Ik stond 5 meter links van je!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Valt tegen, ze staat vooral in de weg bij concerten.
Daar hou ik juist van. Minimalisme. Het is ingenieuze muziek die je wel een paar keer moet luisteren voor je het 'hoort'. Ik ben niet echt van de Drum and Bass.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Autechre is wel minimalistischer ja, dat zeker. Ik ga dat nummer es opzetten denk ik.
Wow.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ehqo en Stofje wel eens irl ontmoeten. Het liefst tegelijk.
Stofje is 'do-able'. Ehqo wil ik ook wel 's meeten ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Misstique het volgende:
Ik wil ehqo en Stofje wel eens irl ontmoeten. Het liefst tegelijk.
Na mn vakantie ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er waren plannen voor een 'grote'. Maar je wil op kortere termijn?
Hallo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Ik wil seks!!
Waar blijf je nou vent!quote:
Dan moet je Dago even vermakenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Ik wil seks!!
quote:
Nu staat het in een vreemd context.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
Ik wil seks!!
Ik ga zo an die Arbeit ja.quote:
Ik zie het. Dat was niet mijn intentie.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:05 schreef ehqo het volgende:
[..]
[..]
Nu staat het in een vreemd context.
Kwestie van prioriteiten stellen!quote:
quote:
Andersom.quote:
Boven een poort, waar je dan in moet, hoe Freud!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar staat vrij. hihi..
oh jee, weer zo'n emancipatiefreakjequote:
Pfieuw. Niets vleselijks. Enkel een band.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie het. Dat was niet mijn intentie.
Welnee! Er is nog niks vastgelegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
Wanneer was die grote meet nou? Of word ik buitengesloten
En dat dan weer vice dito.quote:
Juist.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Pfieuw. Niets vleselijks. Enkel een band.
Als in, skuttelbroaien?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Dagonet het volgende:
Mt, skuttelen?
het is hier nog steeds onbewolkt. Ik ga straks wel even douchen, dus dan krijg ik oa natte voeten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:08 schreef TrenTs het volgende:
Ik zag op buienrader dat we trouwens zometeen best wel es natte voeten zouden kunnen krijgen.
Ik wilde het net gaan voorstellen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Dagonet het volgende:
Mt, skuttelen?
Neuh, not quitequote:
http://www.buienradar.nl/home.aspx?r=vakantie&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is hier nog steeds onbewolkt. Ik ga straks wel even douchen, dus dan krijg ik oa natte voeten.
De mensen in CUL.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie had gedacht dat ik kan koken!
Ik iig niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie had gedacht dat ik kan koken!
na-kend?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is hier nog steeds onbewolkt. Ik ga straks wel even douchen, dus dan krijg ik oa natte voeten.
Ik ben nooit vuig.quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAquote:
Dat ook ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
Hooguit vunzig, dubbelzinnig, ranzig, vol van innuendo en doorspekt met double entendres.
ik douche zoals ik slaap: nakendquote:
Zo hoort het.quote:
Leepjes schunnig?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
Hooguit vunzig, dubbelzinnig, ranzig, vol van innuendo en doorspekt met double entendres.
Ik werk zoals ik typ. Chaotisch.quote:
Ik las lepeltjes.quote:
tja, anders duurt het voorspel zo lang. Weer die boxershort uittrekken, zucht, vermoeiend hoorquote:
en handicap?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef ehqo het volgende:
Ik masturbeer zoals ik golf. Met lange halen.
Mevrouw Stofje, is dat zoiets als de vrouw van Dirkh?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
Ik had mevrouw Stofje aan de telefoon. Het mag weer over seks gaan.
Okay.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
Ik had mevrouw Stofje aan de telefoon. Het mag weer over seks gaan.
Hmm. Even denken hoe ik masturbeer. Ik denk dat ik masturbeer, zoals een molen. Ik draai rond, m'n wieken gaan alle kanten op en uiteindelijk komt er iets uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef ehqo het volgende:
Ik masturbeer zoals ik golf. Met lange halen.
Geen idee. Ik weet niet wat/hoe/wie de vrouw van Dirkh was. Dirkh zie ik echter te weinig op FOK en dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mevrouw Stofje, is dat zoiets als de vrouw van Dirkh?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, anders duurt het voorspel zo lang. Weer die boxershort uittrekken, zucht, vermoeiend hoor
Jij komt nooit op het blog of wel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat/hoe/wie de vrouw van Dirkh was. Dirkh zie ik echter te weinig op FOK en dat vind ik jammer.
Zal ik m'n cam aanzetten en m'n naakte torso en wat eronder bungelt aan je tonen, als soort van compromis?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg stelletje vuigaards! Heb eens meelij met de mensen zonder seks en hou erover op! Hou er verdulle over op ja! Er posten hier ook vrome, onschuldige meisjes die jullie helemaal verpesten!
wat? ben ik nou weer vrouwonvriendelijk?quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, anders duurt het voorspel zo lang. Weer die boxershort uittrekken, zucht, vermoeiend hoor
Ik heb vandaag het knopje náást My Active Topics ontdekt. Het heet Active Topics. Ik ben vandaag buiten ONZ gekomenquote:
Ok.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zal ik m'n cam aanzetten en m'n naakte torso en wat eronder bungelt aan je tonen, als soort van compromis?
Hmm, Dago en Mt . met dezelfde reactie, zou ik een gevoelige snaar hebben geraaktquote:
Doe maar duur.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef ehqo het volgende:
Tijd voor een douche. En erna een restant tonijnsalade met ciabatta, en een rosé. Vaarwel voor nu.
Vuilak, wie doet nou zoiets??!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zal ik m'n cam aanzetten en m'n naakte torso en wat eronder bungelt aan je tonen, als soort van compromis?
Vind ik een mooie uitdrukking. "Een gevoelige snaar raken". Ik weet niet. Zijn er ook ongevoeldige snaren? En wat voor snaren zijn er nog meer? Wat zou de ontstaansgeschiedenis zijn van dat gezegde?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, Dago en Mt . met dezelfde reactie, zou ik een gevoelige snaar hebben geraakt
Het voelt als een bevrijding. Minderjarige meisjes op TMF.nl oppikken en dan je hele webcam onderklotsen.quote:
Mt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Misstique het volgende:
CHOWIBABY!!!!!!!
Én jonge, aantrekkelijke, matig gespierde mannen als ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vieze oude mannen met bierbuiken en sigaren bungelend tussen hun baard.
Een maand ná Mt. Toch snel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het knopje náást My Active Topics ontdekt. Het heet Active Topics. Ik ben vandaag buiten ONZ gekomen.
Mijn vrouw heeft Nederlands gestudeerd, ik zal het eens vragen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vind ik een mooie uitdrukking. "Een gevoelige snaar raken". Ik weet niet. Zijn er ook ongevoeldige snaren? En wat voor snaren zijn er nog meer? Wat zou de ontstaansgeschiedenis zijn van dat gezegde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |