nee, gelukkig niet, ik laat ze zachtjes varen en geef iemand anders de schuld!quote:Hebben jullie dat nou ook weleens?![]()
Inderdaad, wat soms het knerpende geluid uit m'n broek alleen nog maar langer laat durenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:43 schreef Forcefuzz het volgende:
ik heb dat ook wel eensmaar meestal probeer ik ze toch zo geruisloos te laten gaan
Gatverdamme dat heb ik echt nog nooit gehad. Je hebt toch wel enige controle over je darmen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef jpg97 het volgende:
Vervolgens ga je weer op je zadel zitten, om erachter te komen dat er per ongeluk een platte bruine rakker is meegeglipt
Je bedoelt zoiets?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef jpg97 het volgende:
Vervolgens ga je weer op je zadel zitten, om erachter te komen dat er per ongeluk een platte bruine rakker is meegeglipt
Nee, ik niet, hoezo?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gatverdamme dat heb ik echt nog nooit gehad. Je hebt toch wel enige controle over je darmen?
Gast...quote:
Och... twee ruften in anderhalf jaar tijd...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gast...
Jij bent echt de Anus-ster van Fok!
Die draag ik alleen op zon- en feestdagenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:58 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Omdat het dan misschien tijd gaat worden voor
[afbeelding]
Ach, dan heb je in ieder geval een zadel die zich perfect vormt naar je lichaamquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef jpg97 het volgende:
Hey kijk, daar had ik ook al gereageerd.quote:
Ik kan mijn snottopic niet meer vinden, maar als je daar ook al was, ga ik mij grote zorgen over je maken, MUUSquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey kijk, daar had ik ook al gereageerd.
Verrassend..
Da's waar, maar deze deed lekker pijn (het klapperde zo lekker).quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:23 schreef Henno het volgende:
De zachte zijn beter overigens, die hebben zo'n heerlijke putlucht.
Wahahahahaha.quote:
Hahahahahahahahhahahahahahaahahahquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:26 schreef Verbal het volgende:
Bij kennissen hebt gegeten, en lekker een beetje hebt geouwehoerd met een drankje erbij.
Maar het eten -hoewel heerlijk (KNOFLOOK!!! OLIJFOLIE!!! UIENNNN!!!)- bezorgt je darmen wat overuren. Het borrelt en het pieeeeeoooooeeeeeeeeeeewt de hele tijd. Langzaamaan beginnen wat krampen op te komen; je moet een ongelooflijke ruft laten, maar je duwt het weg, als een echte kerel.
Uiteindelijk ga je weer huiswaarts. Ja, dagdag, kuskus, erg lekker, moeten we vaker doen. En eindelijk zit je op de fiets. Je fietst de straat uit, en door de lichamelijke arbeid begint de teruggedrongen lucht zich dan toch weer riant aan te dienen. Je voelt het al... dat wordt een rectale brul van wereldformaat.
Je trapt nog effe flink om vaart te krijgen, gaat op de trappers staan... en inderdaad. Met 90+ Db zoeft de zufter de ether in. HEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK. De opluchting...![]()
Je gaat weer zitten en geniet van dit achtste wereldwonder.
En wordt ingehaald door een EEEEEEEEEEEEEEENORM lekker wijf, dat ongeveer drie meter achter je fietste toen je losging.
![]()
![]()
![]()
Hebben jullie dat nou ook weleens?![]()
V.
Ik was al aan het zoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef Verbal het volgende:
Nou kom MUUS, help eens zoeken naar mijn zoekgeraakte snotjetopic...
V.
Geen reactie van mij, maar .... OMG, dat topic kan ik me gewoon herinneren!quote:
En daar doe ik het allemaal voor.No self-esteem, weet je wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef zwaaibaai het volgende:
* verexcuseerd zich aan zijn collega's na een daverende lach salvo inclusief rollende tranen
Het is maar wat hij als lekker wijf zietquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb dat nog nooit gehad, maar aan je fotoboek te zien had je toch geen kans gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |