Je weet dat 'ie ergens moet zijn, dat 'ie groen is weet je inmiddels als ervaringsdeskundige en dat 'ie van behoorlijk formaat moet zijn is omdat je hem het lanceerplatform als het ware voelde verlaten.
MAAR WAAR IS DAT DING?
Niet op de grond, niet tegen het plafond, je was te laat met je hand, dus daar zit 'ie ook niet (en anders had je dat wel gevoeld of gezien).
Maar dat je dus niet met zo'n kledder op je rug of op je achterhoofd rondloopt of zo...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, de onzekerheid
* Verbal zoekt nog even door
V.
quote:jah, ik zie 'm! (op de rug van dat meisje daarachter - edit: 't is een spiegelbeeld, dus op de rug van 't rechtermeisje).
Op maandag 17 februari 2003 13:46 schreef kikkerlikker het volgende:
vraag et is aan deze meide
quote:
Op maandag 17 februari 2003 13:48 schreef bixister het volgende:[..]
jah, ik zie 'm! (op de rug van dat meisje daarachter - edit: 't is een spiegelbeeld, dus op de rug van 't rechtermeisje).
quote:...zou dat het zijn wat die draden trekt...?
Op maandag 17 februari 2003 13:48 schreef El_Nino het volgende:
op het toetsenbord?
[serieus]
Het gebeurde net voor de deur op de galerij, en ik ben hem echt kwijt...
Doet me een beetje denken aan die keer dat mijn collega's aan een ander collegaatje van mij niet hadden verteld dat ze na een niesbui zo'n klodder op haar voorhoofd had zitten; daar heeft ze dus bijna twee uur mee rondgelopen
Dawiliknie...
V.
quote:aan je oorlel bijvoorbeeld
Op maandag 17 februari 2003 13:52 schreef Bob.Ross het volgende:
liever met snot als met cum
quote:There's something about Mary.
Op maandag 17 februari 2003 13:52 schreef Bob.Ross het volgende:
liever met snot als met cum
quote:psies
Op maandag 17 februari 2003 13:53 schreef Disher het volgende:[..]
aan je oorlel bijvoorbeeld
Als je de topictitel leest dan wéét je gewoon dat het over zo'n gore klodder gaat..
En toch klikken (terwijl ik een stokbroodje met gesmolten kaas aan het eten ben )
quote:
Op maandag 17 februari 2003 14:02 schreef Loedertje het volgende:Als je de topictitel leest dan wéét je gewoon dat het over zo'n gore klodder gaat..
En toch klikken (terwijl ik een stokbroodje met gesmolten kaas aan het eten ben)
quote:Sommige hebben de kenmerken van elastiek..alleen door hun grote kleefkracht blijven ze ergens plakken.. voornamelijk mannelijke klodders hebben al deze kenmerken.
Op maandag 17 februari 2003 13:55 schreef vosss het volgende:
Hoe wil je die IGN op je rug krijgen dan
quote:hij had natuurlijk ook kunnen vervolgen met:
Op maandag 17 februari 2003 14:02 schreef Loedertje het volgende:Als je de topictitel leest dan wéét je gewoon dat het over zo'n gore klodder gaat..
En toch klikken (terwijl ik een stokbroodje met gesmolten kaas aan het eten ben)
Geweldig topiekje, V.
Gewoon wachten tot ie droog is,
over een paar maanden kom je een vreemd groen vlekje tegen
en denk je hopelijk aan dit topic terug.
Als je er met een nat doekje overheen gaat wordt ie weer zacht en herken je hem weer als zodanig.
Wat een ontroerend weerzien zal dat zijn.
quote:Hij is nog steeds zoek denk ik. Misschien een oproep doen in V&A:
Op maandag 17 februari 2003 15:17 schreef Luigi het volgende:
Is er al een update?
Gezocht: een groene snottebel
Laatst gezien in mijn neus, sindsdien spoorloos.
Uiterlijke kenmerken: warm, zacht, glibberig. Smaakt wat zoutig.
Eventueel te ruilen voor iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |