quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:03 schreef k_man het volgende:
Hoorde ik die zin maar eens wat vaker van vrouwen...![]()
Jawel hoor. Ik heb een hele mooie, lieve, intelligente, breed ontwikkelde, charmante en imaginaire vriendin.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:55 schreef k_man het volgende:
Jawel hoor. Ik heb een hele mooie, lieve, intelligente, breed ontwikkelde, charmante en imaginaire vriendin.
Jouw vliegje zoemt niet om mijn hoofd.quote:
Briljante Lienekien-imitatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:42 schreef k_man het volgende:
Nou zeg. Vliegen zijn ook levende wezens hoor.
Gaan jullie cruisen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef k_man het volgende:
Het is hier binnen 32 graden.
Dadelijk word ik gelukkig opgehaald door iemand met een cabrio.
Hier is het 'maar' 26 graden. Het wordt tijd dat we een paar fikse regenbuien krijgen en een temperatuur die buiten meerdere dagen 10 graden lager ligt dan nu!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:12 schreef k_man het volgende:
Het is hier binnen 32 graden.
Dadelijk word ik gelukkig opgehaald door iemand met een cabrio.
Ik houd er direct mee op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:48 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die bij bijna elke zin :) gebruiken
Lienekien!
Ja zeg, en nou moet ik zeker 'chagrijn' onder mijn username zetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Zie, die smiley staat je véél beter.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, en nou moet ik zeker 'chagrijn' onder mijn username zetten.
Overalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar álles is beter dan.
Misschien is '' een optie?
Wat ben je ook een zeikerd af en toe he!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Maar álles is beter dan.
Misschien is '' een optie?
Klopt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Overalvind ik nogal 'overkill'. Als ik dan eens écht iets of iemand lief vind, kan ik dat niet meer uitdrukken.
Laat mij dan gewoon lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klopt.
En het kan ook best 'eng' worden, als je achter allespost.
Zal ik je met je ballen aan een roestig hekwerk spietsen, terwijl ik je darmen er via de achterkant uittrek?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zeikerd af en toe he!![]()
![]()
Je mag van mij ook bestquote:
Lijkt me heerlijk! Wanneer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik je met je ballen aan een roestig hekwerk spietsen, terwijl ik je darmen er via de achterkant uittrek?
quote:
Nee, ik vind het een heel cynische smilie. Zo van 'jij vindt dat zeker grappig, ik niet hoor'.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]is als je ergens de humor wel van inziet. Ofzo.
Zo ervaar/gebruik ik het anders niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een heel cynische smilie. Zo van 'jij vindt dat zeker grappig, ik niet hoor'.
Zo zie je maar weer.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo ervaar/gebruik ik het anders niet!
Het ís ook moeilijk uit te leggen waarquote:
Kut.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:33 schreef dwerg het volgende:
Users die veelvuldig degebruiken neem ik in ieder geval niet serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |