Uit dezelfde film...quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef nixxx het volgende:
doe mij maar een mooie vrouwzonder maskertje
lekkerquote:
hoiquote:
op mijn werk in zoeterwoude!quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Catherine Keener
Als ik lesbisch was......
maar ik huppelde daar nietquote:
Met jou... Als je wil natuurlijk!quote:
Geen tijd te verliezen dan!quote:
quote:
Dit was de 'ben jij vanavond dominant of ik?' vraag...quote:
De kunst van het subtiel verleiden bezit hij welquote:
* Twisted_fok in nixxx wangetje knijpt en: "Koetsjiekoe." zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
troost je me niet nu ik zo keihard afgewezen wordt door
chrissie
neequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
troost je me niet nu ik zo keihard afgewezen wordt door
chrissie
Ik bewonderde je juist omdat je hem zo goed onder de duim hebt, maar stiekem zit het dus toch anders in elkaar. Damnit!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef vibri het volgende:
[..]
De kunst van het subtiel verleiden bezit hij wel
En ook al weet ik dat dondersgoed, toch trap ik er elke keer weer in![]()
Dat doen we toch altijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:04 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben even weg
jongens hou het niveau een beetje op peil graag
You go girl!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
ik probeer allemaal je te versieren en niks geen reactie en nu het niet lukt bij die stomme chrissie ben ik zeker goed genoeg
nou nee meneertje ik verdien respect!
We zitten beide niet onder de duim van de ander. Gelijkwaardigheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bewonderde je juist omdat je hem zo goed onder de duim hebt, maar stiekem zit het dus toch anders in elkaar. Damnit!
chrissie is niet stomquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok in nixxx wangetje knijpt en: "Koetsjiekoe." zegt.
MUAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bewonderde je juist omdat je hem zo goed onder de duim hebt, maar stiekem zit het dus toch anders in elkaar. Damnit!
1998quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Girlpower is zooooo... wanneer waren de Spice Girls ook alweer 'in'?
vroegah, toen de meisjes nog geen hersenen bezaten om met zoiets mee te doen ipv een eigen mening te hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Girlpower is zooooo... wanneer waren de Spice Girls ook alweer 'in'?
Dat is van alle tijden heur Pheno, alleen het onderwerp van massale adoratie veranderd steeds.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
vroegah, toen de meisjes nog geen hersenen bezaten om met zoiets mee te doen ipv een eigen mening te hebben
maar ik ben een volwassen kindquote:
wie is het tegenwoordigquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden heur Pheno, alleen het onderwerp van massale adoratie veranderd steeds.
Nee, want incest is stom.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar ik ben een volwassen kindwil je me adopteren?
ooooh !quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |