abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:56:09 #1
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40012589
Ik weet dat er al meerdere topics geweest zijn over dit onderwerp maar het leek me leuk om er gewoon weer een te starten. iedereen kan hier zijn ervaringen in kwijt.
ik bedoel dan echt ervaringen die je zelf gehad heb dus geen spanende verhalen over iemand anders of wat je gehoord hebt. ik zal zelf beginnen.


Jaren geleden ging ik om met een jonge die ik kende van school, hij geloofde altijd heilig in geesten en alles daar omheen.
Zo vertelde hij mij ook altijd dat hij rare dingen zag in zijn huis, hij woonde in een redelijk groot en oud huis het was een raar huis om te zien en was helemaal vrijstaand.
snachts hoorde hij voetstappen in de tuin en ook zag hij regelmatig een blauwe gloed uit de kamer van zijn ouders.

Ik en een andere vriend van me waren altijd heel sceptich en wisten niet echt wat we ervan moesten geloven.
Zo besloten we een nacht bij hem te gaan slapen.
We begonnen de avond met gewoon tv kijken en een beetje praten over de dingen die hij gezien zal hebben in het huis.
We zijn toen omstebeurt de trap op gaan lopen met het licht uit omdat hij vertelde dat hij alleen van af de trap de blauwe gloed zag, maar na meerdere malen de trap op en afgelopen te zijn en niets gezien te hebben waren we het zat en hadden we dorst.
We zijn toen weer in de huiskamer gaan zitten en ik liep naar de koelkast om cola te halen, maar de cola was op en moest uit de garage gehaald worden.
Ik was al helemaal vergeten wat hij had verteld over de garage en over de vreemde voetstappen in de tuin.
Tastend in het donker liep ik de trap af richting de garage, in de garage die uitkwam op de tuin hing een klein gleoilampje aan het plafon waar een vreemd en somber licht van af kwam.
Ik liep richting de krat met cola toen ik me een beetje ongemakkelijk ging voelen.
Opeens wist ik het weer en dacht ik aan wat hij verteld had over de garage, de voetstappen!!
Maar sceptisch als ik was vermande ik mezelf en liep door tot ik iets dacht te horen...
het kwam van buiten dat wist ik zeker maar het klonk ook eng dichtbij.
Normaal zal ik denken aan een kat en het niet eens opmerken maar dit klonk anders het klonk zwaar alsof er een groot iemand over het grind liep in de tuin.
Het vreemde was alleen dat het geluid niet harder of zachter werd het klonk alsof iemand liep en zich steeds op de zelfde plek bevond.
Ik ben zeker niet snel bang maar mijn hard klopte in mijn keel en ik was verstijfd van schrik.
Af en toe stopte het geluid en leek het weg te zijn maar het kwam ook weer terug het klonk als een onregelmatig gekraak van grind. op dat moment ben ik naar boven gerend en verteld wat ik gehoord had die andere vriend die met me mee was gegaan naar het huis en er niet in geloofde wou gaan kijken, maar op een of andere manier ben ik niet terug gegaan het voelde niet goed alles in me lichaam hield me tegen. en tot de dag van vandaag krijg ik kippevel als ik voorbij dat huis rijd.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:33:05 #2
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40014159
Blauwe gloed uit kamer van ouders = tv
:r Patty Brard :r
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:33:28 #3
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40014175
Heb meerdere malen geesten opgeroepen, ook een keer op een grafsteen op een kerkhof. Aangezien mijn simpele brein niet kan bevatten hoe dat in godesnaam mogelijk is ben ik er mee opgehouden.
Ik heb al een boek.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:38:02 #4
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40014363
_Liquid_ - donderdag 20 juli 2006 @ 15:33
Pimp maintenance




Blauwe gloed uit kamer van ouders = tv

ouders waren niet thuis. maar goed het zal idd kunnen ik heb het zelf niet gezien
pi_40014403
ooit deed ik de deur van mij slaapkamer dicht met een korte ruk aan de klink, waarna hij vanzelf zou moeten dichtvallen in het slot. maar halverwege het dichtvallen schiet de deur ineens weer open als of er aan de andere kant van de deur aan de klink werd getrokken...
het was geen wind, want alle ramen zaten dicht én als het wind was zou hij niet in een ruk weer de andere kant op gaan, maar eerst afremmen en dan terug gaan. het was niet iets onder of boven aan de deur wat de deur tegenhield en waar hij tegen zou stuiteren, aangezien de deur dan een trilling zou meekrijgen. bovendien was er ook nog eens niemand in de kamer
dus wat het was weet ik niet, maar ik kon het niet verklaren

daarnaast horen we wel eens dingen gebeuren boven als we allen beneden zitten en mn moeder ziet mensen snachts langs het keukenraam lopen, terwijl die er gewoon helemaal niet zijn

t spookt hier dus..
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:40:34 #6
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40014456
wow das creepy mensen lang het raam zien lopen. kan je misschien wat meer details geven het klinkt spannend.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:50:37 #7
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_40014878
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Rio het volgende:
Heb meerdere malen geesten opgeroepen, ook een keer op een grafsteen op een kerkhof. Aangezien mijn simpele brein niet kan bevatten hoe dat in godesnaam mogelijk is ben ik er mee opgehouden.
Jij bent gekkkkkkkkk
:r Patty Brard :r
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:00:10 #8
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40015267
ik heb al 2x gehad dat ik naar mijn kamer/pc liep en bijna bovenaan de trap was hoorde ik mijn monitoren aanspringen ( die gaan op standby na 20 min)

dus ik heb een lief spook
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:34:19 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_40016613
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al 2x gehad dat ik naar mijn kamer/pc liep en bijna bovenaan de trap was hoorde ik mijn monitoren aanspringen ( die gaan op standby na 20 min)

dus ik heb een lief spook
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:37:19 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_40016749
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:34 schreef jpg97 het volgende:

[..]

[afbeelding]
ik gok zelf dat ik zo hard de trap op spring dat mijn bureau ervan trilt en dat mijn muis beweegd zodat me monitoren weer aangaan
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_40039791
Ik heb het gehad in mijn stacaravan. De openslaande deuren waren kapot en toen heb ik met een styevige dikke stok aan de binnenkant die stok door de handvaten van de deuren dichtgemaakt. Die stok zat echt heel strak. Ik was op een gegeven moment gewoon tv te kijken en ineens zag ik die stok bewegen en eruit komen. Die stok werd netjes op tafel gelegd en de deuren werdenm open gezet. Het was die dag erg warm en op het moment dat hgij die deuren had open gemaakt begon het keihard te onweren.

Geest had het blijkbaar erg warm en zette de deuren open voor wat frisse lucht.

Dit is maar 1 van de honderden ervaringen.
www.dieetook.nl voor al uw natriumarme en suikervrij produkten
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:10:47 #12
153872 Vedradorr
Wanna live forever???
pi_40040051
wow dat is echt freeky, meestal valt de deur open of iets en dan is het ook anders te verklaren maar dit is echt bizar.
ik lees graag nog wat meer van die ervaringen.
pi_40062282
Nu mijn ervaring.
Ander halve week terug werd ik snachts wakker en zag ik een schim in mijn kamer staan. Ik heb dit toen ik klein was ook een keer meegemaakt. Ik schrok me echt de tering, trok een deken over mijn kop en ben met mijn gezicht richting de muur gaan liggen. Na een kwartier heb ik het licht aangedaan en zat nog steeds te shaken. Ben een boek gaan lezen, moe geworden en weer gaan slapen. Ik heb het gewoon echt meegemaakt en was niet aan het dromen.
Nu komt het mooiste. Deze avond zat ik met mijn ouders zusje en broer achterthuis beetje te kletsen. Ik vertelde het tegen mijn ouders en zusje, mn broer was er nog niet, en mijn ouders deden er heel lacherig over, maar mijn zusje zei gelijk dat zij het ook een keer heeft meegemaakt, dat er een schim in haar kamer stond, het was duidelijk een man zei ze. Later kwam mijn broer en mijn moeder zei lacherig dat ik spoken zag, ik vertelde het verhaal en hij zei ook dat hij een paar keer heeft meegemaakt dat er een schim in zijn kamer stond.
Eerst dacht ik dat het aan mezelf lag ofzo, maar nu is het gewoon een feit. Ik heb ook vaak het gevoel dat er iemand bij mij in de buurt is, terwijl er niemand is. Ook hoor ik vaak, en dat is extreem wazig, het vuursteentje van het gasfornuis tikken. Deze krijg je alleen werkend als je een knopje indrukt. Lampen flikkeren soms, en mn bureaulamp tikt heel vaak, heb dat alleen nog maar in dit huis meegemaakt. Weet ook niet goed wat ik er mee moet, bang zijn denk ik niet want er gebeurt niks kwaadaardigs, maar leuk is het ook niet omdat ik er echt als de schijt voor ben.
Hebt u een oorlog in Irak besteld?
Onie da?!
pi_75936524
Ik heb ook een tijd die apparte ervaringen meegemaakt.

Ik was vroeger eens op exqursie met school op een versedstrijderbegraafplaats waar mensen lagen waarvan ik er geen één kende.
Eerst voelde ik me wel op me gemak pas toen ik een zwarte gedaante snel lopent langs de grafstenen zag begon ik me minder op mijn gemak te voelen .
Dagen daarna heb ik het ook steeds weer gezien echt raar gewoon.
Ik vond het ook zo vreemd dat ik het alleen niet in mijn eigenhuis gezien had.
Maar ja nadat ik er ook niet meer bang voor was en het totaal vergeten was heb ik het nooit meer gezien.
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:36:26 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75939267
Alvast voor de bekende posters die gaan komen, dit topic word niet gekaapt in naam van bewijs noch word de intelligentie van TS bespot!
The truth was in here.
  woensdag 23 december 2009 @ 22:37:26 #16
259246 Cristal
Magical touch...
pi_75991509
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef MethMind het volgende:
Ik heb ook een tijd die apparte ervaringen meegemaakt.

Ik was vroeger eens op exqursie met school op een versedstrijderbegraafplaats waar mensen lagen waarvan ik er geen één kende.
Eerst voelde ik me wel op me gemak pas toen ik een zwarte gedaante snel lopent langs de grafstenen zag begon ik me minder op mijn gemak te voelen .
Dagen daarna heb ik het ook steeds weer gezien echt raar gewoon.
Ik vond het ook zo vreemd dat ik het alleen niet in mijn eigenhuis gezien had.
Maar ja nadat ik er ook niet meer bang voor was en het totaal vergeten was heb ik het nooit meer gezien.

Je eigen schaduw misschien?
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:10:11 #17
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_75993297
lekkere kick
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 24 december 2009 @ 08:25:06 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76003574
Zie het nu pas Maar dat maakt voor het onedrwerp niet uit.
The truth was in here.
pi_76008776
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef mindflick het volgende:
.Ook hoor ik vaak, en dat is extreem wazig, het vuursteentje van het gasfornuis tikken. Deze krijg je alleen werkend als je een knopje indrukt.
Dan moet je hem beter schoonmaken, heb ik ook wel eens last van.
  maandag 28 december 2009 @ 02:21:57 #20
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_76129193
tss zoveel ga ik dus echt niet typen..
O+
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:30:26 #21
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_76184956
Ik heb geen zin om het te typen, maar kort samengevat:
- Ik heb mijn overleden buurvrouw gezien
- Zij heeft er ook voor gezrogd dat ik niet meer bang ben voor geesten.
- Ik heb een kat gezien, die half in de muur zat.
- Ik heb mijn overleden kat Homo gehoord. Ik hoorde hem op mijn tas ploffen, "fnuf" zeggen en naar mijn bureaustoel lopen, wat hij altijd deed.
Kaleidoscopiklimax
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:32:44 #22
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_76185039
Een groot oud huis heeft vaak een houten skelet, dat kraakt bijvoorbeeld door warmtewisselingen. Als je dat gaat zien als voetstappen moet je even een afspraak maken bij een psycholoog
Narcist
pi_76185478
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb geen zin om het te typen, maar kort samengevat:
- Ik heb mijn overleden buurvrouw gezien
- Zij heeft er ook voor gezrogd dat ik niet meer bang ben voor geesten.
- Ik heb een kat gezien, die half in de muur zat.
- Ik heb mijn overleden kat Homo gehoord. Ik hoorde hem op mijn tas ploffen, "fnuf" zeggen en naar mijn bureaustoel lopen, wat hij altijd deed.
Je kat had een voortplanting probleem?
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:25:36 #24
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76194187
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Bastard het volgende:
noch word de intelligentie van TS bespot!
Bedoel je hier nu indirect mee dat de topicstarter dom zou zijn ?
quote:
Op maandag 28 december 2009 02:21 schreef Saisai het volgende:
tss zoveel ga ik dus echt niet typen..
Waarom niet? En waarom dan wel bovenstaande post plaatsen
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
- Zij heeft er ook voor gezrogd dat ik niet meer bang ben voor geesten.
Hoe heeft zij daarvoor gezorgd dan? Dat wil ik graag weten .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76207520
In mijn ouderlijke huis is de vorige bewoner aan een hartaanval in mijn oude slaapkamer overleden. Wat we overigs voordat we de woning betrokken al wisten. (8 woningen verder wonen mijn grootouders) Ook dat de man is overleden in de kamer wat ik toen zal betrekken.

Regelmatig voelde ik aanwezigheid van "iets" in mijn kamer. Vooral onverklaarbare kortstondige temperatuurverschillen en het continu stuk gaan van lampen kwamen in regelmaat voor. Denk dat ik om de 2 maanden wel nieuwe lampjes mocht gaan kopen. Bedrading is enkele keren nagekeken door verschillende monteurs, maar hebben nooit onregelmatigheden gevonden. Het gekke is dat het uitsluitend in mijn kamer voorkwam, en niet in de rest van het huis.

Ben geen seconde bang geweest in mijn kamer. Heb de beste man ook nooit gezien, enkel zijn aanwezigheid gevoeld. En dat was geen enkele keer in negatieve opzicht.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')