Dat zeg ik. Nouja, dat zei ik niet. Maar ik bedoelde het wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:40 schreef broer het volgende:
Beetje sneu.
Ja, dat zag ik. Maar ik vind mezelf dusdanig belangrijk dat ik het ook wilde zeggen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef dwerg het volgende:
Dat zeg ik. Nouja, dat zei ik niet. Maar ik bedoelde het wel.
Thanks! Niet echt iets voor een eigen topic, maar ik zal hem in het funny links, pics en bladiebla-topic mieteren en submitten op de weblog!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef dwerg het volgende:
Overigens, had je deze al gezien, Bupa? Er is vast wel ergens een funny linkjes topic, maar ik ben te lui om dat op te zoeken, en of het funny is laat ik in het midden.
Hier in Groningen wel. Raar weer. Zo loop je in een regenbui, zo loop je weer in de brandende zon.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
En nu is het op!
Heeft het vandaag in het hele land geregend eigenlijk?
Plagerd!quote:Op zondag 23 juli 2006 18:24 schreef Lienekien het volgende:
Bupa vindt het niet leuk als we het (bijna) altijd doen, maar ik doe het ook lekker toch.
Oh, dus jij wilt ook een kusje?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:14 schreef wyccie het volgende:
Telkens als ik nutyp, moet ik er aan denken dat Bupa het niet leuk vind. Maar ik doe het toch.
Nee.quote:
Die opmerking vond ik maar wat voorspelbaar.quote:
Ja zeg, ik kan niet altijd maar leuk en gevat zijn, hoor.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die opmerking vond ik maar wat voorspelbaar.
Jim wel.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, ik kan niet altijd maar leuk en gevat zijn, hoor.![]()
Je breekt mijn hart, wyccie.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb de SE van Eternal sunshine of the spotless mind![]()
Verder vind ik Jim Carrey echt b\vervelend als hij 'leuk' gaat doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |