Hoi.quote:
Niet ik als je daar op doelt, ik pendel tussen twee afdelingen in en heb alleen voor verlofaanvragen toestemming van 1 van de 2 nodig.quote:
Er was toch nog zo'n film waar ze dit gedaan hadden? Wel meesterlijk gedaanquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef bwt het volgende:
Voor de film liefhebbers:
de F*cking Short Version van the big lebowski
Ja, van Scarfacequote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er was toch nog zo'n film waar ze dit gedaan hadden? Wel meesterlijk gedaan![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:47 schreef bwt het volgende:
Voor de film liefhebbers:
de F*cking Short Version van the big lebowski
Maar dat vrouwtje op foto 3...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wat een lelijke toeters in de OPdempers horen strak
en liefst klein te zijn
![]()
quote:Ik was onlangs een keer in Kerkrade, daar hoorde ik 't woord 'Roeps', 't meervoud van roep'n (rupsen). 'k Vroeg aan de kerel die dat zei, kent u dan ook de uitdrukking 'Wuul hebt roep'n op 'n moos' (wij hebben rupsen op de boerenkool). Zegt de kerel: "Wuul hebt roep'n op 'n moos, nou nee. Wij doen er meestal een rookworst op."
Take it for a spinquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef kratjuh het volgende:
Saai hier .. Niks te doen en een glimmende motor voor het raam ..
Helaas, ik moet tot omstreeks 4 uur hier in m'n stoel blijven zitten ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:40 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Take it for a spin![]()
Ik ga zo ook maar even rijden![]()
jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:05 schreef BazzieK het volgende:
Moggah
Faithy nog 7 dagen tot je AVB, al zenuwachtig?![]()
![]()
http://www.motorxtra.nl/quote:*In principe is het voldoende als je kunt motorrijden, er is zelfs niet eens een rijbewijs nodig. Je wordt in een groep geplaatst dat een tempo rijdt waarbij jij je goed voelt.
Ik vind het er niet snel uitzien, voelde allemaal veel meer racy aan dan ik op de foto op de motor zit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
@ circuit gangers
leuke foto'sziet er snel uit
was het niet tering warm ?
Naast de meest mogelijke grafherrie, hou ik ook wel van een buitelands feestsfeertje, vakantie BBQ.quote:
quote:
Volgens mij worden we nog steeds aan gort gereden door marshalls op de Varadero en BMW GS, dus groep blauw is wel genoeg. Vergis je er niet in, het kan nog sneller. Zelfs op dergelijke kolossenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hicham en Youssef kunnen zo mee met de gevorderden de volgende keerzelfs bij ZAC racen zouden ze volgens mij rijden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind het er niet snel uitzien, voelde allemaal veel meer racy aan dan ik op de foto op de motor zit.
Hicham en Youssef kunnen zo mee met de gevorderden de volgende keerzelfs bij ZAC racen zouden ze volgens mij rijden.
Ik ben blij dat ik in ieder geval ook nog wel sommige meerijders 2 keer inhaalde tijdens een heat.
... toch nog wel een stuk of 10 van de 40.
En heet was het inderdaad wel, gelukkig konden we schuilen bij het tentje van de fotografe met de grote tanden, en bij de derde heat had ik het idee dat mijn stepje er zowat afbrande, kon mijn voet er nog amper op houden zo heet was het.
![]()
[..]
Naast de meest mogelijke grafherrie, hou ik ook wel van een buitelands feestsfeertje, vakantie BBQ.![]()
En eigenlijk moeten we nog een toerrit doen met de hele groep ter introductie van onze eerste meet in deze samenstelling.![]()
Ontgroening zal ik het niet noemen...
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]kon je ze niet bijhouden met al dat brute vermogen van je ?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, wat laten de heren hierboven zich weer kennen.![]()
Een van de snelste rijders was overigens een man van 50 met een vette buik, op een toer/sport RF900.![]()
Op het rechte stuk kon ik niet eens boven de 215 km/u komen, niet omdat de koppeling steeds irritant slipte bij hard gasgeven, maar omdat mijn helm enorm, en op 1 punt op het voorhoofd drukte. Kreeg er hoofdpijn van, en alles werd wazig. De volgende keer wil ik ook dat mijn voorband niet zo smeert, moet qua tekening toch in de buurt van de achterband kunnen komen.Mail aan ZAC rijder TLRboy is verstuurd voor tips.
Maar daar lag het allemaal niet aan, met al dat opeenvolgend bochtenwerk werd ik met licht voorzichtige rijstijl (geen remfoutjes, blokkeren of wegstappende achterbanden) gepwnd, geownd door Pimber en Youssef ja. Laatsgenoemde reed er overigens voor de derde keer.
Van jullie moet nog maar blijken of je de guts en glory hebt om een keer mee te doen.![]()
Vooral Holaanrander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is de TLR eigenlijk wel geschikt voor ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook 1 van de onverantwoordelijkste, ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Ik denk dat er meerdere rijders van zijn niveau waren. Enige verschil was dat die kneus inhaalt op momenten dat het gevaarlijk was. Hoorde thuis in de A groep, als je te bang bent om naar de betere groep te gaan moet je respect hebben voor de rijders die trager dan je zijn, iets wat hij dus niet hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:22 schreef Worldbeater het volgende:
Een van de snelste rijders was overigens een man van 50 met een vette buik, op een toer/sport RF900.![]()
Dat is een gezonde dosis strijdlustigheidquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Waarom moet iedereen zo gemeen doen tegen elkaar hier ...
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Mercy_symbol het volgende:waar is de TLR eigenlijk wel geschikt voor ?
Ik heb hem gekocht als sport/toer, meestal rij ik toch rustig, en met een 2 cylinder hoef je niet vaak hoog in toeren om toch plezier te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En er waren ook andere motoren, noem maar even een blauwe R6, en een rode CBR600RR die ik met gemak op een ronde zette, dus je kan er wel mee rijden als het moet. Een meer getalenteerde rijder zal er ook mee vooraan kunnen rijden, alleen winnen wordt moeilijk.![]()
Gaat toch om karakter, en t'is niet eens een wedstrijd. Rondetijden waren er nu ook niet.
En in dezelfde lijn kan ik zeggen, wat moet je met een Blade ouder dan 5 jaar? Schroothoop?
Gefrustreerd dat ze niet naar de bbq komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Waarom moet iedereen zo gemeen doen tegen elkaar hier ...![]()
Join in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:51 schreef kratjuh het volgende:
Vind je het bijzonder dat je met je 1000cc'er een paar 600cc'ers voorbij komt ?![]()
Pff, als ik kon was ik er gewoon bij geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:40 schreef hicham het volgende:
Okay, OPM misschien want die had gewoon geen motor.
Jou avatar is roze!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Pff, als ik kon was ik er gewoon bij geweestmaar zonder motor is dat nogal lastig
19 september in ieder geval zeker
Geintje op zijn tijd in mijn geval.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef kratjuh het volgende:
Waarom moet iedereen zo gemeen doen tegen elkaar hier ...
De bochten volgen elkaar sneller op dan de rechte stukken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:00 schreef kratjuh het volgende:
Mja ok het betere bochten gooi- en smijtwerk is een licht fietsje veel sneller, maar toch zeker wel de bochten uit en de rechte stukken moeten die brommers wel gepwnd kunnen worden toch?
Ik heb niet echt wat geleerd, waar er veel te leren is, behalve dat ik na sessie 1 dacht gewoon 4 heats achter een voorrijder te blijven rijdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
Naar mijn inziens is de gele groep als beginner de ideale groep om zowel het circuit te leren kennen als je eigen rijvaardigheden te verbeteren. Je hoeft je geen zorgen te maken om tegenliggers, vuil op de weg en weet ik wat voor nadelen er nog meer zijn op de openbare weg
En kannonnenvoer laat je denken dat je goed bezig bent.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef hicham het volgende:
Je weet niet half wat voor n00biestrolls er op het circuit komen...
Die van mij piept nu ook als de neten, remblokken slijten ook vrij hard op de baan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
Mja als ik ooit naar het circuit ga zal ik eerst m'n achterrem moeten laten nakijken .. Volgens mij kan die wel wat strakker ..
heb een goed excuus om niet naar de BBQ te komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht als sport/toer, meestal rij ik toch rustig, en met een 2 cylinder hoef je niet vaak hoog in toeren om toch plezier te hebben.
En er waren ook andere motoren, noem maar even een blauwe R6, en een rode CBR600RR die ik met gemak op een ronde zette, dus je kan er wel mee rijden als het moet. Een meer getalenteerde rijder zal er ook mee vooraan kunnen rijden, alleen winnen wordt moeilijk.![]()
Gaat toch om karakter, en t'is niet eens een wedstrijd. Rondetijden waren er nu ook niet.
En in dezelfde lijn kan ik zeggen, wat moet je met een Blade ouder dan 5 jaar? Schroothoop?![]()
[..]
Gefrustreerd dat ze niet naar de bbq komen.![]()
Back houdeh, #$%^mozlimquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef hicham het volgende:
Bwahahahaha::DD: D:: D: D:D: ; Homoooooo oo !!
D
![]()
D:D ;:D P ::D:
:D:
Ik zet het bier koud.quote:
Maar je rijdt ook al tig jaar motor, kratjuh nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb niet echt wat geleerd, waar er veel te leren is, behalve dat ik na sessie 1 dacht gewoon 4 heats achter een voorrijder te blijven rijdenhet was echt een rare ervaring in het begin
en ik was er echt achter blijven rijden, totdat ik in heat 2 niet meer meemocht.
Er was ook een groep van bijna 10 rijders die ook achter de voorrijder bleef.
Dat groepje haalde zelfs ik 2 keer in iedere heat. Maja.............
Achterrem hoef je niet te gebruiken, je remt zo hard met voor dat achter waarschijnlijk blokkeertquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:25 schreef kratjuh het volgende:
Mja als ik ooit naar het circuit ga zal ik eerst m'n achterrem moeten laten nakijken .. Volgens mij kan die wel wat strakker ..
quote:
Maybe, maar ook voor dagelijks gebruik vind ik dat ik erg weinig 'effect' voel van de achterrem, vind ook dat ik erg ver (bereik) moet trappen met zo'n pedaaltje, bij je voorrem voel je natuurlijk meteen een weerstand ..quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef hicham het volgende:
Achterrem hoef je niet te gebruiken, je remt zo hard met voor dat achter waarschijnlijk blokkeert
Dat is Fok!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne je wakkert dit soort opmerkingen zelf aan hoor, doordat je het steeds over koppel, racen, en power heb, maar uiteindelijk wel steeds excuses aandragen waardoor het er allemaal niet uitkomt,
Precies, ik post zelf dat het mij tegenviel.quote:deze discussie is gekomen door mijn opmerking dat ik de foto's er snel uit vond zien, en jij had een andere mening daarover
Ach in ieder geval heb je Zaterdag zat mensen in huis die je nog meer angst aan kunnen pratenquote:
Tja zat er ook al aan te denken maar achterband is niet meer je van hetquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Voor Bazziek (en andere rijbewijs lozen)
[..]
http://www.motorxtra.nl/
Dat gaat niet, want iedereen heeft verschillende ervaring(en) met circuitrijden, dus je houdt altijd de deur naar een smoesje open.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vecht het lekker op het circuit uit
Wat weet jij daar nou vanquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja zat er ook al aan te denken maar achterband is niet meer je van hetEn wil er binnenkort een BT20 opgooien aangezien de 90's ruk zijn met regen en koud weer. Dus tjah zal em niet woren denk ik
Zijn er nog steeds.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit het met de verhuisplannen trouwens?En jammer dat je niet naar de bbq komt.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want iedereen heeft verschillende ervaring(en) met circuitrijden, dus je houdt altijd de deur naar een smoesje open.
[afbeelding]
MC politie.![]()
Wie vroeg jou wat? Je ziet toch dat de grote mensen aan het posten zijn?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef BazzieK het volgende:
Net les gehad dus, veel snelweg gereden en in en uit gevoegd. Ging redelijk maar toch nog een aantal stomme fouten gemaakt. Ook er achtergekomen dat een 25KW ER5 niet echt lekker meer wil boven de 120 en dat als je hoog in de toeren vol op het gas gaat hangen net voor een grote bult in de weg je voorkant wel ineens omhoog wil
Na de les nog even gebeld met het CBR of het examen niet wat eerder dan oktober konEn ja dat kon, nu dus 30 augustus AVD
![]()
![]()
![]()
En net thuis post dat ik in aanmerking kom voor een opleiding voor niveau 4 bij de plisie in Utrecht![]()
Eerst eind oktober, toen was er nog wat 25 september vanochtend en nu dus 30 augustus. Ennequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie vroeg jou wat? Je ziet toch dat de grote mensen aan het posten zijn?mooi, wanneer moest je in eerste instantie op?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eerst eind oktober, toen was er nog wat 25 september vanochtend en nu dus 30 augustus. Enne![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Maar dat is wel kenkerchill, bijna 2 maanden eerder![]()
als je er maar plezier in heb gehad gisterenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is Fok!Gepraat over schaamrandjes en andere beperkingen is overigens iets uit het Bosche.
![]()
En zoals eerder gezegd, ik heb liever snelle overzichtelijke doordraaiers, dan korte snelle bochten.
Op het complete circuit, weet niet hoeveel bochten, komt er maar 1 bocht in aanmerking voor ècht lekker Pepijn.
(Bos uit, alias de Arie Luyendijk bocht 160 km/uhoefde er ook op niemand op toe te leggen)
Maar dat is wel erg beperkt.![]()
En toen ik gisteren opstond was het eerste gevoel vooral niet vallen, want ik wil dit weekend lekker kunnen rijden.
Daar denken de andere jongens ws niet eens over na, of minder, die gingen er gewoon voor.![]()
[..]
Precies, ik post zelf dat het mij tegenviel.![]()
![]()
![]()
Zeg ik dus ook gewoon.![]()
:^quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat gaat niet, want iedereen heeft verschillende ervaring(en) met circuitrijden, dus je houdt altijd de deur naar een smoesje open.
[afbeelding]
MC politie.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja das wel minder, want als jij nu de volgende keer mercy pwnd gaat ie weer klagen dat jij al minstens 1x op het circuit hebt geredenEn als pimber mij met overtuiging pwnd dan ga ik gewoon klagen over de grondspeling ...
Maar wat is belangrijker, die tyfusdrukke baan in Nederland, of lekker relaxten in Belgie.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef hollander172 het volgende:
Zijn er nog steeds.Plannen zijn wel iets gewijzigd aangezien ik hier in vaste dienst kom en vriendinlief druk aan het solliciteren is.
Aja, dat was die andere neuroot uit Dordt. Gelijkenis aanwezig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne dat gedoe over die schaamrandjes ben ik niet over begonnen, maar wel lekker doorgezet door erover te blijven posten![]()
Ow ja, gecondoleerd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef BazzieK het volgende:
En net thuis post dat ik in aanmerking kom voor een opleiding voor niveau 4 bij de plisie in Utrecht![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ow ja, gecondoleerd.![]()
Ik weet van mijn zus dat het echt aanpoten is overigens. Ze doet nu wat anders.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar wat is belangrijker, die tyfusdrukke baan in Nederland, of lekker relaxten in Belgie.Maar goed, de beste (slagingspercentage) plannen zijn meestal de lange termijn plannen.
![]()
[..]
Aja, dat was die andere neuroot uit Dordt. Gelijkenis aanwezig.![]()
Maar wel jammer dat je niet naar de BBQ komt, want irl vind ik jou echt één van de meest gezellige en relaxte MCérs.![]()
![]()
En nu ga ik er maar snel vandoor.
![]()
![]()
Service van de Blokker testen.
![]()
Je hebt je huiswerk vast gedaanquote:
Maak je klaar voor een nieuwe haat-liefde relatie. IRL liefde, op het web haatquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar wel jammer dat je niet naar de BBQ komt, want irl vind ik jou echt één van de meest gezellige en relaxte MCérs.![]()
![]()
![]()
het moet wel een beetje spannend blijvenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt je huiswerk vast gedaan![]()
![]()
[..]
Maak je klaar voor een nieuwe haat-liefde relatie. IRL liefde, op het web haat
Is de sex nog wel goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het moet wel een beetje spannend blijven![]()
Zou mij stiekum wel beter uitkomen ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kunnen we de BBQ niet verzetten naar zondag?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kunnen we de BBQ niet verzetten naar zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |