Uit dezelfde film...quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef nixxx het volgende:
doe mij maar een mooie vrouwzonder maskertje
lekkerquote:
hoiquote:
op mijn werk in zoeterwoude!quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:02 schreef vibri het volgende:
[..]
Catherine Keener
Als ik lesbisch was......
maar ik huppelde daar nietquote:
Met jou... Als je wil natuurlijk!quote:
Geen tijd te verliezen dan!quote:
quote:
Dit was de 'ben jij vanavond dominant of ik?' vraag...quote:
De kunst van het subtiel verleiden bezit hij welquote:
* Twisted_fok in nixxx wangetje knijpt en: "Koetsjiekoe." zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
troost je me niet nu ik zo keihard afgewezen wordt door
chrissie
neequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
troost je me niet nu ik zo keihard afgewezen wordt door
chrissie
Ik bewonderde je juist omdat je hem zo goed onder de duim hebt, maar stiekem zit het dus toch anders in elkaar. Damnit!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef vibri het volgende:
[..]
De kunst van het subtiel verleiden bezit hij wel
En ook al weet ik dat dondersgoed, toch trap ik er elke keer weer in![]()
Dat doen we toch altijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:04 schreef Viper_74 het volgende:
Ik ben even weg
jongens hou het niveau een beetje op peil graag
You go girl!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee
ik probeer allemaal je te versieren en niks geen reactie en nu het niet lukt bij die stomme chrissie ben ik zeker goed genoeg
nou nee meneertje ik verdien respect!
We zitten beide niet onder de duim van de ander. Gelijkwaardigheidquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bewonderde je juist omdat je hem zo goed onder de duim hebt, maar stiekem zit het dus toch anders in elkaar. Damnit!
chrissie is niet stomquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok in nixxx wangetje knijpt en: "Koetsjiekoe." zegt.
MUAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bewonderde je juist omdat je hem zo goed onder de duim hebt, maar stiekem zit het dus toch anders in elkaar. Damnit!
1998quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Girlpower is zooooo... wanneer waren de Spice Girls ook alweer 'in'?
vroegah, toen de meisjes nog geen hersenen bezaten om met zoiets mee te doen ipv een eigen mening te hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Girlpower is zooooo... wanneer waren de Spice Girls ook alweer 'in'?
Dat is van alle tijden heur Pheno, alleen het onderwerp van massale adoratie veranderd steeds.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
vroegah, toen de meisjes nog geen hersenen bezaten om met zoiets mee te doen ipv een eigen mening te hebben
maar ik ben een volwassen kindquote:
wie is het tegenwoordigquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden heur Pheno, alleen het onderwerp van massale adoratie veranderd steeds.
Nee, want incest is stom.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar ik ben een volwassen kindwil je me adopteren?
ooooh !quote:
quote:
Ja, wettelijk ben je familie he na adoptatie. Dat je het even weet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
De stap van adoptatie naar incest ben ik even kwijt
Als me ouders een zusje adopteren, is dat dan incest
Jij bent knapper dan Airwin Caraquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
Dat wist ik van jou ook niet... dacht ik..![]()
Picsquote:
als je wil mag je mijn persoonlijke assistent wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh gosh, een beroemdheid. *adoratie*
laat je moeder wel blijven, iemand moet het zware werk doen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je wil mag je mijn persoonlijke assistent worden
dan ontsla ik wel een paar mensen
ik heb geen pics van airwinquote:
Al die moeite, voor mij?! Wauw.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je wil mag je mijn persoonlijke assistent worden
dan ontsla ik wel een paar mensen
jij gaat toch ontbijt maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Al die moeite, voor mij?! Wauw.
Ik doe geen huishoudelijke klusjes voor je whatsoever. Wil je me nog steeds als PA?
nakendquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent toch het ontbijt, zorg jij maar dat je in orde bent dan.!
jouw kadetjes om mijn worst?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent toch het ontbijt, zorg jij maar dat je in orde bent dan.!
ja hoor daar heb ik toch andere mensen voor suffie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Al die moeite, voor mij?! Wauw.
Ik doe geen huishoudelijke klusjes voor je whatsoever. Wil je me nog steeds als PA?
je probeert toch ergens in uit te blinken...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij doet het ook altijd gelijk weer zo vulgair klinken. Een begaafd jongeman.
Dan is het goed, mits ik in mooie uniformpjes mag rondhuppelen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja hoor daar heb ik toch andere mensen voor suffie!
misschien als je een lieve PA bent laat ik ze ook wel eens iets voor jou opruimen
ranzige uitspraken moeten altijd pijnlijjk in zicht blijvenquote:
wat je wil!quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan is het goed, mits ik in mooie uniformpjes mag rondhuppelen natuurlijk.
hoiquote:
Van je gebreken je talent maken is een uiterst goede ontwikkeling. Hoewel..quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
je probeert toch ergens in uit te blinken...
en je belt niet even!quote:
Maar wel elegant.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat je wil!
als het maar weinig stof is en zo
bloot op de juiste plaatsen... kort en zo...
Eenzame rukkers unite?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef liefie_ het volgende:
waar is nixxx?
ik vond dit voor hem:
[..]
oooh foei liefie, sorry
ik heb ook een talent voor slapen! dat zul je nog merkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Van je gebreken je talent maken is een uiterst goede ontwikkeling. Hoewel..![]()
sssst hij had t niet door!quote:
Trustenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb ook een talent voor slapen! dat zul je nog merkenWelterusten!
Dat jij dit wel wat voor hem vond:quote:
Dat?quote:Mannen die in bed maar zelden aan hun trekken komen, en geen schaamte kennen, moeten op 5 augustus zeker naar Groot-Brittannië gaan. Tijdens de eerste Britse "masturbatiemarathon" kunnen ze daar hun witte boodschap kwijt. En dat allemaal voor het goede doel.
ik dacht zelf meer aan ronduit hoerig...quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar wel elegant.
Mooie uniformpjes dus.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat jij dit wel wat voor hem vond:
[..]
Dat?
Gelukkig maar, ik houd niet van hoerig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht zelf meer aan ronduit hoerig...
maja ik zal alleen kort en sexy opnemen in het contact en je verder nog enige vrijheid gunnen
lieve baas ben ik
potverdoriequote:Op woensdag 19 juli 2006 23:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik houd niet van hoerig.
Ja, sorry.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie
dus dat latex verpleegstersunifrompje dat ik had besteld voor je als veRrassing kan terug?
ik heb mn eerste muggenbultenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
insecten
kamikaze-bug-attacks op je oog zijn niet okay.
Gefeliciteerd meid.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb mn eerste muggenbulten
nu voel ik me niet meer zo ongewilt en afgewezen!
spel·ling·chec·ker (de ~ (m.), ~s)quote:
het is al wel weer lang geledenquote:
de dramas van mn levenquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:53 schreef Dickies het volgende:
Hoe ver ben je als je je zelfs door muggen afgewezen voelt
Zelfs BttD heeft dat stadium niet bereikt.
SBS bedoel je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de dramas van mn leven
ik voel een goede rtl 4 film opkomen
Dude, sick.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:55 schreef Pheno het volgende:
Kent iemand de Sultan met mexicaans smaakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |