Afhankelijk van het tijdstip van de meet, en de duur van mijn werkzaamheden van die dag, kan ik héél misschien nog een gaatje makenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:12 schreef -J-D- het volgende:
Ok, het is duidelijk.
De stemmen zijn geteld.
En het is geworden......
.
.
.
.
ZATERDAG 11 AUGUSTUS in Den Bosch
De meeste personen konden op deze dag.
De meesten hadden Den Bosch als stad van voorkeur opgegeven
De volgende personen hebben zich opgegeven:
-J-D-
qyn
sirdalord
madkow
Mangoworks
Nicomart
TheVulture
rompompom
Ik hoop dat er in de loop van de weken nog meer Hattrickers zich aanmelden.
De komende week zal ik gebruiken om een programma in elkaar te draaien, in overleg met TheVulture en Madkow, die woonachtig zijn in Den Bosch.
Binnenkort dus meer info over tijden, programma en weet ik wat nog meer
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:30 schreef DaMadKow het volgende:
ik stond ook alleen nog maar op 'misschien' he
ik heb ook altijd alleen maar gezegd dat ik zou gaan PROBEREN om dat weekend vrij te houden hequote:
Kloptquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik heb ook altijd alleen maar gezegd dat ik zou gaan PROBEREN om dat weekend vrij te houden he
is goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef -J-D- het volgende:
TheVulture en Madkow: kunnen jullie je best doen om binnen een paar dagen duidelijkheid te verschaffen? Ik wil de voorbereidingen laten beginnen en wil dan weten of het doorgaat en voor hoeveel mensen
Laat het even weten als je mobiele nummers nodig hebt ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef -J-D- het volgende:
TheVulture en Madkow: kunnen jullie je best doen om binnen een paar dagen duidelijkheid te verschaffen? Ik wil de voorbereidingen laten beginnen en wil dan weten of het doorgaat en voor hoeveel mensen
Doe ik!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Laat het even weten als je mobiele nummers nodig hebt ook.
GRMBLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:51 schreef TheVulture het volgende:
JD, schrap mij maar definitief van het lijstje, ik heb zaterdag én een feestje en ik moet mijn zus wegbrengen richting Schiphol... dat haalt dus niks uit helaas
sorryquote:
Jammer dat je niet kan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:07 schreef fabianf het volgende:
Utrecht en alleen bij het stappen zaterdagsavond ivm werk tot 20:00 oid. Wie kwam in godsnaam met het briljante idee van Den Bosch?
Dan is het 4 om 4 namelijk en mag je gaan hertellen, ik was op vakantie en heb als fokcup-houder een veto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |