Maar daar hebben we geen zin in, want we zitten midden in een hittegolf.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
Ja, je hebt misschien toch gelijk. Maar dat zullen we even moeten nazoeken ergens
Exactquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar daar hebben we geen zin in, want we zitten midden in een hittegolf.
dat ook jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Vergeet de vochtigheid niet, dat is ook aangenaam voor je benauwdheid![]()
nee, ik heb vanmorgen sneeuw staan ruimenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En, is het nog warm? Hier in ieder geval nog wel
Ik ook... of was het een droom?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik heb vanmorgen sneeuw staan ruimen![]()
damn, dat schiet ook niet op dan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik heb vanmorgen sneeuw staan ruimen![]()
Hier was het vanmiddag ook 32 graden nog...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie dat de 30 graden toch nog gehaald is vandaag. Weer een tropische dag in Maastricht.
Volgensmij mag dat gewoon want als je eerst 2 dagen 25 hebt en dan 3 dagen dertig tellen die eerste 2 dagen toch ook gewoon mee?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In beide voorbeelden kun je de eerste '25' weglaten, want die telt dus niet mee. Het moet binnen 5 dagen namelijk 3x 30+ worden en 2x 25+ volgens mij.
edit: Maar zodra je dat gehaald hebt, mag je idd misschien toch wel de dágen daaraan voorafgaand ook meerekenen als ze boven de 25 waren.
Ja, maar je moet 2 van minimaal 25 hebben en 3 van minimaal 30 in 5 dagen tijd. Dus als je begint met 3 van beneden de 30 dan kun je pas na 6 dagen een hittegolf krijgen, aangezien je er daarna nog 3 van boven de 30 nodig hebt. Vandaar dat ik dacht dat die eerste dag van 25 graden dan niet meetelt. Maar zodra de hittegolf een feit is, kan die eerste dag er alsnog bijgeteld worden (neem ik aan).quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgensmij mag dat gewoon want als je eerst 2 dagen 25 hebt en dan 3 dagen dertig tellen die eerste 2 dagen toch ook gewoon mee?
Yep hier ook... de afgelopen week:quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En, is het nog warm? Hier in ieder geval nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |