Niks gewend zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Maar het ziet er wel vies uit
Ik vind dieren sowieso al gauw eng.
Hoeveel perenijsjes heb jij vandaag al op?quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:10 schreef k_man het volgende:
Hmm.
Ik hou gewoon niet van dieren en waarom zou ik niks gewend zijn? Maar toevallig werk ik nu wel met muizen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:15 schreef Alcyone het volgende:
Niks gewend zeker.
Ik heb medelijden met je. Soort van.
Dat vraag ik altijd!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Do2, je bent vergeten te vragen wie er nu naakt achter de computer zit.
Nu nog niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik vind 't ook wel wat voor Do2.
En wat antwoord je dan op je eigen vraag?
Geen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel perenijsjes heb jij vandaag al op?
Als je dat nou niet had gezegd had ik je ook niet uitgelachenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:54 schreef k_man het volgende:
Nou ja, de ijsjes in die doos zijn dus met aardbeismaak.
Bijnaquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:59 schreef k_man het volgende:
Over fris gesproken; ben je al naakt wyccie?
Volgens mij ben je daar nu al te laat voor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
Ik probeer vanavond niet te laat te gaan slapen.
Wat ken je me goed!quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Eenmaal een nachtmens, altijd een nachtmens. 's Ochtends vervloek je jezelf, maar 's avonds zit je weer doodleuk tot half twee (en later) wakker te zijn.
Heerlijk!
Dacht het niet, ik hou het lekker voor mezelfquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:32 schreef broer het volgende:
Als je er eentje tegenkomt, moet je me even tippen.
Ben wel naar het vuurwerk gaan kijken gisteren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:40 schreef broer het volgende:
Sla jij de hele Vierdaagsefeesten over, eigenlijk?
!!!!quote:
Ken je de ongeschreven regel? Wie het topic sluit, opent een nieuwe?quote:
Maar met die temperatuurwisselingen moet hij juist wel wat aantrekkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ken je de ongeschreven regel? Wie het topic sluit, opent een nieuwe?
Dus trek het je niet aan.![]()
Wat een nepregelquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ken je de ongeschreven regel? Wie het topic sluit, opent een nieuwe?
Dus trek het je niet aan.![]()
haha ik ben niet boos .. Dan ha Do2 maar moeten opschietenquote:
Om naar te kijken vind ik Ben & Jerry's leuker.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad.
Het mag nu echt wel flink fris worden. Ik kan 's nachts nauwelijks voor 3 uur slapen.
Je hebt toch vakantie? Dan is het niet zo erg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook niet.
Precies, een graad of 10 koeler zou erg aangenaam zijn! Al is het hier nu nog 'maar' 22 graden buiten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad.
Het mag nu echt wel flink fris worden. Ik kan 's nachts nauwelijks voor 3 uur slapen.
Ik heb liever toch een goede nachtrust (in ieder geval niet om 3 uur pas kunnen slapen), want het is vrij vroeg in de ochtend al weer heet, en de zon staat de hele ochtend op mijn kamer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie? Dan is het niet zo erg.
Met dit weer? We hebben dinsdag anders toch echt gezien dat met deze temperaturen hardlopers letterlijk doodlopers zijn!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ga toch lopen, modmensch.
Ik bedoelde ook niet een vriendschappelijk rondje parkquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met dit weer? We hebben maandag anders toch echt gezien dat met deze temperaturen hardlopers letterlijk doodlopers zijn!
Mijn zus zei dat je lichaam er al na een week of drie op aan begon begon te passen, en je minder zout gaat zweten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
't Schijnt te wennen, dit soort temperaturen, na één tot drie maanden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
't Schijnt te wennen, dit soort temperaturen, na één tot drie maanden.
Ja, precies.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Over 3 maanden vallen de bladeren van de bomen.
Zweet ik maar goud....quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus zei dat je lichaam er al na een week of drie op aan begon begon te passen, en je minder zout gaat zweten.
hee dat is grappig zeg het lijkt net of je huilt !quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Spinvis - De talen van mijn tong (vanaf 05:27)
Whaaa.
In de auto van de week,
zag ik een wolk die op Arafat leek
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef k_man het volgende:
Ben jij een meisje van Verkade?
Je had het anders wel over een recept voor fruitvliegjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik EET ze NIET!
Ja, een verdelgingsrecept. En dat had je ook.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Oh gevonden! Ja, Lienekien had het inderdaad over een recept
Jij eet schalen fruitvliegjes. Geef nou maar toe.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, een verdelgingsrecept. En dat had je ook.
Hmm, ik zou best eens naar Mali willen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Geroosterd zou het best eens een lekkernij kunnen zijn.
In Timboektoe.
Denk je nog steeds dat ik halfnaakt achter de computer zit?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:08 schreef k_man het volgende:
Zullen we samen naar Mali gaan wyccie?
Ik heb eigenlijk geen enkele voorstelling hoe jij er uit ziet, wat je draagt en in wat voor omgeving je zit. Ik ben geen LXIV.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat ik halfnaakt achter de computer zit?![]()
Nostradamus!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:11 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie zit op een warme kamer.
Met z'n strakke groene broek.quote:
Hopelijk wel.quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
Ik citeer nooit cabaretiers. Ik citeer zelden eigenlijk. Alleen bij spelletjes.
Ik ben vanavond niet zo gevat, maar ik moest wel lachen.quote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben vanavond niet zo gevat, maar ik moest wel lachen.![]()
Ben je ook wel eens offline, Lienekien? Je maakt volgens mij meer uren dan Erik.quote:
Wat aardig dat je dat vraagt, LX.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens offline, Lienekien? Je maakt volgens mij meer uren dan Erik.
Het is hier de laatste dagen warmer geweest dan in Brazilië. Als dit de standaard gaat worden, dan zal je vriendin zich in de zomer erg thuis voelen qua weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 01:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja hoor. Hier is alles prima
Hoe staan de zaken in Holland??
Juinenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik werd regelmatig getrakteerd op de Juinense spreekwoorden en gezegden.
Maar doe je ook méé? That's the question.quote:
Ach...ik wil wel eens weten hoe dát soort mensen zich nou voelt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk niet. Rechtshandige mensen zijn een minderwaardige soort. Ik ga me niet verlagen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoorde ik die zin maar eens wat vaker van vrouwen...![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:03 schreef k_man het volgende:
Hoorde ik die zin maar eens wat vaker van vrouwen...![]()
Jawel hoor. Ik heb een hele mooie, lieve, intelligente, breed ontwikkelde, charmante en imaginaire vriendin.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:55 schreef k_man het volgende:
Jawel hoor. Ik heb een hele mooie, lieve, intelligente, breed ontwikkelde, charmante en imaginaire vriendin.
Jouw vliegje zoemt niet om mijn hoofd.quote:
Briljante Lienekien-imitatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef k_man het volgende:
Nou zeg. Vliegen zijn ook levende wezens hoor.
Gaan jullie cruisen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef k_man het volgende:
Het is hier binnen 32 graden.
Dadelijk word ik gelukkig opgehaald door iemand met een cabrio.
Hier is het 'maar' 26 graden. Het wordt tijd dat we een paar fikse regenbuien krijgen en een temperatuur die buiten meerdere dagen 10 graden lager ligt dan nu!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef k_man het volgende:
Het is hier binnen 32 graden.
Dadelijk word ik gelukkig opgehaald door iemand met een cabrio.
Ik houd er direct mee op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die bij bijna elke zin :) gebruiken
Lienekien!
Ja zeg, en nou moet ik zeker 'chagrijn' onder mijn username zetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Zie, die smiley staat je véél beter.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, en nou moet ik zeker 'chagrijn' onder mijn username zetten.
Overalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar álles is beter dan.
Misschien is '' een optie?
Wat ben je ook een zeikerd af en toe he!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar álles is beter dan.
Misschien is '' een optie?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Overalvind ik nogal 'overkill'. Als ik dan eens écht iets of iemand lief vind, kan ik dat niet meer uitdrukken.
Laat mij dan gewoon lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt.
En het kan ook best 'eng' worden, als je achter allespost.
Zal ik je met je ballen aan een roestig hekwerk spietsen, terwijl ik je darmen er via de achterkant uittrek?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zeikerd af en toe he!![]()
![]()
Je mag van mij ook bestquote:
Lijkt me heerlijk! Wanneer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik je met je ballen aan een roestig hekwerk spietsen, terwijl ik je darmen er via de achterkant uittrek?
quote:
Nee, ik vind het een heel cynische smilie. Zo van 'jij vindt dat zeker grappig, ik niet hoor'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]is als je ergens de humor wel van inziet. Ofzo.
Zo ervaar/gebruik ik het anders niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een heel cynische smilie. Zo van 'jij vindt dat zeker grappig, ik niet hoor'.
Zo zie je maar weer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ervaar/gebruik ik het anders niet!
Het ís ook moeilijk uit te leggen waarquote:
Kut.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:33 schreef dwerg het volgende:
Users die veelvuldig degebruiken neem ik in ieder geval niet serieus.
Dat zeg ik. Nouja, dat zei ik niet. Maar ik bedoelde het wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:40 schreef broer het volgende:
Beetje sneu.
Ja, dat zag ik. Maar ik vind mezelf dusdanig belangrijk dat ik het ook wilde zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef dwerg het volgende:
Dat zeg ik. Nouja, dat zei ik niet. Maar ik bedoelde het wel.
Thanks! Niet echt iets voor een eigen topic, maar ik zal hem in het funny links, pics en bladiebla-topic mieteren en submitten op de weblog!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef dwerg het volgende:
Overigens, had je deze al gezien, Bupa? Er is vast wel ergens een funny linkjes topic, maar ik ben te lui om dat op te zoeken, en of het funny is laat ik in het midden.
Hier in Groningen wel. Raar weer. Zo loop je in een regenbui, zo loop je weer in de brandende zon.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
En nu is het op!
Heeft het vandaag in het hele land geregend eigenlijk?
Plagerd!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:
Bupa vindt het niet leuk als we het (bijna) altijd doen, maar ik doe het ook lekker toch.
Oh, dus jij wilt ook een kusje?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:14 schreef wyccie het volgende:
Telkens als ik nutyp, moet ik er aan denken dat Bupa het niet leuk vind. Maar ik doe het toch.
Nee.quote:
Die opmerking vond ik maar wat voorspelbaar.quote:
Ja zeg, ik kan niet altijd maar leuk en gevat zijn, hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die opmerking vond ik maar wat voorspelbaar.
Jim wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kan niet altijd maar leuk en gevat zijn, hoor.![]()
Je breekt mijn hart, wyccie.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de SE van Eternal sunshine of the spotless mind![]()
Verder vind ik Jim Carrey echt b\vervelend als hij 'leuk' gaat doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |