vandaag leven we van de liefdequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:41 schreef Sunshine2006 het volgende:
Wat eten we vandaag???
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:40 schreef liefie_ het volgende:
Don't go breaking my heart
I couldn't if I tried
Honey if I get restless
Baby you're not that kind
Don't go breaking my heart
You take the weight off me
Honey when you knock on my door
I gave you my key
Dat probeerde ik gisteren al... misluktquote:
wow jij bent goed op de hoogte van de hoogtepunten van de muziekgeschiedenisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]is toch van john travolta die film, flashdance or whatever
Volgens mij niet hoor, dit is Kiki Deequote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]is toch van john travolta die film, flashdance or whatever
met toffe roze overal!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, dit is Kiki Dee
Het is in ieder geval een heerlijk vrolijk liedjequote:
idd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een heerlijk vrolijk liedje
Dan moet je kijken of het draadje er in zit. Zo ja, haal het er uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef liefie_ het volgende:
hij ging vanzelf kapot!
en dat is heel serieus
er is iets grondig fout met onze draadloze verbinding...
zelfs bij kpn kunnen ze ons niet redden
Binnenkort hopelijkquote:
Behoorlijk kansloos...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef liefie_ het volgende:
't was als de eerste keer
het klikte zomaar weer
de tijd stond even stil
ik dacht weer ja ik wil
wel wat met jou
ik vond je toen te gek
en was stapel op jou
heel macho en overal tegen
en wat je nooit geweten hebt
ik hield veel van jou
maar eigenlijk was ik toen heel verlegen
en daardoor een perfect nr voor jou ookquote:
Ja denk ook dat ik liedjes van dit caliber luisterquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en daardoor een perfect nr voor jou ook
nou... misschiensta ik dan nog in de supermarktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:12 schreef Christine het volgende:
[..]
jij! bijna!
Ik ben over een uur bij je om het op te drinken, goed?.
liefie!quote:
slecht he...quote:
de lul!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
slecht he...
onwijs afgewezen door zo'n kerel van de week
dramatisch
hard op em stampen!quote:
* liefie stampt op nixxxquote:
oja, jouw kamer is natuurlijk bloedheetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou... misschiensta ik dan nog in de supermarkt
daar hebben ze airco
zo geil als een perzik...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Christine het volgende:
godver, ik ben echt zo geil als een perzik... waar zijn de leuke mannen als je ze nodig hebt?.
het was een poging ontopic te blijven.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo geil als een perzik...waar slaat dat op?
Is het hetzelfde als zo geil als een baksteen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo geil als een perzik...waar slaat dat op?
Goed he!quote:
je weet wat ze met een kameel en twee bakstenen doen hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het hetzelfde als zo geil als een baksteen?![]()
het heeft vast niet met een afghaanse vrouw te makenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
je weet wat ze met een kameel en twee bakstenen doen he
nou nou dat lijkt me een duidelijke hint nixxxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:26 schreef Christine het volgende:
godver, ik ben echt zo geil als een perzik... waar zijn de leuke mannen als je ze nodig hebt?.
ik had het over leuke mannenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou nou dat lijkt me een duidelijke hint nixxx
ik trapte er al niet inquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou nou dat lijkt me een duidelijke hint nixxx
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
ow bah zijn jullie alleen maar nutteloos om elkaar heen aan t draaien
naja
ze wil niet met me neukenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
ow bah zijn jullie alleen maar nutteloos om elkaar heen aan t draaien
naja
Ik weet nog iemand die gaat verhuizenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:56 schreef Christine het volgende:
Mijn huis staat vol dozen.
Verhuizen is stom.
Leuk voor die persoonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand die gaat verhuizen![]()
het is geweldig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand die gaat verhuizen![]()
kom op christine niet alleen teasenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
ze wil niet met me neukenhaal jij dr eens over
![]()
Ga ik ondertussen bier halen!
nee ik hou gewoon niet van nutteloze tijdverspillingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef Christine het volgende:
jij wil te graag die fok!baby, liefie_.
domquote:
...snif...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dom
had je niet door dat 2 afleveringen met een hoop drama en gedoe wel eens het eind van het seizoen konden betekenen?
Geen ongelezen regionale krant beschikbaar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, heb ik al gelezen. Ik zat eerder te denken aan geile sex.
Tegenwoordig breng ik het verkapt, van plato moet ik doen alsof ik frigide ben.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, heb ik al gelezen. Ik zat eerder te denken aan geile sex.
Dos.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Welk seizoen van Lost was nou afgelopen? S1?
Nu wachten op tres ofzo dusquote:
Maar verder ben je niet obsessief ofzeau.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:09 schreef nixxx het volgende:
bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier bier
is tof
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar verder ben je niet obsessief ofzeau.
Pheno weet dat waarschijnlijk wel, hij load alles gelijk down.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nu wachten op tres ofzo dus
Ik zie dat er nog geen tvrips van zijn, dus amerika zal er ook wel op wachten..
Een vriend van me kreeg na een gesprek zelfs het mailadres van een klant, terwijl de supervisor aan het meeluisteren was.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
ow god volgens mij zit mn zusje telefonisch te flirten met de helpdeskmedewerker
naja het zal vast beter helpen dan de scheldbui van mn moeder of de boze preek van mij
vanaf nforce:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Pheno weet dat waarschijnlijk wel, hij load alles gelijk down.
1 |
ik zou ook erg dankbaar zijn voor de eerste klantenservice persoon die ook echt service geeft aan klanten en daadwerkelijk mn problemen fixtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een vriend van me kreeg na een gesprek zelfs het mailadres van een klant, terwijl de supervisor aan het meeluisteren was.
Dat doe ik ook op mijn werkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou ook erg dankbaar zijn voor de eerste klantenservice persoon die ook echt service geeft aan klanten en daadwerkelijk mn problemen fixt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |