dus toch!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Zaterdag 2 September een feestje in de Poema weer van de heren: Tomaz, HP22 en Jackson! Line-up volgt...![]()
De bedoeling was om een Sunrise set te draaien maar het publiek wilde liever wat stevigersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zag net trouwens de tracklist van Markus op Nature-1
Op het feest moet het vast goed hebben geklonken (zitten ook veel goeie platen tussen) maar gaat Markus niet een beetje teveel met Armin om![]()
goed bezig mannen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Zaterdag 2 September een feestje in de Poema weer van de heren: Tomaz, HP22 en Jackson! Line-up volgt...![]()
Pumpkin draait hij al tijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zag net trouwens de tracklist van Markus op Nature-1
Ik moet hem nog beluisteren maar wat een platen zitten daar in zeg![]()
01 Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs. Elevation intro mix)
02 Randy Katana - Plastic Fantastic (Randy Katana Remix)
03 Alex M.O.R.P.H. vs. Rank 1 - Life Less Ordinary
04 Max Graham - Crank
05 Yilmaz Altanhan - Eighties (original mix)
06 Divini and Warning - 4LB
07 Re:Locate - Rogue
08 Sander van Doorn - Pumpkin
09 KLF - What Time is Love? (remix)
10 ID
11 Alex Dolby - Smokin' Mountain
12 Mode Hookers - Instumental vs. Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach (Markus Schulz mashup)
13 Max Graham - Automatic Weapon
14 Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez remix) (Markus Schulz rework)
15 Markus Schulz Feat. Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden mix)
16 Love Machine - Poison
17 Tiësto - Traffic (remix)
Op het feest moet het vast goed hebben geklonken (zitten ook veel goeie platen tussen) maar gaat Markus niet een beetje teveel met Armin om![]()
Maar het valt me nou pas opquote:
Beste T,quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:48 schreef Tomaz het volgende:
Verslagen zijn zo 1990... FFWD was tof, Nature One legendarisch!
Groetjes,
T.
Hemelsquote:Now playing:
03-interstate-remember_me__shawn_mitska_and_tyler_michaud_remix.mp3
Ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef DreamAway het volgende:
Komt voor elkaar. Maar nu even niet.
Hoogachtend,
D.M. V.
Ik wil wel typen, maar het lukt niet echt. Morgen dus maar.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Mvg,
J.C. P.
Of eind van de week.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:48 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik wil wel typen, maar het lukt niet echt. Morgen dus maar..
Hoogachtend,
M.M. K.
My thoughts exactly!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:51 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Of eind van de week.
Hierbij een verzoek voor J.C. P. om gelieve de foto's zo spoedig mogelijk te uploaden en door te sturen.
Bij voorbaat mijn welgemeende dank.
Met vriendelijke groet,
DMV
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
iin de trein en al flink gepilst te hebben bij RNR (het was een grapje hoor Tom)
Ik wilde al zeggen.... Dat lijkt me toch niet meer dan normaalquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef Tomaz het volgende:
[..]matige garpjes... Gezien 't feit dat wij wél om 10u de eerste halve liters openden!
![]()
www.gabrielanddresden.comquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:01 schreef MarkzMan_X het volgende:
Eerm... Bloom? Of komt er een nieuwe aan. Ik weet iig van niets.
Gabriel & Dresden - Gabriel & Dresdenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
www.gabrielanddresden.com
Bloom vond ik zwaar tegenvallen![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef m-kay het volgende:
Gabriel_And_Dresden-Gabriel_And_Dresden-CD-2006-POW
Doen we hier niet aan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
, ik besloot een keer aardig te zijn.
alles kapotquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
...en uiteraard is 'id' van niemand minder dan swopfile ook gedraaid!
Die break is ook tof. Stond een meisje naast me alles kapot te hakken, maar ging de break stiekum nog even door. Ze keek boos, ik lachtte, het was een mooi moment...quote:
OMGquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:41 schreef m-kay het volgende:
http://www.hema-onlineler(...)%20ik%20DJ/index.htm!!!!
Die las ik ook, vandaar dat ik hier maar weer een keer kom kijken. Het valt me op dat hier toch nog veel trancefans komen van het kaliber dat ik een jaar geleden was. Op dat moment was trance de main-undergroundstream om het zo maar eens te noemen. Tegenwoordig is dat meer de electro/electro-house en dat is nu ook meer mijn ding. Nog steeds slechts het underground gedeelte hoor, ik erger me nog steeds dood aan de dancemuziek die er op de radio gedraaid wordt, ookal is dat niet meer Armin van Buuren maar Bob Sinclar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
Triest: *** Fok! Trance CD Augustus 2006 ***
ja, dat ga ik doen!!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:41 schreef m-kay het volgende:
http://www.hema-onlineler(...)%20ik%20DJ/index.htm!!!!
Als een dolle faderflippen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:16 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, dat ga ik doen!!!!![]()
![]()
die service van hema wordt ook steeds breder heh!
Gewoon gaan! Perry draaide in Breda en Goes ook heerlijk (altijd eigenlijk) en het is gratis entreequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Toch leuk om te lezen dat er hier nog een hoop die-hard Jon O'Bir, Perry O'Neill en Markus Schultzfans zitten. Die komen aankomend weekend hier in Eindhoven draaien en er kriebelt toch wel weer iets om dat weer eens te gaan checken![]()
dit verklaard wel waarom sander kleinenberg met een hema shirt rondliep op sensation whitequote:
Schulz is ook niet meer wat ie geweest is hoor, sinds ie weer eens zonodig bij Özgür langs moest komenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Molluck het volgende:
Toch leuk om te lezen dat er hier nog een hoop die-hard Jon O'Bir, Perry O'Neill en Markus Schultzfans zitten. Die komen aankomend weekend hier in Eindhoven draaien en er kriebelt toch wel weer iets om dat weer eens te gaan checken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |