abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40016216
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij je nu eens verdiept in chemische wapens, dan zou je weten dat op een klein gebied als zuid libanon dan niet een paar, maar vele duizenden slachtoffers zouden zijn
Amerika heeft het anders ook gebruikt in Irak in bepaalde gebieden. Je hoeft het niet persee zo grootschalig te merken hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40016224
Aan de ene kant moeten we ook niet klagen, er is geen zak op de televisie, ja er is nog een beetje actienieuws, shownieuws, maar voor de rest is het allemaal herhaling.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40016265
quote:

[..]

Als jij je nu eens verdiept in chemische wapens, dan zou je weten dat op een klein gebied als zuid libanon dan niet een paar, maar vele duizenden slachtoffers zouden zijn
dat komt wel
Israel is daartoe bereid . Als Israel bereid is om kinderen en baby´s te moorden zijn ze ook bereid om een massa-aantal mensen uit te moorden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:27:00 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_40016309
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Meki het volgende:

[..]

dat komt wel
Israel Hezbolla is daartoe bereid . Als Israel Hezbolla bereid is om kinderen en baby´s te moorden zijn ze ook bereid om een massa-aantal mensen uit te moorden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:27:41 #55
45206 Pietverdriet
pi_40016330
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Amerika heeft het anders ook gebruikt in Irak in bepaalde gebieden.
Vertel?
Bron?
VS gebruikt chemische wapens?
pi_40016341
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]
dat zien we in de TV wat anders staan
want waar worden de mensen vermoord in Tel Aviv of Beiroet
pi_40016378
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:25 schreef Meki het volgende:

[..]

dat komt wel
Israel is daartoe bereid . Als Israel bereid is om kinderen en baby´s te moorden zijn ze ook bereid om een massa-aantal mensen uit te moorden
meki hou nou alsjeblieft op, dit is onze oorlog niet. probeer is wat info in te winnen bij de lokale bewoners en laat je niet indoctrineren door de media, want dat is toch allemaal 99% gelogen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40016451
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vertel?
Bron?
VS gebruikt chemische wapens?
Verarmd uranium.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40016512
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

meki hou nou alsjeblieft op, dit is onze oorlog niet. probeer is wat info in te winnen bij de lokale bewoners en laat je niet indoctrineren door de media, want dat is toch allemaal 99% gelogen.
ik heb Israel wat vaker gevolgd en ik heb alleen dat ze worden getroffen die niet eens schadelijk zijn alleen huizen worden getroffen en 20 tal burgers.
pi_40016534
Het zou een zeer vreemde strategie van Israël zijn...... of zou het bestuurlijk orgaan van Israël niet op één lijn zitten met de mililtaire top.
Niets is zo complex als de eenvoud
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:35:54 #61
45206 Pietverdriet
pi_40016691
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verarmd uranium.
En hoe is dat een chemisch wapen?
pi_40016813
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En hoe is dat een chemisch wapen?
Verarmd uranium is niet chemisch?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:43:07 #63
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40016969
Half Irak ligt onder het verarmde uranium
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40016975
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:32 schreef Meki het volgende:

[..]

ik heb Israel wat vaker gevolgd en ik heb alleen dat ze worden getroffen die niet eens schadelijk zijn alleen huizen worden getroffen en 20 tal burgers.
wij volgen het Israel gebeuren vanuit onze luie stoel. Dit is gewoon een keiharde mediaoorlog, beide partijen doen niks anders dan leugens verspreiden. En iedereen (hier) slikt het maar als zoetekoek.
pi_40017099
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:28 schreef Meki het volgende:

[..]

dat zien we in de TV wat anders staan
Mischien moet je niet alleen naar de TV kijken of alleen naar Arabische nieuws sites Meki.
quote:
Nazareth brothers aged 9 and 3 buried
Two brothers, aged nine and three, were killed Wednesday in the northern city of Nazareth as Katyusha rockets fell in the downtown and suburban areas of the city.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40017161
Zolang de anti-christ niet geland is in Israel, hoeven wij ons echt helemaal nergens druk over te maken. Over een jaartje of 10 a 15, dan wordt het pas echt een zooitje in de hele wereld. Nu is men enkel aan het warmlopen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:50:52 #67
45206 Pietverdriet
pi_40017281
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verarmd uranium is niet chemisch?
Lood is ook chemisch, en een giftig zwaar metaal, zijn kogels ook chemische wapen?
pi_40017310
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:45 schreef Roi het volgende:

[..]

Mischien moet je niet alleen naar de TV kijken of alleen naar Arabische nieuws sites Meki.
[..]
ik kijk NOVA en NOS en ik lees nieuws van Google news
pi_40017360
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lood is ook chemisch, en een giftig zwaar metaal, zijn kogels ook chemische wapen?
kogels met verarmd uranium zijn zeker ook chemische wapens.
quote:
“Verarmd” uranium zendt ongeveer 60 procent zoveel alfastraling uit als “natuurlijk” uranium (concentraat!), 85% zoveel gammastraling en in wezen dezelfde hoeveelheid bètastraling. Verarmd uranium is dus veel radioactiever dan uranium in haar natuurlijke staat dat verspreid is in zeer kleine hoeveelheden (1 theelepel mineraal uranium per 5 ton droge aarde). De chemische giftigheid van verarmd uranium is hetzelfde als die van natuurlijk uraniumconcentraat.
Maar belangrijker is: het minerale uranium hoopt zich niet op in ons lichaam. De effecten van dit minerale uranium laten zich daarom niet vergelijken met de geconcentreerde chemische stoffen “natuurlijk” en “verarmd” uranium. De meeste stofdeeltjes (uraniumoxiden) die vrijkomen nadat munitie van verarmd uranium explodeert zijn slecht oplosbaar (uraniumtrioxide) of niet oplosbaar (keramische deeltjes). In tegenstelling tot het minerale uranium hopen deze deeltjes zich wèl op in het lichaam. Bijvoorbeeld door die deeltjes in te ademen. Naast slecht en niet oplosbare uraniumoxiden komen er bij een explosie met munitie van verarmd uranium ook oplosbare deeltjes (uraniumoxiden) vrij. Deze deeltjes passeren het lichaam snel, maar kunnen bij overmaat schade toebrengen aan de nieren
Allah Al Watan Al Malik
pi_40017408
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:51 schreef Meki het volgende:

[..]

ik kijk NOVA en NOS en ik lees nieuws van Google news
En de Telegraaf lees jij ook vaak.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:55:28 #71
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40017463
en happen graag
Trotse papa van Eden
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:57:15 #72
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40017532
Ach die meki toch... wat een schatje
bijna op vakantie, dan hebben wij ook even rust!
Trotse papa van Eden
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:00:06 #73
45206 Pietverdriet
pi_40017643
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

kogels met verarmd uranium zijn zeker ook chemische wapens.
[..]
Waarom, omdat jij dat zegt?
Chemische wapens zijn verstikkende of giftige gassen (protocol van Geneve)
pi_40017696
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En de Telegraaf lees jij ook vaak.
google nieuws brengt me daarheen
pi_40017702
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die troep die van verarmd uranium komt (kleine stofdeeltjes) als het explodeert is gewoon een giftige gas in feite.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:01:53 #76
45206 Pietverdriet
pi_40017721
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Ah, het zijn de anderen die de schuld zijn...
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:03:07 #77
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40017755
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:52 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Volgens Belgische arts gebruiken Israëli's chemische wapensDe Israëli's gebruiken chemische wapens tijdens bombardementen in Libanon. Dat heeft de Belgisch-Libanese professor Bachir Cham op een persconferentie in Brussel gezegd.
Die was georganiseerd door monseigneur Jean Abboud, secretaris van de aartsbisschop van Tripoli. Bachir Cham leidt een ziekenhuis in Libanon.

"De lijken zien er niet normaal uit. Na een explosie waren er geen sporen van bloedverlies, noch onderhuidse bloeduitstortingen. De haren en soms de baard en de snor bleven intact. Ik vond geen sporen van de drukgolf door de explosie. De kleur van de huid was zwart zoals van een schoen, maar toch is de huid niet verkoold of verbrand", aldus de arts.
Acht mummieachtige lijken werden maandag naar zijn ziekenhuis gebracht. Er werden foto's genomen van deze lichamen. Twee lijken van kinderen vertoonden geen enkele tekenen van verwondingen ten gevolge van de explosie. "Ik heb de indruk dat een giftig product het lichaam via de huid binnendringt. De dood volgt bijna 100 procent zeker", voegde hij eraan toe.

bron: website GVA
Dit is geen betrouwbare bron, hij is namelijk geen expert erin. Zeer vreemd dat hij in hoedanigheid van zijn profesionele achtergrond hier een uitspraak over durft te doen, zeer dubieus. Hij is namelijk een vasculair chirurg en geen patholoog. Tevens weet ik niet wat zijn politieke of religieuze achtergrond is. Ik denk dat dit gewoon propaganda is.

Ik vind dat er trouwens dat er belachelijk weinig hits over hem te vinden zijn op het internet, en dat voor zo'n functie. Ik heb nog meer hits!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:03:36 #78
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_40017777
quote:

[..]

Onzin, dat hangt af van het soort van chemisch wapen dat je gebruikt. Sarin bijvoorbeeld kan hoogstens een paar tiental mensen doden, als ik het goed heb.

Overigens hebben de Amerikanen in Irak witte fosfor gebruikt, daar is een docu over geweest op de Italiaanse televisie, en de Amerikaanse regering heeft het volgens mij ook doodleuk toegegeven, maar gezegd dat het "niet als aanvalswapen" werd gebruikt. Maar daar geloof ik werkelijk niks van.
---verdwijnt---
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 17:06:11 #79
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40017846
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Chemische wapens zijn alle wapens die gebruik maken van de giftige eigenschappen van een stof met als doel het doden, verwonden of uitschakelen van mensen.
pi_40017867
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, het zijn de anderen die de schuld zijn...
iemand moet de schuld krijgen
pi_40018294
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef JohnDope het volgende:
Zolang de anti-christ niet geland is in Israel, hoeven wij ons echt helemaal nergens druk over te maken. Over een jaartje of 10 a 15, dan wordt het pas echt een zooitje in de hele wereld. Nu is men enkel aan het warmlopen.
Ah, vertel?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40018315
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:01 schreef Meki het volgende:

[..]

google is een amerikaans-Joods complot hoor
pi_40018335
sky: Israeli army takes casualties in heavy clash on Lebanon border.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:23:41 #84
45206 Pietverdriet
pi_40018389
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Chemische wapens zijn alle wapens die gebruik maken van de giftige eigenschappen van een stof met als doel het doden, verwonden of uitschakelen van mensen.
Ergo
Uranium gebaseerd anti tank munitie is geen chemisch wapen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:27:00 #85
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40018482
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef isos het volgende:

[..]

"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_40018535
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:21 schreef isos het volgende:

[..]

google is goed
pi_40018586
nu bijna een jaar na de terugtrekking uit de Gazastrook zien we wat voor domme zet dat was.
hamas nog populairder, wint de verkiezingen, importeert steeds grotere raketten vanuit Egypte.

geschiedenis herhaalt zich... na de terugtrekking uit Z-Libanon in 2000 gold het zelfde voor hezbollah - zit nu ook in de regering daar en heeft langeafstandsraketten uit Syrë/Iran.

vroeg of laat zal ook de Gazastrook weer helemaal ingenomen moeten worden als er Katyushas vanuit daar worden afgeschoten (ze zijn al de Gazastrook binnengesmokkeld).
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1143498754886&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

de terugtrekking in Libanon zorgde ook voor de 2de intifadah.
de hamas/PLO dacht: wat Hezbollah kan, kunnen wij ook! en ze konden het!
Israël trok zich terug terwijl het onder vuur lag.

nu slaan hamas en hezbollah de handen ineen en denken dat Israël zich wel de zee in laat drijven als de raketten / aanslagen maar lang genoeg door gaan.

er wordt nu al over een wapenstilstand gepraat.
maar een wapenstilstand is alleen bedoeld voor 1. vredesbesprekingen 2. herbewapening.
verdesbesprekingen hezbollah - Israël zijn uitgesloten dus hezbollah zal zich herbewapenen en vroeg of laat breekt het geweld weer uit met nog meer dode onschuldige burgers.

wapenstilstand is echt het slechtste wat nu kan gebeuren al zou je anders denken.

1. z-libanon moet opnieuw ingenomen worden.
2. hezbollah moet vernietigd worden.
3. libanese regering moet gesteund worden door israël en de hele wereld.
4. vredesbespreking israël-libanon
5. open grenzen - toerisme - handel: goed voor economie voor beide landen.

wederopbouw Libanon kan vrij snel als ze worden geholpen door de VS/EU, Israël en niet Iran deze keer.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_40018818
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:06 schreef Meki het volgende:

[..]

iemand moet de schuld krijgen
en wat als er niet één schuld is?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_40018838
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:28 schreef Meki het volgende:

[..]

google is goed
Dat geloof ik graag dat jij dat vindt anders had je namelijk geen enkele foto of plaatje van kinderslachtsoffers.
pi_40018890
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

en wat als er niet één schuld is?
dan bepaald de winnaar alsnog wie er schuld heeft
pi_40018960
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dan bepaald de winnaar alsnog wie er schuld heeft
Hehe, you got it
pi_40018977
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hehe, you got it
alsof je daar aan twijfelde?
pi_40019150
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

alsof je daar aan twijfelde?
Nee hoor, dat zou discriminerend en stigmatiserend zijn richting mijn contextgevoelige islamitisch georiënteerde medemens.
pi_40019162
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee hoor, dat zou discriminerend en stigmatiserend zijn richting mijn contextgevoelige islamitisch georiënteerde medemens.
jij begrijpt mij
pi_40019301
Nou ik begrijp er niets van als domme autochtone boer.
pi_40019337
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah, vertel?
Ja ik ben ook benieuwd. Misschien vliegt er wel een asteroid recht op het M-O af
pi_40019468
bInne 10 jaar Iran heeft chemische wapens enzo
pi_40019472
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:58 schreef -scorpione- het volgende:
Nou ik begrijp er niets van als domme autochtone boer.
Vrij simpel hoor: dat de overwinnaar in de regel de geschiedenis schrijft. Zodat bijvoorbeeld alle misdaden van het snode onder de voet gelopen volk uitgelicht worden en de glorieuze (dus niet: plunderende en verkrachtende) intocht van de eigen heldensoldaten dan in heroïsche schilderijen terecht komt.
Stel je bijvoorbeeld dat prachtige schilderij voor van de Franse Revolutie:

Let op de sloerie met de ontblote borst, die -was de Revolutie neergeslagen- echt niet de boeken in was gegaan op deze manier. Opstandig volk ziet er in de regel zo uit:

pi_40019509
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Vrij simpel hoor: dat de overwinnaar in de regel de geschiedenis schrijft. Zodat bijvoorbeeld alle misdaden van het snode onder de voet gelopen volk uitgelicht worden en de glorieuze (dus niet: plunderende en verkrachtende) intocht van de eigen heldensoldaten dan in heroïsche schilderijen terecht komt.
Stel je bijvoorbeeld dat prachtige schilderij voor van de Franse Revolutie:

[afbeelding]

Let op de sloerie met de ontblote borst, die -was de Revolutie neergeslagen- echt niet de boeken in was gegaan op deze manier. Opstandig volk ziet er in de regel zo uit:

[afbeelding]
Die arme Palestijnen hebben geen kleren aan

pi_40019541
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:06 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Die arme Palestijnen hebben geen kleren aan

Schuld van Israël!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')