Zo zien de helft van mijn collega's eruit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Why?
[afbeelding]
"We took this skull... from another laboratory, whehehe!" [Denzil Dexter].
We willen niet weten hoe de onderste helft eruit ziet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo zien de helft van mijn collega's eruit.
Ik dacht dat jij in de hippe horeca werkte ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo zien de helft van mijn collega's eruit.
Wat een kuttitel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:29 schreef Ang3l het volgende:mooi boek
*rent weer terug het balkon op voordta het te donker wordt*
What happened to never judge a book by it's cover?quote:
Nee knul, wetenschap heeft de toekomst.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de hippe horeca werkte ofzo.
Ah. Ik was hem al kwijt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee knul, wetenschap heeft de toekomst.
Dat krijg je als je naar Amerika gaat...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef wonderer het volgende:
Ah. Ik was hem al kwijt.
Ik vergeet altijd wel IETS in te pakken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat krijg je als je naar Amerika gaat...
Er hangen vast wel een paar webcams op de kermisquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wel IETS in te pakken.
Was Joop Doderer niet dood?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:11 schreef LuQas het volgende:
Dit krijg je als je op ' Roze Maandag ' zoekt:
[afbeelding]
Ja, maar dat is nou het Swiebertje-effect!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was Joop Doderer niet dood?
Ja die komen allemaal bij Saartje voor een kopjen koffiequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nou het Swiebertje-effect!
The cover ain't that prettyquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What happened to never judge a book by it's cover?
Sweet Dreams dan Ang3lquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef Ang3l het volgende:
50 pagina's boek en de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 Six feet under.
Nuttige avondik kan tevreden gaan slapen
Maar meneer Robert Mugabe staat dan ook niet bekend om zijn verfijnde manier van het voeren van een dictatuurquote:
dan doen we wisseling van de wacht want ik kom pas na me werk in Tilbugquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben er ook maandag.. maar alleen 's middags, ik ga daarna bij een vriendin eten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |