Laten we zeggen dat het nog wel natuurlijk is, dus niet zoals op die wannabe Lola Ferrari foto van een paar reacties hiervoor...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Betere dingen te doen wel, maar mijn baas denkt daar anders over/
[..]
Ik geloof je niet. Bewijs het eens?.
Zonder is beterquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het nog wel natuurlijk is, dus niet zoals op die wannabe Lola Ferrari foto van een paar reacties hiervoor...![]()
Maar tis wel ff groter dan de gemiddelde cup en dan staat zo'n mini bikini niet!!! Daar vallen ze net zo hard weer uit!!!![]()
Aanleren om niet op je buik te slapen, dohquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook triest jah
@ Webspider,euhm daar kun je jezelf nog wel eens in verliezen
en waar moet je die in godsnaam laten als je op je buik slaapt
Het levende bewijs dat siliconen tieten ontzettend lelijk zijn...quote:
Slim Twist!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Aanleren om niet op je buik te slapen, doh
ruiken siliconen eigenlijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het levende bewijs dat siliconen tieten ontzettend lelijk zijn...![]()
Door je tieten heen?quote:
Net dat ik me kan herinneren... Af en toe denk ik nog weleens terug aan de ervaring als ik een tennisbal in m'n handen heb en daar zachtjes in knijp...quote:
toch kan ik me niet voorstellen dat t lekker is om siliconentieten vast te pakken/zoenen/zuigen etcquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net dat ik me kan herinneren... Af en toe denk ik nog weleens terug aan de ervaring als ik een tennisbal in m'n handen heb en daar zachtjes in knijp...![]()
quote:
Bij normale tieten is dat uiteraard andersom (vrouw met tieten, ipv tieten met vrouw)quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt eraan wat voor vrouw vastgeplakt zit aan die siliconentieten he.
Het is vooral het pakken waar je het verschil merkt. Van mij hoeft 't in ieder geval niet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
toch kan ik me niet voorstellen dat t lekker is om siliconentieten vast te pakken/zoenen/zuigen etc
Eens.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Siliconen is echt zonde. Plastische chirurgie over het algemeen vind ik al ontzettend zielig!!! Tenzij je een ongeluk hebt gehad...
Of fucking lelijk bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Siliconen is echt zonde. Plastische chirurgie over het algemeen vind ik al ontzettend zielig!!! Tenzij je een ongeluk hebt gehad...
Als je nou zegt dat de bevruchting een ongeluk(je) was heb je altijd een reden om plastische chirurgie goed te praten...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef Sunshine2006 het volgende:
Jammer dat je mooie verliefdheidtopic al dicht is, wilde er al in reagerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Het ligt eraan wat voor vrouw vastgeplakt zit aan die siliconentieten he.
ligt aan de situatiequote:
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te houden. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Jammer dat je mooie verliefdheidtopic al dicht is, wilde er al in reageren
Ik ken iemand die ze heeft laten vergroten.... ze heeft nu een grote B-cup denk ik.... misschien kleine Cquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ligt aan de situatie
vergroting vind ik onzin
maar verkleining bij medische klachten kan ik nog begrijpen
I'll be waiting ... anticipating ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te maken. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.
www.dikketieten.nlquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
Al dat gepraat over tieten... Doet u mij maar een paar... Ik heb trek...![]()
Ordinaire wijven!quote:
Haha, nee joh...maakte maar een domme statement. Ik zal voortaan iets beter mijn topics openen, het was enkel een tegenreactie n.a.v. het eenzijdige verliefdheidstopic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'll be waiting ... anticipating ...
Je andere topic over liefde was zo mooi, en dan kom je nu met zo'n nietsig iets.
ook ordinaire tieten zijn tietenquote:
True, maar het is ook wel fijn als het totaalbeeld een beetje klopt...quote:
Ik dacht dat je al in opkomst was... De strijd voor rationaliteitquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zeker jammer, selectief beleid hier. Het is 1 groot complot om liefde het belangrijkste onderwerp ter wereld te houden. Rationaliteit wordt als een zonde ervaren, ik kom nog een keer in opstand.
Toch vreemd hoe dat kan verschillen per vrouw. Ik krijg soms ook weleens van vriendinnen of bekenden te horen van "Heb je er nou echt geen last van???" , maar nee, echt niet, krijg geen spierpijn in mn rug ofzo.... Ben kerngezond!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ze heeft laten vergroten.... ze heeft nu een grote B-cup denk ik.... misschien kleine C. Hele mooie meid verder.... als ze het niet gezegd zou hebben zou ik het niet geweten hebben
![]()
Verkapt: check mijn dikke tieten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe dat kan verschillen per vrouw. Ik krijg soms ook weleens van vriendinnen of bekenden te horen van "Heb je er nou echt geen last van???" , maar nee, echt niet, krijg geen spierpijn in mn rug ofzo.... Ben kerngezond!!!![]()
![]()
Minder verkapt: waar blijft dat fotoboek?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Verkapt: check mijn dikke tieten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Minder verkapt: waar blijft dat fotoboek?.
Je hebt het figuur van een Oost Europese zwemster uit de jaren 80?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Sunshine2006 het volgende:
Valt mee hoor, wel grote cup, maar in het totaalplaatje valt het niet op... Tis in verhouding...
picsquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het figuur van een Oost Europese zwemster uit de jaren 80?![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cupos raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
aangeklede tietenfoto's worden ook goedgekeurd hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cupos raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
Ah, een kloon...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee vieze jongetjes, je krijgt geen blote tieten fotoos van mij te zien... Dan ga je maar cups raden ofzo, laat je fantasie maar spelen...
Kom op met dat fotoboek!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nee heb een normaal figuur, redelijk slank, niet dun, maar slank.
Dat zijn wel kleine tekenen maar ik heb nog niet besloten wat et isquote:
Ik leg de bewijslast bij haar in plaats van op m'n knieën te gaan smeken voor een fotoboek!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zijn wel kleine tekenen maar ik heb nog niet besloten wat et is![]()
Ik eis het...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leg de bewijslast bij haar in plaats van op m'n knieën te gaan smeken voor een fotoboek!![]()
Het komt niet over...quote:
Je vergeet de tietenvraag.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer... Maar nee, en ok ik ben 1.70m en 65 kilo en ik doe aan dansen en bootcamp.
Laten mensen hun fantasie eens spelen (op jouw aanraden nog wel), is het weer niet goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer...
Altijdquote:Dankuwel!
En ik ben Johnny Depp en *surprise* ik kan gewoon Nederlands!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Sunshine2006 het volgende:
Hallo, er bestaat ook iets als pauze, die had ik dus net, ben zelf geen computer... Maar nee, en ok ik ben 1.70m en 65 kilo en ik doe aan dansen en bootcamp. Genoeg info??? Dankuwel! En nee, kben geen kloon van Metro, kweenie eens who the hell hij of zij is....![]()
Vrouw, Litpho, vrouw.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laten mensen hun fantasie eens spelen (op jouw aanraden nog wel), is het weer niet goed
Je wist al dat ik bij je kom wonen hequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben Johnny Depp en *surprise* ik kan gewoon Nederlands!![]()
Om maar even aan te tonen dat je van alles kunt beweren... NOFI natuurlijk...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Er zijn anders voldoende mannen die ontkennen dat ze metro zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kun je toch zo wel uit de wispelturige posts opmaken.
We prefereren visuele hulpmiddelenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Sunshine2006 het volgende:
Nou ja, ik dacht toch wel dat ik zo mn verhouding had uitgelegd...![]()
![]()
Ik ben geen metroman!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn anders voldoende mannen die ontkennen dat ze metro zijn.
Op zich niet, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ik je niet beschouw als voldoende man.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef AirwiN het volgende:
Of was dit geen subtiele hint voor mij?
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wist al dat ik bij je kom wonen hemr Depp.
Zoals?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel wat jaloerse mensen achter je aan krijgt
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
En anders is Twist uiteraard geheel gevrijwaard van jaloerse mensen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslavenquote:
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn piraat maakt ze allemaal heel erg dood voor mij.
De heer Depp heeft liever slavinnen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die de heer Depp zo in huis mag nemen als nederige huisslaven
Zie plaatje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Heeft ie ook zo'n lapje op z'n oog?
*bookmark*quote:
Ok, excuse me my typoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heer Depp heeft liever slavinnen...![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Haaawwrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |