dat krijg ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:20 schreef Forcefuzz het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Dat bericht krijg ik ook steeds als ik probeer te MPen... als het lukt is dat bericht niet ergquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:18 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik krijg dan bericht dat ik neit 2 keer hetzelfde breicht mag invoeren
dat leer je later nog welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
Wat is fibo?
ja, en wat doe je dan anders als het lukt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat bericht krijg ik ook steeds als ik probeer te MPen... als het lukt is dat bericht niet erg
opzuipen en slapen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heb ik net een biertje opengemaakt dat ik niet meer op ga drinken wegens slapen.![]()
Zondequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Heb ik net een biertje opengemaakt dat ik niet meer op ga drinken wegens slapen.![]()
Ik doe niets anders... ik doe alleen niet steeds een poging tot een MPquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:21 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, en wat doe je dan anders als het lukt?
Waarom?quote:
Heej pc-fr34kquote:
ja, maar waarom lukt het dan de ene keer wel, en andere keer nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe niets anders... ik doe alleen niet steeds een poging tot een MP
Best lachen jaquote:
Best lachen jaquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Qunix en Twy natuurlijk ook gegroet.. Ik zit hier te wachgten op hetvolgende scherm waar ik wat moet invullen van de windowns instalatie voor campzone.
.
Zit nu op m'n tv te computeren zeg maar..
Hoiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Qunix en Twy natuurlijk ook gegroet.. Ik zit hier te wachgten op hetvolgende scherm waar ik wat moet invullen van de windowns instalatie voor campzone.
.
BeF is nogal leegjes nu en ik dacht, het PSheeft als laatst hier gepost, en qunix en twy posten hier ook, laat ik ook eens gaan nachtbaggeren.quote:
coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef pc-fr34k het volgende:
.
2 keer op tab en dan op spatie rammenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, maar waarom lukt het dan de ene keer wel, en andere keer nietgewoon berichtje invoeren, 2 keer op alt, en dan op spatie rammen?
Verse installatie voor p campzone.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoi
hoezo? had je er geen windows opstaan ofzo..?
Soms zijn we net makke schapenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BeF is nogal leegjes nu en ik dacht, het PSheeft als laatst hier gepost, en qunix en twy posten hier ook, laat ik ook eens gaan nachtbaggeren..
ik post hier ook ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BeF is nogal leegjes nu en ik dacht, het PSheeft als laatst hier gepost, en qunix en twy posten hier ook, laat ik ook eens gaan nachtbaggeren..
nee! 20 keer!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ah, ik zie dat jullie 2 keer hetzelfde bericht willen posten in 1 topic, zo moeilijk is dat toch niet..
Nopequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
Doen jullie nu allemaal proberen om te MPen?
Show me how babequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ah, ik zie dat jullie 2 keer hetzelfde bericht willen posten in 1 topic, zo moeilijk is dat toch niet..
Ik wil dat niet wetenquote:
Try itquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef pc-fr34k het volgende:
quote:
Ik weet al teveelquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Doe danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Heejquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef TwyLight het volgende:
In het vorige topic is het PrintScreen gelukt
Nu wel. (H).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef TwyLight het volgende:
Bob waarom ben je niet op msn?
Cool een spatie extra bij je postquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Militaire Politiequote:
Ik heb bij jouw sig steeds elke keer vreemde beeldenquote:
Vertelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb bij jouw sig steeds elke keer vreemde beelden
Nou ja... je weet wel... een Marokkaan die bij de kassa komtquote:
Wattan : D:D: D:Dquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... je weet wel... een Marokkaan die bij de kassa komt
daar komt ie toch nooi!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wattan : D:D: D:D:D;d;d;d
: D: D:D
D: D:D
Je hebt een DPquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:39 schreef Forcefuzz het volgende:
noch einmal
Een beeld wat dus gewwon onmogelijk isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of dat als ie komt hij mooi voor lul staatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
mag je zelf invullen1!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dus het had niks met eaculeren te maken?![]()
Ik heb de 2 manieren waarop het mij soms lukt toch echt al gepostquote:
want?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:43 schreef duivelinnetje het volgende:
Biogarde staat wel meer voor lul
hoevaak lukt het jou dan van de hoeveel keren dat je het geprobeert hebt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb de 2 manieren waarop het mij soms lukt toch echt al gepost
1 op 20.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:44 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
hoevaak lukt het jou dan van de hoeveel keren dat je het geprobeert hebt?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:45 schreef duivelinnetje het volgende:
Want.......haha echt lachen nu........maar hoezo?
[..]
Happy?quote:
neequote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
nee! ik blijf hier totdat het lukt!
Fok is dus het laatste wat jij zal zienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:47 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
nee! ik blijf hier totdat het lukt!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Fok is dus het laatste wat jij zal zien
Arme jijquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:49 schreef TwyLight het volgende:
Kunnen jullie niet he, meerdere malen een zelfde reactie! ownd
echt nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef PrintScreen het volgende:
Een extra spatie telt al als een andere post
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef TwyLight het volgende:
lollerwuppie
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef Forcefuzz het volgende:
testing met spatie
echt welquote:
dejavuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
dejavuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
ja, ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef TwyLight het volgende:
Lollerwuppie ik blijf nog even
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Trusten voor zo en tot later![]()
trustenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
dejavu?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Ja dat weten we nu welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:55 schreef Sebasser het volgende:
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:
O, nee dat niet tnxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?
Tnx to miiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:58 schreef Qunix het volgende:
Zo kan ik het ook sebagger
wheheh, snel aanpassen hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:59 schreef Rey-clan het volgende:
Dus kun je fijn doorgaan met mastruberen (zie je icon) omdat het nu zeker is dat je geen kinderen wil.....traktatiegevaar....
ja...... ze nep-mp-enquote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:02 schreef Sebasser het volgende:
Sukkels!
copyright wikipedia!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:03 schreef Sebasser het volgende:
^^Mijn tekst^^
newbie, nieuweling, loserquote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:03 schreef Qunix het volgende:
wat is noob?
ik oefen al 1,5 topic, en het lukt nog nietquote:
blijf doorgaan... na paar maanden lukte het mequote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:04 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ik oefen al 1,5 topic, en het lukt nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |