Boeiend Iquote:Op zondag 23 juli 2006 16:50 schreef daaaaan het volgende:
Omdat ie anders bijna onmogelijk wegkan?
Boeiend IIquote:Das waar ja. Maar toch zal ie wel een beetje balen denk ik.
quote:
Dat is echt niet te danken aan het geld dat ze hebben verdient met de C(?)L. Meer dankzij Philips en de goede scouts die in Zuid-Amerika rondlopen...quote:Robben, Farfan, Gomez enz.
Ik bedoelde dus 'goedkoop' een speler halen en hem voor het 5-voudige bedrag (of meer) weer verkopen, zoals Kuyt.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:00 schreef Cart_man het volgende:
Dat is echt niet te danken aan het geld dat ze hebben verdient met de C(?)L. Meer dankzij Philips en de goede scouts die in Zuid-Amerika rondlopen...
Ook niet meer dan 4 miljoen toch?quote:Op zondag 23 juli 2006 17:06 schreef twi het volgende:
Robben kostte PSV ook een godsvermogen, beduidend andere categorie dan Kuijt.
Ronaldinho met Robben vergelijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 17:52 schreef daaaaan het volgende:
Robben een matige vleugelspeler?? Das net zoiets als Ronaldinho een matige spits/middenvelder vinden.
Hou toch op, joh.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:52 schreef daaaaan het volgende:
Robben een matige vleugelspeler?? Das net zoiets als Ronaldinho een matige spits/middenvelder vinden.
Nee, hyusegums is natuurlijk veel beter.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:44 schreef Cart_man het volgende:
Naja geluk. Chelsea was toen net overgenomen door die lamlul. Heeft psv gewoon geluk mee gehad. Veel te veel geld betalen voor, een naar mijn mening, matige vleugelspeler...
Dromen mag...quote:
Pfff, reageer dan niet, sukkel.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, hyusegums is natuurlijk veel beter.
Nee hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar een speler waar Monaco over twijfelt (of ie wel goed genoeg is) is best haalbaar voor ons hoor.
Als je Robben een matige voetballer vind heb je echt een iq van -30. Waarschijnlijk teveel klappen gehad in Beverwijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, reageer dan niet, sukkel.
Jezus, je bent echt de achterlijkste debiel die ik hier heb zien posten tot nu toe. Niet te geloven.![]()
Robben een matige speler vinden is niet vreemd danquote:Op zondag 23 juli 2006 19:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pfff, reageer dan niet, sukkel.
Jezus, je bent echt de achterlijkste debiel die ik hier heb zien posten tot nu toe. Niet te geloven.![]()
Ik begrijp niet wat een mening over een speler te maken heeft met de hoogte van je IQ? Och, laat ook maar. Je bent de moeite niet waard.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je Robben een matige voetballer vind heb je echt een iq van -30. Waarschijnlijk teveel klappen gehad in Beverwijk.
Mag ik een mening hebben, dank u.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Robben een matige speler vinden is niet vreemd dan
Ik zie de relevantie van zijn post niet ten opzichte van de mijne. Daarom reageer ik zo gebeten. Is niet de eerste keer dat hij op deze manier post.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mag die andere sjaak dat dan ook hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |