Kut ja, daar heb ik nog helemaal niet overna gedacht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik zie op m'n werk toch wel een aantal jongens die soms in pak moeten en ook wel ergstopdas-compatible haar hebben
Niet zo handigquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kut ja, daar heb ik nog helemaal niet overna gedacht.
Ik wil niet weten hoe je je poes scheertquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Manono het volgende:
Wij zijn ook heel goed met streepjes
En dus? Wat maakt het voor jou uit?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut ja, daar heb ik nog helemaal niet overna gedacht.
Ohw.. het idee alquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je je poes scheert
Hoe weet je dat ie goed in bed is?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Oeh de mucho macho fucking goed in bed fitness jongen die tegenover het bedrijf waar ik werk werkt komt misschien 2 straten van me af wonen
"Kopje suiker lenen?"
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie goed in bed is?
Extra standje in bedquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:24 schreef NathaN het volgende:
Extra standje op je gaydar, Ang3l?
Ik vind het vooral bijzonder flauwe goedkope Nederlandse humor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:35 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Passie en Adriaan Kunst met een grote K.
Kreatief met Kurk.
Bijzonder flauw zijn is ook een kunst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Ik vind het vooral bijzonder flauwe goedkope Nederlandse humor..
Die heb ik nooit begrepen. Daar valt juist over te twisten, lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:38 schreef DennisMoore het volgende:
Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk..
Dan ontslaan ze me toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo handig
In onze bedrijfstak mag het wel. Al weet ik niet of die kringeltjes op prijs zouden worden gesteld.,
Ben er niet bekend genoeg mee, maar dat is dan waarschijnlijk niet bijzonder flauw, maar gewoon flauw. Jiskefet heeft me sowieso nooit echt wat gedaan, enkele sketches daargelaten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
Dan zou straks het latere werk van Jiskefet ook nog kunst zijn ipv slaapverwekkend..
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ontslaan ze me toch?
The only gay in the village...quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb ik weer ga ik verhuizen komt er net een leuk nichtenstel van begin 20in mijn straat wonen terwijl er normaal in heel Nuenen geen nicht te spotten is
![]()
ik zei laatst nog tegen ang3l als ik in eindhoven loop valt de homodichtheid meteen al op laat staan in Amsterdam
nee dat niet er zijn er wel een paar meer, ook ouderenquote:
nee ze zijn allang blij dat ik wat aan m'n uiterlijk doe.quote:
Yeah.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
nee ze zijn allang blij dat ik wat aan m'n uiterlijk doe.
Ik hou het wel op misschien. Maar waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Poll: De Roze Maandag in Tilburg
Ik wou dat ik kon... volgens mij wordt deze edite droger dan vorig jaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Poll: De Roze Maandag in TilburgIk ga ook! Ik ga misschien Ik ga echt niet! Rot op met je kut poll!!
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
het wordt warm:quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon... volgens mij wordt deze edite droger dan vorig jaar.
Why?quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ken je het begrip stoffige wetenschapper?
Zo zien de helft van mijn collega's eruit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Why?
[afbeelding]
"We took this skull... from another laboratory, whehehe!" [Denzil Dexter].
We willen niet weten hoe de onderste helft eruit ziet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo zien de helft van mijn collega's eruit.
Ik dacht dat jij in de hippe horeca werkte ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo zien de helft van mijn collega's eruit.
Wat een kuttitel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef Ang3l het volgende:mooi boek
*rent weer terug het balkon op voordta het te donker wordt*
What happened to never judge a book by it's cover?quote:
Nee knul, wetenschap heeft de toekomst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de hippe horeca werkte ofzo.
Ah. Ik was hem al kwijt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee knul, wetenschap heeft de toekomst.
Dat krijg je als je naar Amerika gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Ah. Ik was hem al kwijt.
Ik vergeet altijd wel IETS in te pakken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar Amerika gaat...
Er hangen vast wel een paar webcams op de kermisquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wel IETS in te pakken.
Was Joop Doderer niet dood?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Dit krijg je als je op ' Roze Maandag ' zoekt:
[afbeelding]
Ja, maar dat is nou het Swiebertje-effect!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was Joop Doderer niet dood?
Ja die komen allemaal bij Saartje voor een kopjen koffiequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou het Swiebertje-effect!
The cover ain't that prettyquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What happened to never judge a book by it's cover?
Sweet Dreams dan Ang3lquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
50 pagina's boek en de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 Six feet under.
Nuttige avondik kan tevreden gaan slapen
Maar meneer Robert Mugabe staat dan ook niet bekend om zijn verfijnde manier van het voeren van een dictatuurquote:
dan doen we wisseling van de wacht want ik kom pas na me werk in Tilbugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben er ook maandag.. maar alleen 's middags, ik ga daarna bij een vriendin eten..
Nou ik vind afl 1 van seizoen 3 een beetje te vergezocht en ineens is er wel erg veel andersquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sweet Dreams dan Ang3l
en succes met de Fisscher family, they get better with every episode![]()
houdt moed, meer kan ik niet zeggen zonder te spoilenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind afl 1 van seizoen 3 een beetje te vergezocht en ineens is er wel erg veel andersMaar 2 was wel weer leuk
Nou ik lees de laatste tijd niet vaak meer van de posts waarin je zegt de printer in elkaar te meppen. Dat ik die deze week niet zag is natuurlijk logisch,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:48 schreef Sunjammer het volgende:
Hoe kom je erbij...
Mugabe, een zwarte racist die is gekozen door de bevolking omdat hij een nogal racistische agenda had. Hij heeft van de Graanschuur van Afrika een hongerig land gemaakt. Het bewijs dat blanken lang zo slecht nog niet zijn.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar meneer Robert Mugabe staat dan ook niet bekend om zijn verfijnde manier van het voeren van een dictatuur![]()
Maar ze hebben daar geen olie of andere waardevolle delfstoffen, alleen maar hyperinflatie en zo dus trekt de rest van de wereld zich het lot van deze mensen een stuk minder aan en kan zo'n despoot nog steeds gewoon aan de macht blijven en het land nog verder de vernieling inhelpen
ik heb nog geen slecht album van ze kunnen vinden hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:29 schreef Cybart het volgende:
moguh
* Cybarthet nieuwe album van basement jaxx
Erg negatieve instelling van je, hoor, om daar dan weer speciaal naar te gaan zoeken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef Stroekie het volgende:
ik heb nog geen slecht album van ze kunnen vinden hoor![]()
Maar hoe is het met je coupe soleil afgelopen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mugabe, een zwarte racist die is gekozen door de bevolking omdat hij een nogal racistische agenda had. Hij heeft van de Graanschuur van Afrika een hongerig land gemaakt. Het bewijs dat blanken lang zo slecht nog niet zijn.
*zing*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar hoe is het met je coupe soleil afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |