Waar komt die achterdocht vandaan bij berichten van Hunter? Ik ken hem juist als uiterst betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga dan als investigative blogreporter eens uitzoeken hoe Hunter aan die info komt. En waarom Talpa dit nog steeds niet bevestigd heeft. Jij weet na één BB meegelopen te hebben al dat hij zo'n betrouwbare peer is, dus blijkbaar sta je op goede voet met 'm.
GMTA dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Waar komt die achterdocht vandaan bij berichten van Hunter? Ik ken hem juist als uiterst betrouwbare bron.voor Hunter.
die zat idd vrij dicht bij de bron geloof ik... maar is ook net zo snel weer verdwenenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GMTA dus![]()
Dr was trouwens nog een user geloof ik hier die veel inside dingen wist, TanjaLies toch?
TanjaLies heeft die niet ooit haar scriptie over BB1 geschreven?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GMTA dus![]()
Dr was trouwens nog een user geloof ik hier die veel inside dingen wist, TanjaLies toch?
TanjaLies was toch die medewerk(st)er van Talpa?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GMTA dus![]()
Ja, was altijd een beetje cryptisch en vaag, heb wel even zijn fobo gechecked en er staat wel bij dat hij "TV producer" is, maarja dan nog blijft het een raadselquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
die zat idd vrij dicht bij de bron geloof ik... maar is ook net zo snel weer verdwenen
Het zou best kunnen dat hij/zij bij Talpa zit, heb het niet echt ergens officiëel gelezen voor zover ik weet. Nu is het nog wachten of Hummie zelf eindelijk eens durft te posten hier (of wíl posten, dat kan natuurlijk ook)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
TanjaLies was toch die medewerk(st)er van Talpa?
Die af en toe ff wat info naar buiten bracht, met goedkeuring van Hummie.
Want FOK! was razend populair bij BB5.
Eerste vraag die Hummie me stelde bij de Chantal-date-gesprek, was of ik wel eens op FOK! kwam
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:32 schreef Gert het volgende:ik had dat gevoél al, maar wat heerlijk om dat direct te kunnen staven.
![]()
grappig!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eerste vraag die Hummie me stelde bij de Chantal-date-gesprek, was of ik wel eens op FOK! kwam
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:42 schreef Sassefras het volgende:
heeft iemand van hier zich trouwens opgegeven?
Ikkequote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:42 schreef Sassefras het volgende:
heeft iemand van hier zich trouwens opgegeven? Wie had tijdens vorig BB nou gezegd dat hij/zij er de volgende X aan mee zou doen?
Ik moet trouwens vriendlief, met wie ik sinds een maandje samenwoon, maar even voorbereiden op het feit dat ik alle BB afleveringen zien wil....
naja ik heb ook nog een videorecorder!
Ghehehe je usertag.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:39 schreef Sanne het volgende:
Als je "zo gek bent als een deur" net als 10000 andere inschrijvingen dan krijg je misschien nog wel eens gelijk....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ikke![]()
Maar geef mezelf weinig kans
echt? en welk familielid neem je mee?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ikke![]()
Maar geef mezelf weinig kans
Ik ook hoor, hij loopt al sinds 1999 mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Waar komt die achterdocht vandaan bij berichten van Hunter? Ik ken hem juist als uiterst betrouwbare bron.
Ik heb me alleen opgegeven, met de vermelding dat ik een bek heb die alleen al voor 2 telt, dat ik wel kliekjes en groepjes in m'n uppie aankanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Sassefras het volgende:
[..]
echt? en welk familielid neem je mee?
hoezo weinig kans?
Zolang het buiten boven de 30 is lijkt me dat niet verstandigquote:
Tanjalies was die user die al halverwege BB wist dat Lieske er die week erop uit zou vliegenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:39 schreef Sanne het volgende:
[..]
TanjaLies heeft die niet ooit haar scriptie over BB1 geschreven?
Die vraag kan je beter aan tann vragen, die mij toen met de Chantal-date heeft verlinkt bij Hummie. Ik wilde er niet in als date voor Chantal, maar als FOK!kerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:47 schreef Sassefras het volgende:
[..]
echt? en welk familielid neem je mee?
hoezo weinig kans?
De nominaties waren bij hem bekend ja, aangezien hij daar werkt. Na het nomineren was het bij de medewerkers al bekend, dus dan is het 'voorspellen' niet zo moeilijk meer lijkt me zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:53 schreef Gert het volgende:
Tanjalies is een "hij", en heeft tijdens BB5 vier genomineerden correct "voorspeld", nog voor ze in de uitzending bekend werden gemaakt.
Volgens mij werkt hij zelf niet meer bij het productiebedrijf, maar heeft hij nog wel allerlei contacten in dat wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |