abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 16:00:32 #76
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40050545
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De nominaties waren bij hem bekend ja, aangezien hij daar werkt. Na het nomineren was het bij de medewerkers al bekend, dus dan is het 'voorspellen' niet zo moeilijk meer lijkt me zo Maar Tanjalies deed ook alsof hij zeker wist wie er die week uit zou vliegen. Hij heeft Lieske wel 6 keer genoemd geloof ik
Daarom stond "voorspeld" ook tussen aanhalingstekens. Omdat het geen voorspellen is, maar wéten.

Hij werkt daar volgens mij dus niet (meer). Maar hij kent er mensen.

Het klopt niet wat je schrijft mbt Lieske. Over dingen die hij niet zeker wist, vermeldde hij altijd duidelijk dat het zijn theorie was en geen inside information.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:01:59 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_40050587
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef scanman01 het volgende:

Maar Tanjalies deed ook alsof hij zeker wist wie er die week uit zou vliegen. Hij heeft Lieske wel 6 keer genoemd geloof ik
Zal wel in het draaiboek hebben gestaan -en terecht- maar volgens mij liep het in de soep door een of andere vage Tanja-actie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:02:03 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40050590
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:00 schreef Gert het volgende:
Het klopt niet wat je schrijft mbt Lieske. Over dingen die hij niet zeker wist, vermeldde hij altijd duidelijk dat het zijn theorie was en geen inside information.
Volgens mij bracht hij het zo alsof hij info had dat de medewerkers haar eruit wilden hebben en dat ze dus eruit zou vliegen. Daarmee suggererend dat het allemaal fake is. Helaas voor Tanjalies vloog Lieske er dus nooit uit (behalve in de finale dan).
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:03:02 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40050617
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:01 schreef APK het volgende:

[..]

Zal wel in het draaiboek hebben gestaan -en terecht- maar volgens mij liep het in de soep door een of andere vage Tanja-actie.
Dan is het dus wel 6 keer in de soep gelopen, want Tanjalies voorspelde vele weken dat Lieske zou gaan.
pi_40050810
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan is het dus wel 6 keer in de soep gelopen, want Tanjalies voorspelde vele weken dat Lieske zou gaan.
Maar daar heb jij een stokje voor gestoken, door je super de luxe bank te verkopen om je beltegoed aan te kunnen vullen, zodat Lieske er maar in bleef.
Ok, je hebt nu natuurlijk een hele mooie tuinset......
pi_40050813
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

Die vraag kan je beter aan tann vragen,
Zal ik dat even op msn doen dan?

Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 16:09:49 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40050826
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij bracht hij het zo alsof hij info had dat de medewerkers haar eruit wilden hebben en dat ze dus eruit zou vliegen. Daarmee suggererend dat het allemaal fake is. Helaas voor Tanjalies vloog Lieske er dus nooit uit (behalve in de finale dan).
Ik herinner me dat we daar toen ook al een discussie over hadden.
Jij bleef tanjalies maar aanvallen op het feit dat hij deed alsof hij voorkennis had, terwijl zijn voorspellingen niet uitkwamen. Echter, hij vermeldde er altijd bij dat het geen vaststaande feiten waren.
Toen hij dit een keer wél deed, en 100% correct van tevoren al meldde wie de genomineerden zouden zijn, begon jij ineens te mekkeren dat je dit niet leuk vond en dat het nu niet spannend meer was en dat je het liever op de tv zag etc..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_40051029
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zal ik dat even op msn doen dan?

JAAAAAAAAAAA

Maar dan wel de MSN-log hier plaatsen he? Want daar geilt Tanja op, MSN-logs op FOK! te plaatsen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:16:09 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40051045
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik herinner me dat we daar toen ook al een discussie over hadden.
Jij bleef tanjalies maar aanvallen op het feit dat hij deed alsof hij voorkennis had, terwijl zijn voorspellingen niet uitkwamen. Echter, hij vermeldde er altijd bij dat het geen vaststaande feiten waren.
Toen hij dit een keer wél deed, en 100% correct van tevoren al meldde wie de genomineerden zouden zijn, begon jij ineens te mekkeren dat je dit niet leuk vond en dat het nu niet spannend meer was en dat je het liever op de tv zag etc..
Het is op tv ook spannender. Maar ik heb het er puur over dat Tanjalies zei dat de redactie haar eruit wilde hebben en dat ze er daarom uit zou vliegen de week erop. Ook dat was, wat ik begrepen had, inside information en dus niet echt een voorspelling.

Maar aan de andere kant: waar hebben we het eigenlijk over. Ouwe koeien enzo... Boeit ook niet meer.
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 16:18:39 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40051119
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is op tv ook spannender. Maar ik heb het er puur over dat Tanjalies zei dat de redactie haar eruit wilde hebben en dat ze er daarom uit zou vliegen de week erop. Ook dat was, wat ik begrepen had, inside information en dus niet echt een voorspelling.

Maar aan de andere kant: waar hebben we het eigenlijk over. Ouwe koeien enzo... Boeit ook niet meer.
Het zit jou nog steeds diep dat iemand jouw Lieske eruit voorspelde. En je genoot zojuist nog even na van het zoete gevoel toen dat niet zo bleek te zijn.

En natuurlijk boeit het allemaal niet, maar we moeten een beetje warm gaan draaien zo langzamerhand.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:20:21 #86
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_40051167
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef Gert het volgende:

[..]
En natuurlijk boeit het allemaal niet, maar we moeten een beetje warm gaan draaien zo langzamerhand.
En het is al zo warm buiten
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:22:58 #87
242 Pinball
Electric Monk
pi_40051247
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Rey-clan het volgende:

Als je "zo gek bent als een deur" net als 10000 andere inschrijvingen dan krijg je misschien nog wel eens gelijk....
Ineens duiken er overal oldbies op!

Hoi
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:23:29 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40051269
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:18 schreef Gert het volgende:
Het zit jou nog steeds diep dat iemand jouw Lieske eruit voorspelde. En je genoot zojuist nog even na van het zoete gevoel toen dat niet zo bleek te zijn.

Maar ik zou hetzelfde gezegd hebben als het over Ingrid ofzo ging. Het ging me er alleen maar om dat Tanjalies met die 'voorspelling' dat Lieske eruit zou gaan, eigenlijk bekende dat BB dus fake is en Hummie de persoon die zij eruit wilde, ook daadwerkelijk eruit werkte. Dat Lieske er toen niet uitvloog bevestigde voor mij dat toch nog niet álles aan BB fake is.
pi_40051302
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef scanman01 het volgende:

Juist leuk om het er weer eens over te hebben toch!!

En om mee te lurken
  Moderator vrijdag 21 juli 2006 @ 16:30:59 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40051489
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar ik zou hetzelfde gezegd hebben als het over Ingrid ofzo ging. Het ging me er alleen maar om dat Tanjalies met die 'voorspelling' dat Lieske eruit zou gaan, eigenlijk bekende dat BB dus fake is en Hummie de persoon die zij eruit wilde, ook daadwerkelijk eruit werkte. Dat Lieske er toen niet uitvloog bevestigde voor mij dat toch nog niet álles aan BB fake is.
Ik kan me vrijwel letterlijk herinneren wat tanjalies daarover beweerde. Namelijk dat BB "in grote lijnen eerlijk verloopt". Maar dat er sóms als dat zo uitkomt (bijvoorbeeld om een van tevoren geconstrueerde 'rode draad' in tact te houden) gemanipuleerd wordt.

Ik vind dat wel aannemelijk: ik zou niet weten waarom BB constant tegen de wens van de bellers in zou gaan. Maar ik geloof tevens dat ze er hun hand niet voor omdraaien om de kluit te belazeren, als dat ze een keer beter uitkomt.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 16:34:15 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_40051570
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
Ik kan me vrijwel letterlijk herinneren wat tanjalies daarover beweerde. Namelijk dat BB "in grote lijnen eerlijk verloopt". Maar dat er sóms als dat zo uitkomt, om bijvoorbeeld een van tevoren geconstrueerde 'rode draad' in tact te houden, gemanipuleerd wordt.
Als hij het inderdaad op die manier bracht, dan geloof ik dat ook wel ja. We hebben vorige editie ook duidelijk gemerkt dat er mensen totaal genegeerd werden in de uitzendingen of juist heel veel aandacht kregen. Ook werden mensen die vele negatieve dingen hadden geflikt veel te positief neergezet... en andersom. Dus wat dat betreft geloof ik wel dat Hummie manipuleert ja. Alleen is haar visie op wat goed is voor het programma niet altijd ook daadwerkelijk goed. Daar gaat ze nogal eens de mist in (vind ik).
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:25:41 #92
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_40053017
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 15:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Samen met golfer?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 juli 2006 @ 18:39:38 #93
862 Arcee
Look closer
pi_40054827
Toch veel pukkels.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_40056317
Day, ik heb je avatar wat kleiner gemaakt:

Je moet het onderstaand adres invoeren in je profiel en hopelijk vlieg je dan weer lekker

http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/36724854.gif
pi_40056839
voor Sanne.
Gert, je moet gewoon weten waar je moet zoeken, inplaats van alleen maar een beetje slow zitten te chatten ... Er bestaat ook zoiets als een papieren krant, weet je ...
Tanjalies is overigens een Fokker van het eerste uur en inderdaad iemand die van de hoed en de rand weet.

Veel veranderingen bij Big Brother dit jaar. Op de eerste plaats is het huis ingrijpend verbouwd en onder andere uitgerust met een privézwembad. Maar deze editie belooft vooral spannender te worden dan ooit, omdat voor het eerst kandidaten mee kunnen doen met hun partners of familieleden. Dat heeft ingrijpende gevolgen voor de groepsdynamiek, want zie maar eens tussen twee familieleden te komen. Ook hebben alle familieteams onderling nog iets met elkaar te verhapstukken. En is je familie wel te vertrouwen als het om die fantastische hoofdprijs gaat? Kortom: Big Brother staat nog steeds garant voor bijzonder spannende en emotionele televisie. Dinsdag 22 augustus zal Big Brother: The Kick Off overigens om 21.30 uur worden herhaald, waarmee de uitzendingen van Old Christine en Crossing Jordan komen te vervallen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_40056845
oeps dubbel
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_40057448
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Hunter het volgende:
voor Sanne.
Gert, je moet gewoon weten waar je moet zoeken, inplaats van alleen maar een beetje slow zitten te chatten ... Er bestaat ook zoiets als een papieren krant, weet je ...
Tanjalies is overigens een Fokker van het eerste uur en inderdaad iemand die van de hoed en de rand weet.

Veel veranderingen bij Big Brother dit jaar. Op de eerste plaats is het huis ingrijpend verbouwd en onder andere uitgerust met een privézwembad. Maar deze editie belooft vooral spannender te worden dan ooit, omdat voor het eerst kandidaten mee kunnen doen met hun partners of familieleden. Dat heeft ingrijpende gevolgen voor de groepsdynamiek, want zie maar eens tussen twee familieleden te komen. Ook hebben alle familieteams onderling nog iets met elkaar te verhapstukken. En is je familie wel te vertrouwen als het om die fantastische hoofdprijs gaat? Kortom: Big Brother staat nog steeds garant voor bijzonder spannende en emotionele televisie. Dinsdag 22 augustus zal Big Brother: The Kick Off overigens om 21.30 uur worden herhaald, waarmee de uitzendingen van Old Christine en Crossing Jordan komen te vervallen.
Top Hunter, en hoe zit het nou met die presentatie, wordt het echt Bridget?
pi_40057702
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:53:50 #99
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40057789
ehm.. hunter.. je lijkt goed geinformeer.. any news over de streams toevallig?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_40058251
Nee, dat is alles wat ik weet
Normaal gesproken had er al veel meer bekend moeten zijn
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:21:53 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40058451
Yes een zwembad, dat wordt neuken

Iedereen trouwens al klaar voor het forum?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:31:21 #102
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_40058633
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Ikke wel, maar dat wist je al
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:31:52 #103
35478 Acree
Look closer
pi_40058645
quote:
Ja, jij ook?
Don't waste your time living someone else's life.
*** Automatische nieuwsberichtenparser. ***
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 21:37:21 #104
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40058768
quote:

Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 21:44:47 #105
128220 Peter6000
pi_40058940
Zullen we afspreken dat we berichten van "zijonline" verbieden als "bron" ?

Vond het altijd een beetje lachwekkend dat zo`n bericht als nieuws werd gepresenteerd: en aan het einde van het bericht bleek de "bron" zijonline te zijn.

Doe dat zijoline-gedoe maar in de SC
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:04:19 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_40059343
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Hunter het volgende:

Maar deze editie belooft vooral spannender te worden dan ooit....
Dat zeggen ze al sinds BB1
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:30:21 #107
128220 Peter6000
pi_40059924
Waar blijft die storm van verontwaardigde reakties

Ik wil inventariseren wie "zijonline" serieus neemt.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:37:17 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_40060079
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:30 schreef Peter6000 het volgende:
Waar blijft die storm van verontwaardigde reakties

Ik wil inventariseren wie "zijonline" serieus neemt.
Wat stond daar ook alweer.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:41:14 #109
128220 Peter6000
pi_40060166
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:37 schreef APK het volgende:

[..]

Wat stond daar ook alweer.
oa dit:

PATTY LIEGT EN STEELT ER WEER OP LOS!

Liegen lijkt de tweede nauur te zijn van Patty Brard. Nu beschuldigt de Luv'-diva op leeftijd weer een Bredase juwelenontwerpster van leugens. Die ontwerpster, Manon Verspuij, maakte voor de dames van Luv'op verzoek van Patty exclusieve sieraden, waarvoor Patty het ontwerp overigens stal bij Madonna, voor het trio. In ruil beloofde Patty gratis publiciteit voor de kleine onderneemster, maar -u raadt het al- die bleef uit. Verspuij bleef achter met een onbetaalde rekening van 4500 euro! Maar nu zij de affaire naar buiten heeft gebracht heeft dat de woede gewekt van la Brard, die zegt Ïk ben helemaal klaar met die gekken die over andermans rug bekend willen worden."

Jatten en stelen... Dat is wat Patty Brard doet. Eerst jatte ze de ontwerpen voor de exclusieve juwelen die zij liet maken door ontwerpster Manon Verspuij van Madonna en toen het op betalen aankwam gaf ze niet thuis... De juwelenaffaire werd naar buiten gebracht door de website Sterrenstek en dreigt inmiddels uit te groeien tot een rel van formaat, omdat Brard nu de juwelenontwerpster beschuldigt van leugens.

Maar de mails die Patty aan de ontwerpster stuurde vertellen een compleet ander verhaal dan wat Patty nu vertelt. Juuwelenontwerpster Manon is dan ook woest en zegt: "Begin van dit jaar kwam ik via via in contact met Patty Brard. Als goudsmid kreeg ik van haar de opdracht de drie letters te maken voor de show. Patty wist precies wat ze wilde en ik heb met haar veelvuldig telefonisch- en e mail contact gehad. Toen de juwelen klaar waren en Patty ze per koerier had laten ophalen, liet ze mij weten helemaal verrukt te zijn van het resultaat. Op TV heb ik meerdere malen gezien dat LUV mijn juwelen droeg."

"Ik had met Patty afgesproken dat ik de juwelen tegen kostprijs van het materiaal zou leveren. Normaal gesproken zijn ze natuurlijk vele malen duurder. Ik ben ongeveer 150 uur bezig geweest om de speciale wensen van Patty te kunnen uitwerken. Als tegenprestatie zou Patty reclame voor me maken. In een van de e mails stelt Patty zelfs voor om er een onderwerp in haar tv programma van te maken.

Maar na de levering van de juwelen heb ik helemaal niets meer van haar of van haar toegezegde tegenprestatie mogen vernemen. Of ik nu bel of e mail; ik krijg geen enkel antwoord meer terug. Ook de factuur voor de materiaal kosten , welke in april is opgestuurd, is nog steeds niet betaald."

De werkelijke waarde van juwelen ligt rond de 4.500,-- euro terwijl Manon, uitgaande van gratis publiciteit rond haar ontwerpen, maar een paar honderd euro (ook nog niet betaald!, red) heeft berekend.!

Brard zelf is zich weer eens van geen kwaad bewust: "Je bedoelt dat meisje die voor 150,-- euro die kettinkjes voor ons gemaakt heeft die K nu ook wil, sorry wou hebben? Sorry hoor. Gaat het bekend worden deze dame , die zich notabene zelf heeft aangemeld niet snel genoeg? Ik ben zo klaar met die gekken die over andermans rug bekend willen worden en daar dan ook geld voor willen hebben. De e- mails zijn waarschijnlijk van mijn producer", aldus Patty.

Helaas voor Brard zijn de e-mails die zij stuurde nu ook boven water gekomen en die vertellen toch een heel ander verhaal. Onderstaande mail is bepaald niet afkomstig van Patty's producer en ook de inhoud vertelt een ander verhaal dan wat patty nu vertelt...

----- Original Message -----
From: brard To:
Sent: Sun, 12 Mar 2006 21:03
Subject: Fwd: RE: LUV collectie

Ziet er fantastisch uit. Voor de reunie van LUV, zat ik te denken aan een ketting en een armband die Madonna bij het Live Aid concert om had. Een letterlijk schitterende M om haar nek, en een armband in de vorm van een ceintuurtje met gesp om haar pols. Zou zo graag een M (van Marga) J (van Jose) en P (van Patt y) in een soortgeljjk gelikt lettertype willen hebben voor ons, met bijpassend bandje. Laat daar je gedachten eens over gaan, weet zeker dat met de exposure die de LUV reunie teweeg gaat brengen je iets blits maar supercommercieel kunt bedenken, en dat de ene hand de andere in deze gaat wassen. Het hartje wat in het LUV logo altijd aanwezig is zou misschien een leuke combi zijn. Denk maar eens. Groeten Patty

Waarom Brard haar afspraken niet nakomt is overigens een raadsel. gebrek aan geld kan het niet zijn. Het Luv'-trio incasseeert maar liefst 15.000 euro per optreden van 45 minuten....

http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=13037&roddels=51010

Een serieus forum onwaardig, dus
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:53:56 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40060456
Zal ik een geheimpje verklappen?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:54:26 #111
35478 Acree
Look closer
pi_40060472
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:54:51 #112
128220 Peter6000
pi_40060483
quote:
ja

edit: alleen liever niet als je zijonline als bron hebt
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:55:08 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_40060490
quote:
Neuh.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:55:41 #114
35478 Acree
Look closer
pi_40060508
't BB6-forum gaat over een dik uur open?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:55:55 #115
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40060515
Ja, jullie moeten het wel eens zijn hoor. Als APK het niet wil weten zeg ik het gewoon niet....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:55:59 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40060517
quote:
DOEN!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:56:29 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_40060525
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:55 schreef Falco het volgende:

[..]

DOEN!
Waarom
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:56:35 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40060530
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:55 schreef Acree het volgende:
't BB6-forum gaat over een dik uur open?
Nou ja, dát dus....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:57:01 #119
35478 Acree
Look closer
pi_40060543
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
Nou ja, dát dus....
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:57:16 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_40060548
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Ja, jullie moeten het wel eens zijn hoor. Als APK het niet wil weten zeg ik het gewoon niet....
Vrouwen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:57:28 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40060560
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:58:12 #122
128220 Peter6000
pi_40060575
Wat leuk, een receptenhoekje
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:58:41 #123
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40060588
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, een receptenhoekje
Daar staat inmiddels ook zo'n slotjesding voor
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:01:12 #124
35478 Acree
Look closer
pi_40060653
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Daar gaan onze FIPO en FITO.

vrijdag 21 juli 2006 @ 23:07:30 #125
138993 Pinbal
Electric Monk
pi_40060807
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Woei!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:09:38 #126
6941 APK
Factual, I think.
pi_40060865
Link.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:10:34 #127
35478 Acree
Look closer
pi_40060894
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:09 schreef APK het volgende:
Link.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:10:53 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40060906
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:10 schreef Acree het volgende:

[..]

Nou, niet plagen...

Hier APK

http://forum.fok.nl/forum/120
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:11:43 #129
35478 Acree
Look closer
pi_40060922
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
Nou, niet plagen...

Hier APK

120, wow, da's al een ouwe.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:13:07 #130
138993 Pinbal
Electric Monk
pi_40060963
Ik had zelf 122 gedacht.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:13:57 #131
35478 Acree
Look closer
pi_40060985
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:13 schreef Pinbal het volgende:
Ik had zelf 122 gedacht.
http://forum.fok.nl/forum/127

123 was Tour en 127 bestaat zelfs al.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:17:46 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_40061081
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:

Hier APK

Het is dat je niet een teamlead of een Bong bent, anders had jij mijn diepste minachting in onvangst mogen nemen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:19:17 #133
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40061114
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:17 schreef APK het volgende:

[..]

Het is dat je niet een teamlead of een Bong bent, anders had jij mijn diepste minachting in onvangst mogen nemen.

Hopelijk komt het vanavond nog online, dat BB6 forum.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:24:17 #134
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40061247
quote:

[..]

Nou ja zeg, denk ik eens een keer lief te doen.....

Ouwe kale pisnicht...

Zo beter?
pi_40061294
Op de maandag voor ER. Perfect !
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:26:45 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_40061296
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:24 schreef flugeltje het volgende:

Zo beter?
Doet het nog steeds niet, trutje.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:27:23 #137
128220 Peter6000
pi_40061317
Kan iemand dit straks ff plaatsen onder de topicnaam: [BB5] Tanja en Linda #01
Ik ga slapen.

In dit topic kan gecommuniceerd worden met 2 ex BB bewoners: Tanja Slangenberg en Linda Rijsdijk.

Ze hebben beide in het BB5 huis gezeten, Linda 2408 - 1310 en Tanja 2408 - 2710.

Tanja is op Fok onder de naam: TANN, en aan de komst van Linda op Fok wordt momenteel hard gewerkt.

Vragen stellen mag: maar we respecteren in dit topic wel elkanders grenzen, dus als één van onze heldinnen liever geen antwoord geeft op bepaalde vragen: zeuren we er niet over door
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:28:01 #138
35478 Acree
Look closer
pi_40061339
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:26 schreef APK het volgende:
Na 0:00 uur.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:28:19 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40061347
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:26 schreef APK het volgende:

[..]

Jaaa Duh, ik had toch gezegd over een uurtje... Inmiddels over een half uurtje overigens...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:29:36 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_40061375
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
en aan de komst van Linda op Fok wordt momenteel hard gewerkt.
Vertel.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:30:25 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40061407
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:29 schreef APK het volgende:

[..]

Vertel.
Peter stuurt naakfoto's van zichzelf op met daaronder "kom je ook?"
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:34:45 #142
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40061511
En hier kun je 'm straks vinden.

vrijdag 21 juli 2006 @ 23:39:18 #143
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_40061623
quote:

[..]

Wat heb je toch tegen mij en TL?
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:40:42 #144
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40061665
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Jullie zijn 'inlikcrew'...
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:40:47 #145
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_40061669
Omg, Linda op FOK! .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:42:34 #146
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_40061722
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jullie zijn 'inlikcrew'...
Kennelijk Maar ik ben heel lief en dat weet APK ook wel

Oke, ik ben misschien wat braaf maargoed verders altijd vriendelijk doch oprecht
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:42:56 #147
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_40061730
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef Falco het volgende:
Omg, Linda op FOK! .
Beter laat dan nooit
pi_40061732
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef Falco het volgende:
Omg, Linda op FOK! .
Hopelijk typt ze niet zoals ze praat :´)
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:49:36 #149
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40061926
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Hopelijk typt ze niet zoals ze praat :´)
WAT BEDOEL JE DAARMEE???????
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:59:02 #150
6941 APK
Factual, I think.
pi_40062164
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef BONG4002 het volgende:

'Welkom op fok, ik hoop dat jullie je thuis gaan voelen en het wordt heel gezellig' .

Ik zou mij schamen, achterlijke fok-stewardess.

Bleeeurgh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')