Hoiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Qunix en Twy natuurlijk ook gegroet.. Ik zit hier te wachgten op hetvolgende scherm waar ik wat moet invullen van de windowns instalatie voor campzone.
.
Zit nu op m'n tv te computeren zeg maar..
BeF is nogal leegjes nu en ik dacht, het PSheeft als laatst hier gepost, en qunix en twy posten hier ook, laat ik ook eens gaan nachtbaggeren.quote:
coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Qunix en Twy natuurlijk ook gegroet.. Ik zit hier te wachgten op hetvolgende scherm waar ik wat moet invullen van de windowns instalatie voor campzone.
.
Zit nu op m'n tv te computeren zeg maar..
2 keer op tab en dan op spatie rammenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
ja, maar waarom lukt het dan de ene keer wel, en andere keer nietgewoon berichtje invoeren, 2 keer op alt, en dan op spatie rammen?
Verse installatie voor p campzone.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoi
hoezo? had je er geen windows opstaan ofzo..?
Soms zijn we net makke schapenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BeF is nogal leegjes nu en ik dacht, het PSheeft als laatst hier gepost, en qunix en twy posten hier ook, laat ik ook eens gaan nachtbaggeren..
ik post hier ook ja!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BeF is nogal leegjes nu en ik dacht, het PSheeft als laatst hier gepost, en qunix en twy posten hier ook, laat ik ook eens gaan nachtbaggeren..
nee! 20 keer!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ah, ik zie dat jullie 2 keer hetzelfde bericht willen posten in 1 topic, zo moeilijk is dat toch niet..
Nopequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
Doen jullie nu allemaal proberen om te MPen?
Show me how babequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ah, ik zie dat jullie 2 keer hetzelfde bericht willen posten in 1 topic, zo moeilijk is dat toch niet..
Ik wil dat niet wetenquote:
Try itquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef pc-fr34k het volgende:
quote:
Ik weet al teveelquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Doe danquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef pc-fr34k het volgende:
Heejquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef TwyLight het volgende:
In het vorige topic is het PrintScreen gelukt
Nu wel. (H).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:31 schreef TwyLight het volgende:
Bob waarom ben je niet op msn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |