quote:Wel met applaus ontvangen werd de toespraak van VVD-Kamerlid Hans van Baalen die het standpunt van de liberalen uitdroeg. Hij legde de verantwoordelijkheid voor de confrontatie volledig bij Hezbollah en Hamas. Volgens hem leggen PvdA, GroenLinks en SP ten onrechte de schuld van het conflict bij zowel Israël als Hezbollah en Hamas.
Sollyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ohhnou heb je mijn jeugd verneukt!
![]()
quote:
Ga me nou niet vertellen dat Sinterklaas ook nie bestaat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ze bestaan toch niet, is gewoon een verhaatlje wat ouders aan kinderen vertellen zodat ze lief blijven
![]()
Sinterklaas is ontvoerd door negersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat Sinterklaas ook nie bestaat.![]()
In een zak?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Sinterklaas is ontvoerd door negers!
Hij is zelf een zak.quote:
Wat naarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Voor het laatst is de neger hier gezien:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Was het een zwarte piet?![]()
*Zo Jetix heeft ook weer een nieuwe Sinterklaas verhaal![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Voor het laatst is de neger hier gezien:
[afbeelding]
![]()
Dan moeten we negerland maar binnen vallen of plat gooien.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
rot jij anders opquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef SpaceCow het volgende:
Roflpantoffel is een mongool.. ga es dood... je bent hier net een maand..
kloontje!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef SpaceCow het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:22 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
rot jij anders ophij is toffer dan jij
![]()
Sorry ei, ik zit hier sinds september 2005.. nieuwe nicknamequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef SpaceCow het volgende:
Zullen we een potje pantoffelen, dan gaan we daarna tomatensoepen..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:25 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Sorry ei, ik zit hier sinds september 2005.. nieuwe nickname
@FIXER999:![]()
@FORCEFUZZ:![]()
Goed plan, hoe doe je tomatensoepen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:25 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Zullen we een potje pantoffelen, dan gaan we daarna tomatensoepen..![]()
Doe 's aardig tegen die newbie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef SpaceCow het volgende:
Allereerst pak je een kameel uit de diepvries, daarna gooi je een baksteen, BAF, door de tent heen. En daarna roep je 6 keer OeHoEh.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Goed plan, hoe doe je tomatensoepen?
Oops ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Allereerst pak je een kameel uit de diepvries, daarna gooi je een baksteen, BAF, door de tent heen. En daarna roep je 6 keer OeHoEh.
En dan wie als 3e eindigt van ons 2e, is de hond van de dag! Een beetje als pantoffelen dus.![]()
Mijn moeder is geen joodquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef Clourhide het volgende:
50 Cent is ook een superjood!![]()
http://www.shabot6000.com/sedaclub/
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:33 schreef Clourhide het volgende:
50 Cent is ook een superjood!![]()
http://www.shabot6000.com/sedaclub/
Duitslandquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef Rosbief het volgende:
In welk land wonen Joden eigenlijk? Hebben ze überhaupt wel een eigen land?!
Joden hebben geen eigen land. Ze wonen in kasten, kieren en onder je bed, waar ze wachten totdat je een dubbeltje laat vallen, die ze vervolgens dan met hun superadem opzuigen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef Rosbief het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Joden hebben geen eigen land. Ze wonen in kasten, kieren en onder je bed, waar ze wachten totdat je een dubbeltje laat vallen, die ze vervolgens dan met hun superadem opzuigen.
Tuurlijk.quote:
Jodanie natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef Rosbief het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |