Mijn ervaring ook, zo veel mogenlijk premie's incaseren en zo min mogenlijk uitkeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een akkefietje met een verzekeraar gehad? Ik kan je verzekeren (
) dat ze vaak hun uiterste best doen je onredelijk en onbillijk te behandelen.
hij of zij heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef NanKing het volgende:
Kun je nog triester reageren TS?
en bij die ben je nu verzekerd ? dan zou ik mijn bankafschriften maar heel goed in de gaten houden voor je in je auto staptquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef ratava het volgende:
Ik ken een gevalletje, niet Ohra, waar door een foutje van de bank een maandelijkse betaling gemist werd. Persoon in kwestie heeft vervolgens een kleine aanrijding slecht in totaal slechts een 23.000 oude guldens schade ion totaal. De Mij. maakte van de gemiste betaling gebruik om zich uit de verantwoordelijkheid te wurmen (bureaucratisch juist de overeenkomnst was verbroken) en raad eens wie voor de schade opdraaide.....
Nee, ik gun het iedereen maar de praktijk is helaas anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef NanKing het volgende:
Wat een vreemde redenaties in dit topic.
Omdat men zelf problemen heeft gehad met verzekeringsmaatschappijen, gunnen we het niet om een ander uit de brand te laten helpen.
Zolang die zijn premies betaald heeft inderdaadquote:[b]Op donderdag 20 juli 2006 15:14
Dronken Zwerver type (met huis) die alleen maar bier zuipt en winkelwagentjes ophaalt
zijn keuken brandde uit, die kreeg mooi een hele nieuwe keuken.
Yup, daar hebben die kinderen ook wat over te zeggen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef ratava het volgende:
[..]
Er was NIEMAND verzekerd....einde verhaal....familie draait er dus voor op.
En als was het 2 cent per maand meer geweest, ik betaal niet voor mensen die VRIJWILLIG het RISISCO NEMEN zich NIET TE VERZEKEREN.
Dat moet je natuurlijk geheel zelf weten. Jij hebt alle vrijheid om over te stappen op een andere verzekering.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef ratava het volgende:
Triest Natuurlijk maar betaal ik hier wel mijn premies voor?
Belachelijk.
Mijn Autoverzekering zijn ze kwijt...hier betaal ik niet aan mee
Ik gun het die kinderen natuurlijk van harte, een beetje geluk kunnen die wel gebruiken. Echter wordt hier wel het principe van de verzekering ondergraven, een verzekering keert uit aan de verzekerde als het verzekerde geval zich voordoet. Dat in de praktijk de verzekeraar ook heel vaak onder de claim probeert uit te komen maakt deze handelwijze nog opmerkelijker; ik vermoed dan ook opportunisme bij deze beslissing (of misschien heeft de directeur persoonlijk gekeken naar het geval, waar ik het moet doen met van die idiote MBO- types, dat kan natuurlijk ook).quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef NanKing het volgende:
Wat een vreemde redenaties in dit topic.
Omdat men zelf problemen heeft gehad met verzekeringsmaatschappijen, gunnen we het niet om een ander uit de brand te laten helpen.
Ik betaal het eerste jaar altijd volledig en begin na 11 maanden met maandelijkse betalingen. Ik loop dus altijd een maand voor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:14 schreef Droopie het volgende:
TS is een malloot die alleen maar Zwart-Wit kan zien.
Stel je voor dat TS geboren wordt en zijn moeder overlijdt tijdens de bevalling en dat ze dan
zeggen: Pik als je 18 bent betaal je wel alles terug he!
Beter voorbeeld vind ik: (waargebeurd)
Dronken Zwerver type (met huis) die alleen maar bier zuipt en winkelwagentjes ophaalt
zijn keuken brandde uit, die kreeg mooi een hele nieuwe keuken.
Hee, was jij niet opgepakt ivm een schietpartijquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef -IksRee- het volgende:
Ze blijven toch wel in Turkije neem ik aan? In Den Haag hebben ze nu immers niets meer.
tvpquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hee, was jij niet opgepakt ivm een schietpartij
V.
Omdat jij een autochtone (neem ik aan) niet-wees bent?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef ratava het volgende:
Waarom zou je nog ueberhaupt verzekeren, en premie afdragen dan?
Uit de OPquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef -IksRee- het volgende:
Ze blijven toch wel in Turkije neem ik aan? In Den Haag hebben ze nu immers niets meer.
Die koters zijn in Den Haag opgegroeid en hebben daar alligt meer.quote:„Het is een tragedie”, zegt een tante in Den Haag.
Ik wil niet vervelend zijn, maar als jij gewoon geld hebt, en je bent niet verzekerd, waarom zou dan iemand anders het je voorschieten, op het gevaar dat hij zijn geld nooit terugziet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef moussie het volgende:
hallo, dat het ronduit schandalig is dat de overheid eerst bankgaranties vraagt van nabestaanden voor ze kinderen wil helpen valt niemand op ?
of had een van de kindjes moeten zeggen : pa, ik stap niet in de zuto want je hebt geen aanvullende verzekering .. kom nou zeg ..
en dat dan in een maatschappijj die maar zit te leuteren over normen en waarden die verloederen .. ja hoor .. kids laten stikken in het buitenland omdat hun ouders onvoldoende verzekerd zijn omdat het je een paar rotcenten kost .. en dat zegt dan iemand die voorop loopt bij het klagen over de algemene verloedering
of hangt het soms samen met de turks/nederlandse achtergrond van het gezin .. als het 100% autochtone kaaskoppen waren geweest zou het een prima actie zijn van de ohra ?
Ja, daar mogen wel wat vragen over gesteld worden, inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef moussie het volgende:
hallo, dat het ronduit schandalig is dat de overheid eerst bankgaranties vraagt van nabestaanden voor ze kinderen wil helpen valt niemand op ?
Als ze de Turkse nationaliteit hebben is dat heel gewoon, zijn het Nederlanders dan hoort het inderdaad niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, daar mogen wel wat vragen over gesteld worden, inderdaad.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |