quote:
oa dit:
PATTY LIEGT EN STEELT ER WEER OP LOS!
Liegen lijkt de tweede nauur te zijn van Patty Brard. Nu beschuldigt de Luv'-diva op leeftijd weer een Bredase juwelenontwerpster van leugens. Die ontwerpster, Manon Verspuij, maakte voor de dames van Luv'op verzoek van Patty exclusieve sieraden, waarvoor Patty het ontwerp overigens stal bij Madonna, voor het trio. In ruil beloofde Patty gratis publiciteit voor de kleine onderneemster, maar -u raadt het al- die bleef uit. Verspuij bleef achter met een onbetaalde rekening van 4500 euro! Maar nu zij de affaire naar buiten heeft gebracht heeft dat de woede gewekt van la Brard, die zegt Ïk ben helemaal klaar met die gekken die over andermans rug bekend willen worden."Jatten en stelen... Dat is wat Patty Brard doet. Eerst jatte ze de ontwerpen voor de exclusieve juwelen die zij liet maken door ontwerpster Manon Verspuij van Madonna en toen het op betalen aankwam gaf ze niet thuis... De juwelenaffaire werd naar buiten gebracht door de website Sterrenstek en dreigt inmiddels uit te groeien tot een rel van formaat, omdat Brard nu de juwelenontwerpster beschuldigt van leugens.
Maar de mails die Patty aan de ontwerpster stuurde vertellen een compleet ander verhaal dan wat Patty nu vertelt. Juuwelenontwerpster Manon is dan ook woest en zegt: "Begin van dit jaar kwam ik via via in contact met Patty Brard. Als goudsmid kreeg ik van haar de opdracht de drie letters te maken voor de show. Patty wist precies wat ze wilde en ik heb met haar veelvuldig telefonisch- en e mail contact gehad. Toen de juwelen klaar waren en Patty ze per koerier had laten ophalen, liet ze mij weten helemaal verrukt te zijn van het resultaat. Op TV heb ik meerdere malen gezien dat LUV mijn juwelen droeg."
"Ik had met Patty afgesproken dat ik de juwelen tegen kostprijs van het materiaal zou leveren. Normaal gesproken zijn ze natuurlijk vele malen duurder. Ik ben ongeveer 150 uur bezig geweest om de speciale wensen van Patty te kunnen uitwerken. Als tegenprestatie zou Patty reclame voor me maken. In een van de e mails stelt Patty zelfs voor om er een onderwerp in haar tv programma van te maken.
Maar na de levering van de juwelen heb ik helemaal niets meer van haar of van haar toegezegde tegenprestatie mogen vernemen. Of ik nu bel of e mail; ik krijg geen enkel antwoord meer terug. Ook de factuur voor de materiaal kosten , welke in april is opgestuurd, is nog steeds niet betaald."
De werkelijke waarde van juwelen ligt rond de 4.500,-- euro terwijl Manon, uitgaande van gratis publiciteit rond haar ontwerpen, maar een paar honderd euro (ook nog niet betaald!, red) heeft berekend.!
Brard zelf is zich weer eens van geen kwaad bewust: "Je bedoelt dat meisje die voor 150,-- euro die kettinkjes voor ons gemaakt heeft die K nu ook wil, sorry wou hebben? Sorry hoor. Gaat het bekend worden deze dame , die zich notabene zelf heeft aangemeld niet snel genoeg? Ik ben zo klaar met die gekken die over andermans rug bekend willen worden en daar dan ook geld voor willen hebben. De e- mails zijn waarschijnlijk van mijn producer", aldus Patty.
Helaas voor Brard zijn de e-mails die zij stuurde nu ook boven water gekomen en die vertellen toch een heel ander verhaal. Onderstaande mail is bepaald niet afkomstig van Patty's producer en ook de inhoud vertelt een ander verhaal dan wat patty nu vertelt...
----- Original Message -----
From: brard To:
Sent: Sun, 12 Mar 2006 21:03
Subject: Fwd: RE: LUV collectie
Ziet er fantastisch uit. Voor de reunie van LUV, zat ik te denken aan een ketting en een armband die Madonna bij het Live Aid concert om had. Een letterlijk schitterende M om haar nek, en een armband in de vorm van een ceintuurtje met gesp om haar pols. Zou zo graag een M (van Marga) J (van Jose) en P (van Patt y) in een soortgeljjk gelikt lettertype willen hebben voor ons, met bijpassend bandje. Laat daar je gedachten eens over gaan, weet zeker dat met de exposure die de LUV reunie teweeg gaat brengen je iets blits maar supercommercieel kunt bedenken, en dat de ene hand de andere in deze gaat wassen. Het hartje wat in het LUV logo altijd aanwezig is zou misschien een leuke combi zijn. Denk maar eens. Groeten PattyWaarom Brard haar afspraken niet nakomt is overigens een raadsel. gebrek aan geld kan het niet zijn. Het Luv'-trio incasseeert maar liefst 15.000 euro per optreden van 45 minuten....
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=13037&roddels=51010Een serieus forum onwaardig, dus