Office zooi, als in Acces database bouwen en dan verplicht met BMP te moeten + OLE-objecten werken? + Bult VBA, 3 Iexplore vensters openstaan (GoT voor de VBA, Fok, en google voor overige VBA?)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef dfens het volgende:
Voor Office zooi en zo is het toch goed genoeg.
Voor SAP is 4 gig geheugen nog niet genoeg, wat een kankerapplicatie![]()
XP met 96 MBquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef dennisreijbroek het volgende:
hier was het kut
een compraq penmtium 4 2,4 met 128 mb waarvan nog 32 mb voor de videokaart is
heb tegen me baas gezegt als hij geen geheugen koopt dat dat voor deze pc ook niet meer hoeft.
compaq
mijn baas
als je ook maar 1 query in access wil maken om twee simpele tabellen met elkaar te vergelijken, gaat het bij 256 tegenwoordig al stroef.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef Syd het volgende:
Waarom zou je meer geheugen nodig hebben? Of werk je met grafische programma's
Het leuke is dat ik bij de gemeente zit hier. Moet van alle recreatiewoningen een database bouwen (Althans, dat heb ik zelf voorgesteld)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je ook maar 1 query in access wil maken om twee simpele tabellen met elkaar te vergelijken, gaat het bij 256 tegenwoordig al stroef.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik bij de gemeente zit hier. Moet van alle recreatiewoningen een database bouwen (Althans, dat heb ik zelf voorgesteld)
Huidige systeem : Word documentje per huis, met VEEL gegevens + 3 foto's. En die foto's zijn in BMPEn kan ze met geen mogelijkheid omzetten naar JPG wegens uitgeschakelde functie
Morgen neem ik mijn laptop maar mee denk ik
precies, nu zit er 768 mb in.quote:
Ja zo kan ik het begrijpen, ik zou gewoon bij de systeembeheerder klacht indienenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik bij de gemeente zit hier. Moet van alle recreatiewoningen een database bouwen (Althans, dat heb ik zelf voorgesteld)
Huidige systeem : Word documentje per huis, met VEEL gegevens + 3 foto's. En die foto's zijn in BMPEn kan ze met geen mogelijkheid omzetten naar JPG wegens uitgeschakelde functie
Dat probleem is meestal opgelost als er een programma als photo-editor of irfanview geinstalleerd wordt. Misschien een heel domme opmerking van mij maar ik verbaas me bij IT helpdesks nergens meer over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:10 schreef StonedKinG het volgende:
Je gelooft het of niet, maar door bepaalde instellingen in het profiel kan ik niet als JPG saven in paint, en systeembeheer weet niet waar het in zit en doen geen moeite om het even aan te passen voor een vakantiewerker
Scheiss Arsch programquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef dfens het volgende:
Voor Office zooi en zo is het toch goed genoeg.
Voor SAP is 4 gig geheugen nog niet genoeg, wat een kankerapplicatie![]()
En wat ben je nou?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Dast stel je dan zelf ook toch niet voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Maar 3 GHz impliceert toch wel dat je het idee hebt een beetej zwaardere toepassingen te draaien, en hoeveel kans heb je dat dat nu net dat ene programma is wat heel weinig RAM gebruikt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:39 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Dude, de totale performance van een pc hangt niet alleen aan de hoeveelheid RAM. Daar zijn zoveel factoren van invloed op. En mischien werken ze bij dat bedrijf met kleine applicaties waardoor je ook weinig RAM nodig hebt.
Microsoft Knowledgebase item over niet kunnen saven in JPEG.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Kunnen ze dat misschien aanzetten ? Scheelt je nogal behoorlijk in grootte dan !! Al gauw factor 10. Wordt je database ook weer kleiner door, is voor iedereen prettig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:13 schreef StonedKinG het volgende:
En die foto's zijn in BMPEn kan ze met geen mogelijkheid omzetten naar JPG wegens uitgeschakelde functie
Of je slaat enkel bestandsnamen opquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Kunnen ze dat misschien aanzetten ? Scheelt je nogal behoorlijk in grootte dan !! Al gauw factor 10. Wordt je database ook weer kleiner door, is voor iedereen prettig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |