Dan kun je er zelf in gaan zitten!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Pheno het volgende:
Alles is op
De fun heb ik al gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow
klinkt als een perfecte woensdag avond bezigheid!
Ga even bij m'n tante langs. Die heeft altijd genoeg in de koelkast liggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef Pheno het volgende:
Alles is op
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen!
Waarom? Het is prachtig weer! Vanmiddag lekker naar en in Nijmegen gelopen. Het is niet eens snikheet, gewoon lekker. Ik snap het geklaag echt niet!quote:
Waar zie je mij klagen waarde Pheno?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Het is prachtig weer! Vanmiddag lekker naar en in Nijmegen gelopen. Het is niet eens snikheet, gewoon lekker. Ik snap het geklaag echt niet!
Spinvis heeft duidelijk nog niet gedokenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef AirwiN het volgende:
Ik wil alleen maar zwemmen!
Waar zie je me zeggen dat ik jouw vermeende geklaag bedoel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zie je mij klagen waarde Pheno?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar zie je me zeggen dat ik jouw vermeende geklaag bedoel?
Jij weet ook wel dat 90% van de Nederlanders aan het piepen is. Niets zijn de sbs6ers gewendquote:
Ik doe immer mijn best om de eenheidsworst zorgvuldig te vermijden!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat 90% van de Nederlanders aan het piepen is. Niets zijn de sbs6ers gewend
Het komt niet in je hoofd op dat er zat mensen zijn voor wie het echt te warm is en er lichamelijk ongemak van ondervinden he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat 90% van de Nederlanders aan het piepen is. Niets zijn de sbs6ers gewend
ik heb nog geen echt geklaag gehoordquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
is 90% van de bevolking tegenwoordig al zo ver?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het komt niet in je hoofd op dat er zat mensen zijn voor wie het echt te warm is en er lichamelijk ongemak van ondervinden he?
Ik wel, alleen al in het centrum daarstraks was het weer een klaagzang van mensenquote:
Nijmegen... Dan noem je ook wel een plaats zeg. Op het strand was iedereen gewoon relaxed aan het genieten... Behalve vibri, want die had het koud!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, alleen al in het centrum daarstraks was het weer een klaagzang van mensen
Ik heb er geen metingen van gezien, jij wel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
is 90% van de bevolking tegenwoordig al zo ver?
ah, daar zat die overige 10%quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nijmegen... Dan noem je ook wel een plaats zeg. Op het strand was iedereen gewoon relaxed aan het genieten... Behalve vibri, want die had het koud!
Nietusquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:52 schreef Pheno het volgende:
vol
En? Al geneukt?quote:
die heb ik!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef Aarti het volgende:
ik wil een festini aardbei
Ik weet dat het aanmaken van een nieuwe OP en topic gemiddeld niet langer duurt dan een 'sex sessie' van jou, dan wel niet de gemiddelde man.quote:
ik begin mijn sexuele voorlichting voor pubers dan ook niet te schokkendquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik weet dat het aanmaken van een nieuwe OP en topic gemiddeld niet langer duurt dan een 'sex sessie' van jou, dan wel niet de gemiddelde man.
Maar ik was echt net 5 sec te laat, balen
demi single godquote:
Sex met jezelf telt ook hoor...quote:
en je bent nu op fok omdat....?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Christine het volgende:
Strand.
Roséetje op het strand met drie vriendinnen.
Lekkere vriendinnen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef Christine het volgende:
Strand.
Roséetje op het strand met drie vriendinnen.
ze wilde het even laten weten denk ikquote:
ah, duidelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat ik net thuis ben en zo ga slapen..
* Viper_74 fotoboek kliktquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ze wilde het even laten weten denk ik
Ik laat even weten dat ik onder de douche spring en daarna me bed in duik, niet interessante info denk ik zo
En wie riep er ook al weer "Pleur ff op!"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nijmegen... Dan noem je ook wel een plaats zeg. Op het strand was iedereen gewoon relaxed aan het genieten... Behalve vibri, want die had het koud!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Pheno het volgende:
BTW Airwin, je succeswensen richting _arual_ hebben niet geholpen, morgen hoeft ze niet te komen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef vibri het volgende:
[..]
En wie riep er ook al weer "Pleur ff op!"?
Dat is tegenwoordig nog je enige weerwoord lijkt het wel...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
* AirwiN mompelt iets over inzoomen op de uitzondering...
de boel is verzet, dus je was nog veel te vroegquote:
Geen afstel gelukkig!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
de boel is verzet, dus je was nog veel te vroeg
Nou moet ik proberen vrij te krijgen, dan ben ik iig thuis in het geval dat, nou ja, je weet wel...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig nog je enige weerwoord lijkt het wel...
Nee, dat niet. Anders was het weer een gezellige depri week geworden, vermoed ik.quote:
oh ja, fietsband. Morgen.quote:
Succesquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:19 schreef Pheno het volgende:
BTW Airwin, je succeswensen richting _arual_ hebben niet geholpen, morgen hoeft ze niet te komen
dankquote:
Ik heb er geen ervaring mee gelukkig. Maar ik kan me voorstellen dat de situatie ontzettend frustrerend is...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Anders was het weer een gezellige depri week geworden, vermoed ik.
Plak je mee?quote:
Het is een complot zeg ik je!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:31 schreef Viper_74 het volgende:
Utrecht
wtf doet iedereen bij mij in de buurt, da's eng
Never give up, never surrender...quote:
Je studeert ook niet meer... wijn, rosé of een lekker baco wordt 't nu...quote:
neuh.. dankjequote:
quote:
Avondwinkelquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
neuh.. dankje
@ Aartikom eens brengen!
en ben jij de wannabe vierde musketier?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:40 schreef AirwiN het volgende:
Q, Sjowhan en nixxx zijn de drie musketiers van de SC...
stommerd!quote:
Ik ben Don Quichotte, de Cassanova, de marquis de Sade etc...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
en ben jij de wannabe vierde musketier?
aha een MPS klantjequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben Don Quichotte, de Cassanova, de marquis de Sade etc...
Een klap van de molen heb je wel gehad jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don Juan bedoel je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
jij kunt zoveel beter krijgen meissiequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Don Juan bedoel je?
Hoewel die andere drie ook loonies waren, dus wat dat betreft klopt 't wel
Johnny Deppquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij kunt zoveel beter krijgen meissie
robby williams ofzo
of den diejen iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef vibri het volgende:
[..]
Johnny Depp
Die uiteraard on Juan de Marco speelde in de gelijknamige film![]()
hubba hubbaquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:48 schreef vibri het volgende:
[..]
Johnny Depp
Die uiteraard on Juan de Marco speelde in de gelijknamige film![]()
Erasmus ziet een mooie vrouw:quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:54 schreef nixxx het volgende:
doe mij maar een mooie vrouwzonder maskertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |