dejavuquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
ja, ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef TwyLight het volgende:
Lollerwuppie ik blijf nog even
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Trusten voor zo en tot later![]()
trustenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
dejavu?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:53 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Ja dat weten we nu welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:55 schreef Sebasser het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:
O, nee dat niet tnxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?
Tnx to miiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:58 schreef Qunix het volgende:
Zo kan ik het ook sebagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |