Juh. En het wordt zaterdag kut-weer! 70% neerslagkans!quote:
ja dat is echt volop klote!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Juh. En het wordt zaterdag kut-weer! 70% neerslagkans!.
Met grafweer ga ik niet voor mijn verdriet in rotterdam staanquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Juh. En het wordt zaterdag kut-weer! 70% neerslagkans!.
ook met goed weer nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Met grafweer ga ik niet voor mijn verdriet in rotterdam staan![]()
Neerslagkans alweer 80% volgens het KNMI. Toch maar eens kijken of ik het feest in de Asta leuk genoeg vind om voor op en neer te gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Met grafweer ga ik niet voor mijn verdriet in rotterdam staan![]()
quote:
Jah, ik hoorde net "play it louder" volgens mij. Tune net pas in... Dikke bagger dusquote:
Komt allen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah, ik hoorde net "play it louder" volgens mij. Tune net pas in... Dikke bagger dus
Enfin!
Zaterdag 2 September een feestje in de Poema weer van de heren: Tomaz, HP22 en Jackson! Line-up volgt...![]()
dus toch!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Zaterdag 2 September een feestje in de Poema weer van de heren: Tomaz, HP22 en Jackson! Line-up volgt...![]()
De bedoeling was om een Sunrise set te draaien maar het publiek wilde liever wat stevigersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zag net trouwens de tracklist van Markus op Nature-1
Op het feest moet het vast goed hebben geklonken (zitten ook veel goeie platen tussen) maar gaat Markus niet een beetje teveel met Armin om![]()
goed bezig mannen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Pumpkin draait hij al tijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:09 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zag net trouwens de tracklist van Markus op Nature-1
Ik moet hem nog beluisteren maar wat een platen zitten daar in zeg![]()
01 Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs. Elevation intro mix)
02 Randy Katana - Plastic Fantastic (Randy Katana Remix)
03 Alex M.O.R.P.H. vs. Rank 1 - Life Less Ordinary
04 Max Graham - Crank
05 Yilmaz Altanhan - Eighties (original mix)
06 Divini and Warning - 4LB
07 Re:Locate - Rogue
08 Sander van Doorn - Pumpkin
09 KLF - What Time is Love? (remix)
10 ID
11 Alex Dolby - Smokin' Mountain
12 Mode Hookers - Instumental vs. Niklas Harding pres. Arcane - Ice Beach (Markus Schulz mashup)
13 Max Graham - Automatic Weapon
14 Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez remix) (Markus Schulz rework)
15 Markus Schulz Feat. Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden mix)
16 Love Machine - Poison
17 Tiësto - Traffic (remix)
Op het feest moet het vast goed hebben geklonken (zitten ook veel goeie platen tussen) maar gaat Markus niet een beetje teveel met Armin om![]()
Maar het valt me nou pas opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |