quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:27 schreef thabit het volgende:
Je zou er anders wel mee naar bed willen.
Dit gezeik kan echt alleen maar een linkse partij komenquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar ik begrijp dat je voornaamste kritiek is dat de initiatiefneemster van GroenLinks afkomt? Tja...
nou dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit gezeik kan echt alleen maar een linkse partij komen
Motiveer het eens, voor de verandering...quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarmee geef je de linkse partijen wel erg veel eer. Er zijn vast wel meer partijen die de crisis belangrijker vinden dan het lekker bruin bakken op een strand, getuige o.a. het besluit van Van Aartsen om het reces inderdaad te herroepen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Israel heeft het recht op zelfverdediging. Oproepen tot het eindigen van de oorlog leidt tot niks, Hezollah moet uitgeroeid worden. Geweld stoppen en het willen oplossen met knuffelen is typisch linksquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Motiveer het eens, voor de verandering...
Aah nu snap ik het. Iedereen die vraagtekens zet bij de acties van Israel is een linkse boomknuffelaar, en daarmee is elk debat over de kwestie bij voorbaat nutteloos.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Israel heeft het recht op zelfverdediging. Oproepen tot het eindigen van de oorlog leidt tot niks, Hezollah moet uitgeroeid worden. Geweld stoppen en het willen oplossen met knuffelen is typisch links
En dan de kamer terugroepen van reces terwijl Nederland hier geen zak mee te maken heeft. Nederland kan niet eens troepen leveren waarschijnlijk, dat was al bekend
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet deze dame van groen links, maar bij achterban gaan dit soort acties erin als gods woord in een ouderlingquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Israel heeft het recht op zelfverdediging. Oproepen tot het eindigen van de oorlog leidt tot niks, Hezollah moet uitgeroeid worden. Geweld stoppen en het willen oplossen met knuffelen is typisch links
En dan de kamer terugroepen van reces terwijl Nederland hier geen zak mee te maken heeft. Nederland kan niet eens troepen leveren waarschijnlijk, dat was al bekend
Ja dat debat is zinloos. Nederland staat volledig buiten dit conflict.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Aah nu snap ik het. Iedereen die vraagtekens zet bij de acties van Israel is een linkse boomknuffelaar, en daarmee is elk debat over de kwestie bij voorbaat nutteloos.
Leuke mening, maar zoiets zou dan toch echt door de Kamer besloten moeten worden en dan is het toch wel handig dat ze een debat over de situatie houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Israel heeft het recht op zelfverdediging. Oproepen tot het eindigen van de oorlog leidt tot niks, Hezollah moet uitgeroeid worden.
Wij hebben alleen niet echt iets met deze oorlog te maken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Leuke mening, maar zoiets zou dan toch echt door de Kamer besloten moeten worden en dan is het toch wel handig dat ze een debat over de situatie houden.
Als de VN, VS en Frankrijk een mening erover naar buiten brengen, waarom is Nederland er dan zo laat mee?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja dat debat is zinloos. Nederland staat volledig buiten dit conflict.
De EUquote:Op donderdag 20 juli 2006 02:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als de VN, VS en Frankrijk een mening erover naar buiten brengen, waarom is Nederland er dan zo laat mee?
En wat mij betreft doen ze dit Europees. Laat de EU hier maar een mening over geven.
Ach ja, we hebben ook niets te maken met het Iraanse atoomprogramma, de schendingen van mensenrechten in Rusland en China, Guantanamo Bay etc. Evenmin hadden we iets te maken met de dictatuur van Saddam Hussein of de Apartheid in Zuid-Afrika. En toch heb ik graag dat Nederland, en dus de Kamer, zich daar mee bemoeit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij hebben alleen niet echt iets met deze oorlog te maken.
Jij begrijpt niet echt waar ik het in mijn reply over heb, niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 02:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben ook niets te maken met het Iraanse atoomprogramma, de schendingen van mensenrechten in Rusland en China, Guantanamo Bay etc. Evenmin hadden we iets te maken met de dictatuur van Saddam Hussein of de Apartheid in Zuid-Afrika. En toch heb ik graag dat Nederland, en dus de Kamer, zich daar mee bemoeit.
Aaaah, lekker dat knuffelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |