Op deze manier kunnen zo natuurlijk ook een derde ring creeren. Lijkt me top. Ik zag laatst op foto´s dat er toch nog genoeg ruimte is. Lijkt me wel een goed idee. Een derde ring maken de diepte in. Komt het nog dichter bij het veld te liggen. Ik weet zeker dat dit een nog sfeervoller stadion zal betekenen. Een realistische capaciteit van pak em beet 25.000 man, en de Euroborg alsnog met drie ringen. Lijkt me helemaal top. Nu nog iemand die daar een realistisch uitziende foto van weet te soepen...??
Overigens, we hebben het al een tijdje over komend seizoen en de stand op de ranglijst die we voor ogen hebben. Als we eens kijken naar het aantal punten en niet de stand. Afgelopen jaar 56 punten. Met welk aantal punten is het seizoen geslaag. Ik ben een beetje bang dat we (ik) wat te hoge verwachtingen hebben en zit een beetje te dubben over het aantal punten. De selectie lijkt eerder versterkt dat verzwakt, toch durf ik niet uit te gaan van een evenaring van die 56 punten. Aan de andere kant moeten we niet te snel tevreden zijn. Lastig dus om daar wat van te maken.
Vooruit dan maar, op voorhand ben ik met 50 punten tevreden maar ik hoop stilletjes op een paar meer. Een aantal van minder dan 50 punten hoeft niet op voorhand te betekenen dat we ontevreden moeten zijn maar dat ligt dan aan de stand, of het wat oplevert en het verloop van het seizoen. Bijvoorbeeld 45 punten halen en de beker winnen is ook leuk
![]()
.
Fd