Dat zei je vier posts terug ook.quote:
Toen zei ik "geblokt" ipv "gelocked" klein verschil tochquote:
En dan zeg je iets over mij en knopjes...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hij was al open
We zijn begonnen
Of zien users hem niet?
Je hebt geen rechten blablabla...(als ik op je link klik)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hij was al open
We zijn begonnen
Of zien users hem niet?
Dat wordt een dooie boel denk ik danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Lucille het volgende:
O ja, dit jaar is het een invite-only forum.
Nee échtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Quembel het volgende:
da's een grapje zeker
Is het dan ook zo dat als je ergens tegen een subforum ban aanloopt, dat je dan niet meer in BB6 kan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Lucille het volgende:
O ja, dit jaar is het een invite-only forum.
Just kidding, zo te zien stonden de rechtengroepen nog niet helemaal juist. Hopelijk nu wel?quote:
Wat is er met je nick gebeurd?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Pinbal het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat als je ergens tegen een subforum ban aanloopt, dat je dan niet meer in BB6 kan?
Een subforum ban is alleen voor 1 forum een ban.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Pinbal het volgende:
Qua rechtengroepen, bedoel ik dan.
Vraag jij heel snel APK's woordenboek eens op... En kijk dan naar de betekenis van deze smiliequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:18 schreef Quembel het volgende:
ik kon me er al niets bij voorstellen maar de bijval van Flugeltje he
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Just kidding, zo te zien stonden de rechtengroepen nog niet helemaal juist. Hopelijk nu wel?
Fuck.quote:
Er zijn wel heel wat bugs gaande, de FP dood, het fobo, nu de rechtengroepenquote:
Lucille probeert het online te krijgen.... We hebben goeie hoop...quote:
Wél open, alleen niet de juiste rechtenquote:
Neu, voor de besloten fora heb je dan toch allerlei gemuts met rechtengroepen wwaardoor je dan ook niet meer in KEL of OO kan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:18 schreef Lucille het volgende:
Een subforum ban is alleen voor 1 forum een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |