Regel maar een stapavond in Den Bosch, misschien dat ik nog langs kom. Maar Utrecht was een zekerheidje, Brabolonie niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:00 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat je niet kan.
's-avonds zitten we in een kroeg in Den Bosch. Je bent welkom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef fabianf het volgende:
[..]
Regel maar een stapavond in Den Bosch, misschien dat ik nog langs kom. Maar Utrecht was een zekerheidje, Brabolonie niet.
Rijd je toch met mij mee, ik kom uit Houten...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef fabianf het volgende:
[..]
Regel maar een stapavond in Den Bosch, misschien dat ik nog langs kom. Maar Utrecht was een zekerheidje, Brabolonie niet.
Bedankt voor het aanbod, maar dat is niet echt nodig. Ik ben op dat moment in Arnhem en dat scheelt slechts 20 minuten reistijd met de trein. Het ging me meer om de gemakkelijkere slaapplaats in Utrecht.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rijd je toch met mij mee, ik kom uit Houten...
Die weet morgen pas of ie komt, maar dan lijkt me dat een hele fijne optiequote:
Ik ben de logeerkamer aan het verbouwen, en ik moet ook nog eens vroeg op zondag... dus dat gaat niet werken, en trouwens.... ik? den bosch-kenner?quote:
zolang je dat homo cafe daar maar mijdt Vulturequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd van de aanwezigen is, maar als die eind 20, begin 30 is dan kun je het beste uit de voeten qua stappen in het gebied rondom de Karrenstraat.... is vanuit het station rechtdoor richting centrum lopen, bij snackbar Kees Kroket (eettip)rechtsaf slaan en dan ben je er...
Ik ga ook niet meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:09 schreef komrad het volgende:
[..]
zolang je dat homo cafe daar maar mijdt Vulture![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga naar Ajax toe zaterdag dus ik kan niet...
Wat een waardeloze reden...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ga naar Ajax toe zaterdag dus ik kan niet...
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Moet helaas werken van 13:00- 21:00
Anders was ik mijn mooie Hattrick Tshirt wel komen showen
Ik kan me toch pas bij het avondprogramma melden JD! Ik hoorde dat die voetbalwedstrijd weer een of ander afscheid van zo'n bejaarde speler is. Waarmee ik ook al zo'n 6 jaar voetbal. Kan het dus helaas niet maken om eerder weg te gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:24 schreef -J-D- het volgende:
Programma
14.30 uur Verzamelen in Cafe M'n Tante (Korenbrugstraat 7a, 5211EG Den Bosch)
15.30 uur Snooker / pool / darten / biljarten / bier drinken
18.30 uur Lekker eten in een (goedkoop) restaurant. Ik heb gekozen voor Petit Restaurant 'la Fontaine' (Orthenstraat 36, 5211 SX 's-Hertogenbosch) aangezien de recensies heel goed zijn, en de prijzen laag.
20.00 uur Avondprogramma: ergens zuipen en dergelijke. Dit kan wel in onderling overleg lijkt me
MadKow komt ook, en die weet wel een leuk tentje
--------
Ik ga op vrijdag alvast reserveren voor het restaurant. Ik reken in ieder geval op:
-J-D-, qyn, sirdalord, Nicomart, rompompom, Mangoworks en Madkow.
pvrens denkt er nog even over na.
Ik reserveer dus voor 8 personen, want pvrens moet gewoon komen.
Ik stuur per ht-mail een berichtje met mijn mobiele nummer naar rompompom, pvrens en nicomart, want jullie hebben mn mobiele nummer nog niet denk ik. Dan kan je contact opnemen als je het niet goed kan vinden of zo
Tot zaterdag 14.30 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |