abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:01:48 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40766162
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:48 schreef Tomaz het volgende:
Verslagen zijn zo 1990... FFWD was tof, Nature One legendarisch!

Groetjes,
T.
Beste T,

Zoek het uit.

Groetjes,
JC.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:02:24 #177
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_40766186
Komt voor elkaar. Maar nu even niet.

Hoogachtend,
D.M. V.
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:14:49 #178
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_40774140
quote:
Now playing:
03-interstate-remember_me__shawn_mitska_and_tyler_michaud_remix.mp3
Hemels

FFWD was ehhh... Regenachtig
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_40775527
Zo. Net terug van een mooi weekend. FFWD was ondanks de regen leuk om bij te zijn. De Intuitiontruck zag er tof uit! After-party in de Asta was super. Cor Fijneman vs. Phynn die gewoon een plaat van onze aller Swopfile draaiden! Maar dat kan Swopfile beter zelf vertellen .
pi_40777663
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef DreamAway het volgende:
Komt voor elkaar. Maar nu even niet.

Hoogachtend,
D.M. V.
Ik sluit me hier volledig bij aan.

Mvg,

J.C. P.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 13 augustus 2006 @ 22:48:36 #181
67464 m-kay
Halloooo!
pi_40780243
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef hp22 het volgende:

[..]

Ik sluit me hier volledig bij aan.

Mvg,

J.C. P.
Ik wil wel typen, maar het lukt niet echt. Morgen dus maar. .

Hoogachtend,

M.M. K.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_40785976
Leuk die initialen, mag ik ook?

Vriendelijke groet,

T.M. Z.
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:26:25 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40791467
R.P. t. B.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:51:49 #184
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_40792142
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:48 schreef m-kay het volgende:

[..]

Ik wil wel typen, maar het lukt niet echt. Morgen dus maar. .

Hoogachtend,

M.M. K.
Of eind van de week.
Hierbij een verzoek voor J.C. P. om gelieve de foto's zo spoedig mogelijk te uploaden en door te sturen.

Bij voorbaat mijn welgemeende dank.

Met vriendelijke groet,
DMV
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_40798732
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:51 schreef DreamAway het volgende:

[..]

Of eind van de week.
Hierbij een verzoek voor J.C. P. om gelieve de foto's zo spoedig mogelijk te uploaden en door te sturen.

Bij voorbaat mijn welgemeende dank.

Met vriendelijke groet,
DMV
My thoughts exactly!

Zaterdagochtend, 8.37 uur, al op weg in de bus naar Casa del RNR! Na m-kay en MarkzMan_X gemeet te hebben in de trein en al flink gepilst te hebben bij RNR (het was een grapje hoor Tom ) op naar het centrum! Dit verliep echter iets minder voorspoedig dan gehoopt, een stuk of 200 'Rotterdamse jongeren' had een metro en een metrostation overgenomen. Coke, messen, de hele mikmak! We besloten de metro maar te verlaten aangezien deze toch niet vetrok en het ook niet erg gezellig was, geen slechte zet zo bleek later want buiten stonden inmiddels 7 politiebusjes geparkeerd. Enfin, de volgende metro leverde gelukkig geen problemen op!

Iets later dan gepland arriveerden we bij het begin van de route maar wat bleek, bijna alle trucks waren al voorbij! Het leek erop dat ze een stuk sneller reden dan vorig jaar. Na een stukje lopen in de stromende regen stonden we op de Coolsingel, voor de route uit. Truck 12 was waar we voor kwamen, de Intuition truck! Leon Bolier was inmiddels aan het draaien en we liepen erachteraan.

De truck zag er mooi uit, het geluid was haarzuiver maar ook snoeihard! Het was inmiddels opgeklaard en zelfs de zon brak door! Heerlijke platen schalde uit de speakers en het was toch nog relatief druk! Toen we bij de brug arriveerden kwam het weer met bakken uit de hemel maar dat kon de pret niet drukken, lekker onder de paraplu en gaan! Toen we midden op de brug reden had Menno 'Beautiful Things' ingemixt, wat weer voldoende was voor het nodige kippenvel!

Een paar platen later was het alweer afgelopen en konden we terugkijken op een mooie opwarmer voor de avond! Na bier, wraps (hulde Marco!) en nog meer bier op naar de Asta!

De opener was onze 'eigen' Deen Kris O'Neil die de vloer langzamerhand goed wist te vullen! Leon Bolier draaide ook lekker net als eerder die dag, maar dan zonder al die mixfouten . Wat blijven 'It's A Fine Day (Leon Bolier Remix)' en vooral 'The Mighty Ducks' toch goddelijk zeg!! Menno was ook weer super als altijd, de ableton live robot . Finne en Cor hadden de eer om af te sluiten. Alhoewel Cor een paar vreselijk kazige techers draaide was het een topset! Phynn draaide bijna alleen maar classics en uiteraard is 'id' van niemand minder dan swopfile ook gedraaid!

Om half 5 was het tijd om het nachtnet van de NS een bezoekje te brengen en ons leven op het spel te zetten in een taxi van een niet Nederlands sprekende taxichauffeur met 120 door een woonwijk

Kortom, een erg fijn weekend! Meer foto's en filmpjes hier!

[ Bericht 1% gewijzigd door hp22 op 14-08-2006 17:27:09 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_40799730
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef hp22 het volgende:

[..]

iin de trein en al flink gepilst te hebben bij RNR (het was een grapje hoor Tom )
matige garpjes... Gezien 't feit dat wij wél om 10u de eerste halve liters openden!
pi_40800552
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:51:53 #188
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_40800824
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Tomaz het volgende:

[..]

matige garpjes... Gezien 't feit dat wij wél om 10u de eerste halve liters openden!
Ik wilde al zeggen.... Dat lijkt me toch niet meer dan normaal
Puik verslag HP22
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_40801735
Goed verwoord, hp22. En m-kay, die link! x 100
pi_40802942
Wie heeft de CD van Gabriel and Dresden al beluisterd?

ik kan niet wachten, heb hem als het goed is binnenkort binnen.
pi_40803048
Eerm... Bloom? Of komt er een nieuwe aan. Ik weet iig van niets .
pi_40803352
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Eerm... Bloom? Of komt er een nieuwe aan. Ik weet iig van niets .
www.gabrielanddresden.com

Bloom vond ik zwaar tegenvallen
pi_40803474
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:11 schreef Poepoog het volgende:

[..]

www.gabrielanddresden.com

Bloom vond ik zwaar tegenvallen
Gabriel & Dresden - Gabriel & Dresden
Let Go
Eleven
Enemy
Dust in the wind
Mass Repeat
Closer
Not Enough
Amsterdam Interlude
New Path
Sydney
Dangerous Power
Tracking Treasure Down

Best tof album, maar je moet ervan houden. Dangerous Power!

Gabriel_And_Dresden-Gabriel_And_Dresden-CD-2006-POW
pi_40803528
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef m-kay het volgende:

Gabriel_And_Dresden-Gabriel_And_Dresden-CD-2006-POW
, ik besloot een keer aardig te zijn.
pi_40803575
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

, ik besloot een keer aardig te zijn.
Doen we hier niet aan. .
pi_40804182
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef hp22 het volgende:

[..]
...en uiteraard is 'id' van niemand minder dan swopfile ook gedraaid!
alles kapot
pi_40804253
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef swopfile het volgende:

[..]

alles kapot
Die break is ook tof. Stond een meisje naast me alles kapot te hakken, maar ging de break stiekum nog even door. Ze keek boos, ik lachtte, het was een mooi moment... .

*stil*
*mooi*
  maandag 14 augustus 2006 @ 20:01:54 #200
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40805375
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 19:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Triest: *** Fok! Trance CD Augustus 2006 ***
Die las ik ook, vandaar dat ik hier maar weer een keer kom kijken. Het valt me op dat hier toch nog veel trancefans komen van het kaliber dat ik een jaar geleden was. Op dat moment was trance de main-undergroundstream om het zo maar eens te noemen. Tegenwoordig is dat meer de electro/electro-house en dat is nu ook meer mijn ding. Nog steeds slechts het underground gedeelte hoor, ik erger me nog steeds dood aan de dancemuziek die er op de radio gedraaid wordt, ookal is dat niet meer Armin van Buuren maar Bob Sinclar.

Toch leuk om te lezen dat er hier nog een hoop die-hard Jon O'Bir, Perry O'Neill en Markus Schultzfans zitten. Die komen aankomend weekend hier in Eindhoven draaien en er kriebelt toch wel weer iets om dat weer eens te gaan checken
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')