Het bleek er hard te hebben gewaaid, maar in ieder geval geen neerslagquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef TommyGun het volgende:
20-07
20:36
Helmond
Tiendplein
Stormschade 870
Stormschade? Wat valt daaronder? Behalve een "weer storm"
Edit
20:43 - stormschade? zeer lokaal dan zeker?
Hoax
ik vond het dan ook erg koud vandaagquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
29.9 in De Bilt vandaag. Dat betekent dus dat 't in heel NL niet meer tropisch was vandaag.
* it_was_me heeft gekeken in die topicsquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
En, is het nog warm? Hier in ieder geval nog wel
Als je iets van een radar niet gelooft óf het is onmogelijk dat het dáár en op die manier regent, dan is het een echoquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef gronk het volgende:
Wat doet die 'neerslag' voor de kust van zeeland die op buienradar.nl te zien is, daar de hele tijd?
Denk het ook niet. Het onweersgebied is zo groot, je moet echt mazzel hebben wil je een bui krijgen. Naast krijgt Duitsland toch altijd alle pretquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:27 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zie het nog niet zitten met het onweer vandaag.... gewoon een gevoel.
Ja en als jij je zin kreeg met het begrip "hittegolf" dan was de hittegolf nu dus overquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
29.9 in De Bilt vandaag. Dat betekent dus dat 't in heel NL niet meer tropisch was vandaag.
Een MCS, dat zou pas feest zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef Oom_Agent het volgende:
De guidance zegt ook niets over enige neerslag vandaag. Het blijft een woestijn......... Vandaag laatste dag van de vierdaagsefeesten, dus nog 1 nachtje herrie en vanaf morgen lekker slapen. Althans, morgennacht mogelijk een MCS, maar dat is fijne herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |