Das ff wat minder...quote:Bruno Silva voorlopig uit de roulatie
GRONINGEN - FC Groningen kan voorlopig niet beschikken over Bruno Silva. De Uruguyaan heeft al een tijdje last van een knieblessure. Hij gaat maandag voor uitvoerig onderzoek naar het ziekenhuis.
Mark Jan Fledderus en Danny Holla kunnen zaterdag in de Euroborg ook niet spelen in de oefenwedstrijd tegen de Portugese landskampioen en bekerwinnaar FC Porto.
Fledderus heeft een bovenbeenblessure. Holla heeft een knieblessure.
FC Groningen-FC Porto begint zaterdag om 19.00 uur in de Euroborg. De spelers van de FC worden om 18.00 uur voorgesteld aan de supporters.
Bron: RTV Noord
Is Matthijs de enige optie voor rechtsback? Aangezien Buijs toch meer een middenvelder is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:37 schreef The_Verve het volgende:
Nou ja, gelukkig hebben we Matthijs voor rechtsback.
Beetje apart dat Silva dit niet even in het tussenseizoen heeft laten onderzoeken...![]()
Nou idd, daar snap ik ook helemaal niks van... die sedoc hoor je toch niet klagen, dolblij dat hij is bij een profclub te mogen spelen trainen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:43 schreef The_Verve het volgende:
Tja, Valery Sedoc moest zo nodig weg bij Groningen. Die kon toch wel aardig rechtsback spelen. Ik vond hem niet minder dan Matthijs op die positie.
Hoe speelde Lovre? is Suarez nog ingevallen? vertel vertel vertel Noca, Clauw...........quote:22 juli, 21:10 uur
FC Groningen heeft zaterdagavond in Euroborg met 2-2 gelijkgespeeld tegen de Portugese kampioen en bekerhouder FC Porto. Erik Nevland bracht de FC zowel voor als na rust op voorsprong. Invallers Adriano en Anderson brachten de stand tweemaal op gelijke hoogte. Voor het duel werden de spelers gepresenteerd aan het publiek.
Straks meer…
Opstelling FC Groningen
1 Roorda; 2C Matthijs, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Van der Linden; 6 Lindgren, 7 Buijs, 8 Levchenko, 10 Lovre; 9 Salmon, 11 Nevland.
Bron: FC Groningen
Ik vind hem juist erg gewaagd aan Roorda. Zitten niet ver van elkaar af qua keepwerk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef detulp050 het volgende:
Vooral van Loo bakte er weinig van eerlijk gezegd; het leek wel een showkeeper soms
Ik denk dat we kwalitatief een beter team hebben dan vorig jaar, maar alles moet net op zijn plaats vallen. Ik ben tevreden als we bij de eerste negen eindigen. De prestatie van dit jaar zal denk ik niet geëvenaard worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:30 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Wat is de verwachting voor het volgende seizoen zo van de Grun supporters op Fok?
Sankohquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Sankoh lijkt verder te gaan waar ie vorig seizoen is gestopt
Denk het ook, bij ons in H was het zeer goed te horen. Het galmde in het begin toe wel erg trouwens.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:50 schreef The_Verve het volgende:
Over het geluid: dan zal het er wel aan liggen waar je zit. Ik kon in E geen woord verstaan.
Dat heet voordeel geven.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:19 schreef The_Verve het volgende:
De 2-1 was wel een cadeautje van Luinge. Hij wilde tegen Salmon fluiten die een overtreding beging totdat ie zag dat Nevland vrij voor de keeper kwam...
Een goal tegenkrijgen lijkt me nou niet echt voordeel...quote:
Net wakker + voor het eerst dat ik het FC Groningen topic lees. En ga jij de regels van het voetbal nog maar een keer nalezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:34 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, je bent een beetje laat. Voorspelbaar +1. Was duidelijk een overtreding van Salmon. Ik realiseerde me meteen weer waarom Luinge Groningen niet mag fluiten...
Vond het een goede speler, kwam goed mee op en was daardoor wel lastig.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef methodmich het volgende:
Bosingwa gescoord dus. Leuk.
Hoe vonden jullie hem spelen? Zal wel rechtsback hebben gestaan.
Dacht ik toch ook. Het is qua bouwconstructie niet mogelijk om de hoogte in te gaan, dus dan zouden ze de diepte in moeten gaan. Grasmat verlagen en dan onderaan wat extra tribunes creeren. Maar goed dat is voorlopig nog toekomst muziek.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:
ik heb trouwens eerder gehoord dat het qua constructie niet mogelijk is, dus ik vond het ook raar om te lezen. ik dacht dat ze de diepte inwilden; de grasmat verlagen en dan de tribunes naar beneden uitbreiden.
Spijt me wel maar daar ben ik het dus niet mee eens. Als ze 40 punten halen is het een teleurstellend seizoen want dat betekent ongeveer plek 11 t/m 13. Met deze selectie MOET je streven naar meer en MAG je MIJNS INZIENS met 40 punten absoluut niet tevreden zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:58 schreef Prosac het volgende:
Meer dan 40 punten is eigenlijk gewoon weer top..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |