quote:
Kennerquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:45 schreef Litpho het volgende:
[..]. We care a lot
. Anne's Song
. Chinese Arithmetic
.
Damn, niet de eerste vanochtend!quote:
Ha! Is 't gelukt met de kast?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:21 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben wakker.
Ja, weer wat euros lichter. En nu 8 weken wachtenquote:
Geil, maar ik hoop niet dat je op je werk zit.quote:
nee niet geil dr staat niet dat ik m'n kut voelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geil, maar ik hoop niet dat je op je werk zit.
Nopequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, niet de eerste vanochtend!![]()
Môgge!![]()
Idem.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:32 schreef Pheno het volgende:
Zucht
Wordt die kast inclusief of exclusief Q. geleverd?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weer wat euros lichter. En nu 8 weken wachten
Ik ben er al uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt die kast inclusief of exclusief Q. geleverd?![]()
Voor die prijs verwacht ik Dannyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt die kast inclusief of exclusief Q. geleverd?![]()
Zucht nogmaalsquote:
Is 't zo'n goedkope kast?quote:
In de trein staanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Wow, 8:45 alweer, ik kan me niet herinneren wat ik het afgelopen uur heb gedaan![]()
Volgens je history heb je in ieder geval in diverse topics gepost...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Wow, 8:45 alweer, ik kan me niet herinneren wat ik het afgelopen uur heb gedaan![]()
Triootje met dikke tieten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zo weer eens rijles. En vanmiddag alweer neuken
*slikt opmerking in*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee niet geil dr staat niet dat ik m'n kut voel![]()
3 0-en erachter, dus dat valt wel mee denk ik zoquote:
Ej godver, wat moet er nou later van worden als je nu al elke dag neuktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zo weer eens rijles. En vanmiddag alweer neuken
Verkapte 'kijk hier hoe ik mijn AS400 kennis ten gelde maak' pats reply...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 0-en erachter, dus dat valt wel mee denk ik zo
nee, dit was een 'kijk hier hoe ik gamma inbouwkasten verafschuw reply'quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkapte 'kijk hier hoe ik mijn AS400 kennis ten gelde maak' pats reply...![]()
bijna niet kunnen slapen door mijn polsquote:
Youre right! En nu de restquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens je history heb je in ieder geval in diverse topics gepost...
*Kruip maar tegen mij aan hoor* Er is nog plek naast mijn vriendinquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijna niet kunnen slapen door mijn pols
nu heelveel spierpijn, en werken wil niet echt lukken
wil naar bed, tegen iemand aankruipen en slapen
Damn meisje.. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
paracetamol helpt niet echtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Damn meisje.. Sterkte ermee. Is een pijnstiller geen optie?
En begrijpelijk, tegen iemand aankruipen is in deze gewoon veel lekkerder, iemand waar je vertrouwd mee bent..
Aleve is ook een goedequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
paracetamol helpt niet echt
alcohol is misschien een optielekker wegkruipen jah
zit nu ook nog eens alleen, rest van collega's zijn ziek
Dan is het vast geen ikeaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 0-en erachter, dus dat valt wel mee denk ik zo
heeft ikea bedragen van die orde eigenlijk? Of koop je dan hun vestiging over?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:26 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dan is het vast geen ikea
Morgen trouwens
1 vestigingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft ikea bedragen van die orde eigenlijk? Of koop je dan hun vestiging over?
Niet alleen de zweedsequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
Maar de zweedse balletjes zijn lekker
Goedemorgen..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nou zeg, je hoeft je gevoelens richting mij niet zo openlijk toe te geven hoor schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |