Ik heb er enkele:
Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason
Nine Inch Nails - The Fragile
Black Crowes - By your Side
Fear Factory - Digimortal
Moonspell - Sin/Pecado
Faith no more -King for a Day(fool for a lifetime)
Prong - Cleansing
Andere????
Het is nog steeds één van mijn favoriete albums, maar in de pers was niet iedereen het met mij eens geloof ik .
Internationaal:
Kashmir - The Good Life
Nada Surf - The Proximity Effect
Weet je wat ik nu ineens verschrikkelijk heb met die onderschatte albums... "KUT HOE HEET DIE OOK AL WEER?"
gewoon superleuk .
[Dit bericht is gewijzigd door Man_in_a_Shed op 23-12-2001 19:27]
quote:Bekend... ik zit me nu ook vanalles af te vragen..
Op zondag 23 december 2001 19:09 schreef XL het volgende:
Weet je wat ik nu ineens verschrikkelijk heb met die onderschatte albums... "KUT HOE HEET DIE OOK AL WEER?"
quote:Alletwee verre van geweldige albums, imo. Deze bands kunnen vele malen beter.
Op zondag 23 december 2001 18:54 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason
Black Crowes - By your Side
quote:JA! Die is geniaal.. Ik snap echt niet hoe de single Graceland nu al *maanden* voor f2,90 blijft liggen in Kroese's aanbiedingenbak..
Kashmir - The Good Life
Kennen jullie deze?
Paloalto - Paloalto
quote:Onbekend, onbemind... of wat is het gezegde/spreekwoord ook al weer? Het aantal kashmir-kenners is niet zo groot, en de kroese aanbiedingsbak zegt "zelfs" mij helemaal niks
Op zondag 23 december 2001 19:40 schreef Stonehead het volgende:[..]
Ik snap echt niet hoe de single Graceland nu al *maanden* voor f2,90 blijft liggen in Kroese's aanbiedingenbak..
Ik wil bij deze 13 Tales van The Dandy Warhols toevoegen aan mijn (eerder gepostte) lijstje. Is er trouwens iemand die het album van Broder Daniel kent? Op basis van 4 nummers die ik van hun ken durf ik bijna aan dat deze band ook onderschat is.
quote:is bis nou diegene van het Powerpuff liedje? of is dat een andere bis?
Op zondag 23 december 2001 19:17 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Bis - Social Dancing
gewoon superleuk.
Veel beter dan die tweede plaat, die WEL een succes werd..
quote:Jawel dat is dezelfde Bis. In Nederland inderdaad totaal niet gewaardeerd.
Op zondag 23 december 2001 20:23 schreef Skinkie het volgende:[..]
is bis nou diegene van het Powerpuff liedje? of is dat een andere bis?
quote:Graag ff uitleg waarom je dit zo'n ondergewaardeerd album vind. Ik vind namelijk alle overige albums beter, zelfs Butterfly Effect.
Op zondag 23 december 2001 18:54 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Moonspell - Sin/Pecado
quote:De pers wel redelijk (nu dan), maar Rivers zelf is er nooit echt blij mee geweest, omdat het ook te persoonlijk zou zijn, daarom spelen ze hooguit 1 nummer van dit album op concerten
Op zondag 23 december 2001 19:01 schreef -Wepeel2- het volgende:
Weezer - PinkertonHet is nog steeds één van mijn favoriete albums, maar in de pers was niet iedereen het met mij eens geloof ik
.
quote:
Op zondag 23 december 2001 19:06 schreef Vork het volgende:
Bran Van 3000 - Glee
quote:Ongelofelijk! 3 albums op rij die ik echt geweldig vind en regelmatig luister!
Nada Surf - The Proximity Effect
quote:Je kunt zeggen over het album wat je wilt het is vocaal misschien zwak, maar de melodielijnen zijn voor een band als moonspell gedurfd. Verder staan er pogingen tot songs op het album waar op Wolfheart en Irreligious(toch mijn favoriete) het nog al eens te vervelend wordt(love crimes/for a taste of eternity)
Op zondag 23 december 2001 22:28 schreef Summoner het volgende:[..]
Graag ff uitleg waarom je dit zo'n ondergewaardeerd album vind. Ik vind namelijk alle overige albums beter, zelfs Butterfly Effect.
quote:En in de Melkweg niet één!
Op zondag 23 december 2001 22:42 schreef MadScientist het volgende:[..]
De pers wel redelijk (nu dan), maar Rivers zelf is er nooit echt blij mee geweest, omdat het ook te persoonlijk zou zijn, daarom spelen ze hooguit 1 nummer van dit album op concerten
quote:Ik begon er bijna in te geloven dat ik de enige was die dit album (Nada Surf) heeft gekocht. Als er een topic is met "welk album is het snelste vergeten na het doorbraakalbum" heb je met Nada Surf wel de ultieme winnaar.
Op zondag 23 december 2001 22:42 schreef MadScientist het volgende:Ongelofelijk! 3 albums op rij die ik echt geweldig vind en regelmatig luister!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |