin kriebelt*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
Ik ben een poes. Hihi. Miauw enzo.
Dat was toch al bekend?quote:
Purrrr.quote:
Ik ook.quote:
Leuke plaatsnaam.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Joene het volgende:
Hoi, inmiddels ben ik gearriveerd op de parel van de noord-kop .
Daar heb je nog sjiek hendig lang over gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef Joene het volgende:
Hoi, inmiddels ben ik gearriveerd op de parel van de noord-kop .
Veel plezier in 't Harde.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laat ik ook maar eens gaan.
Prettig weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |