Amerika heeft het anders ook gebruikt in Irak in bepaalde gebieden. Je hoeft het niet persee zo grootschalig te merken hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij je nu eens verdiept in chemische wapens, dan zou je weten dat op een klein gebied als zuid libanon dan niet een paar, maar vele duizenden slachtoffers zouden zijn
dat komt welquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij je nu eens verdiept in chemische wapens, dan zou je weten dat op een klein gebied als zuid libanon dan niet een paar, maar vele duizenden slachtoffers zouden zijn
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dat komt wel
Israel Hezbolla is daartoe bereid . Als Israel Hezbolla bereid is om kinderen en baby´s te moorden zijn ze ook bereid om een massa-aantal mensen uit te moorden
Vertel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Amerika heeft het anders ook gebruikt in Irak in bepaalde gebieden.
quote:
meki hou nou alsjeblieft op, dit is onze oorlog niet. probeer is wat info in te winnen bij de lokale bewoners en laat je niet indoctrineren door de media, want dat is toch allemaal 99% gelogen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dat komt wel
Israel is daartoe bereid . Als Israel bereid is om kinderen en baby´s te moorden zijn ze ook bereid om een massa-aantal mensen uit te moorden
Verarmd uranium.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel?
Bron?
VS gebruikt chemische wapens?
ik heb Israel wat vaker gevolgd en ik heb alleen dat ze worden getroffen die niet eens schadelijk zijn alleen huizen worden getroffen en 20 tal burgers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
meki hou nou alsjeblieft op, dit is onze oorlog niet. probeer is wat info in te winnen bij de lokale bewoners en laat je niet indoctrineren door de media, want dat is toch allemaal 99% gelogen.
En hoe is dat een chemisch wapen?quote:
Verarmd uranium is niet chemisch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hoe is dat een chemisch wapen?
wij volgen het Israel gebeuren vanuit onze luie stoel. Dit is gewoon een keiharde mediaoorlog, beide partijen doen niks anders dan leugens verspreiden. En iedereen (hier) slikt het maar als zoetekoek.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb Israel wat vaker gevolgd en ik heb alleen dat ze worden getroffen die niet eens schadelijk zijn alleen huizen worden getroffen en 20 tal burgers.
Mischien moet je niet alleen naar de TV kijken of alleen naar Arabische nieuws sites Meki.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zien we in de TV wat anders staan
quote:Nazareth brothers aged 9 and 3 buried
Two brothers, aged nine and three, were killed Wednesday in the northern city of Nazareth as Katyusha rockets fell in the downtown and suburban areas of the city.
Lood is ook chemisch, en een giftig zwaar metaal, zijn kogels ook chemische wapen?quote:
ik kijk NOVA en NOS en ik lees nieuws van Google newsquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Mischien moet je niet alleen naar de TV kijken of alleen naar Arabische nieuws sites Meki.
[..]
kogels met verarmd uranium zijn zeker ook chemische wapens.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lood is ook chemisch, en een giftig zwaar metaal, zijn kogels ook chemische wapen?
quote:“Verarmd” uranium zendt ongeveer 60 procent zoveel alfastraling uit als “natuurlijk” uranium (concentraat!), 85% zoveel gammastraling en in wezen dezelfde hoeveelheid bètastraling. Verarmd uranium is dus veel radioactiever dan uranium in haar natuurlijke staat dat verspreid is in zeer kleine hoeveelheden (1 theelepel mineraal uranium per 5 ton droge aarde). De chemische giftigheid van verarmd uranium is hetzelfde als die van natuurlijk uraniumconcentraat.
Maar belangrijker is: het minerale uranium hoopt zich niet op in ons lichaam. De effecten van dit minerale uranium laten zich daarom niet vergelijken met de geconcentreerde chemische stoffen “natuurlijk” en “verarmd” uranium. De meeste stofdeeltjes (uraniumoxiden) die vrijkomen nadat munitie van verarmd uranium explodeert zijn slecht oplosbaar (uraniumtrioxide) of niet oplosbaar (keramische deeltjes). In tegenstelling tot het minerale uranium hopen deze deeltjes zich wèl op in het lichaam. Bijvoorbeeld door die deeltjes in te ademen. Naast slecht en niet oplosbare uraniumoxiden komen er bij een explosie met munitie van verarmd uranium ook oplosbare deeltjes (uraniumoxiden) vrij. Deze deeltjes passeren het lichaam snel, maar kunnen bij overmaat schade toebrengen aan de nieren
En de Telegraaf lees jij ook vaak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Meki het volgende:
[..]
ik kijk NOVA en NOS en ik lees nieuws van Google news
![]()
Waarom, omdat jij dat zegt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
kogels met verarmd uranium zijn zeker ook chemische wapens.
[..]
google nieuws brengt me daarheenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En de Telegraaf lees jij ook vaak.
Die troep die van verarmd uranium komt (kleine stofdeeltjes) als het explodeert is gewoon een giftige gas in feite.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, omdat jij dat zegt?
Chemische wapens zijn verstikkende of giftige gassen (protocol van Geneve)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |