Kick ass he! Die Menno, ik zet 'm op 5 in de dj mag 100!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef hp22 het volgende:
Yes, Tom S 2 maal in de Poema!
En Jon O'Bir, mijn held! Wat toevallig zeg dat dit topic net over hem gaat
Wat een fan-tas-tisch stukje op die flyer over jou trouwens Tom
Heb er al 3quote:Tip van Menno zelf: haal je kaartje in de vvk! Slechts 500 beschikbaar
stoer!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar istie dan!![]()
Waarom zijn al die goeie feestjes zo ver wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef Tomaz het volgende:
*plaatje van line-up enzo
Daar istie dan!![]()
Godver de knetters.... ook gewoon kneiter dik op de monsterlijke flyer staanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar istie dan!![]()
Dat dacht ik zeg, TE vet!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef hp22 het volgende:
Wat een fan-tas-tisch stukje op die flyer over jou trouwens Tom
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:06 schreef hp22 het volgende:
Tip van Menno zelf: haal je kaartje in de vvk! Slechts 500 beschikbaar
2 bedoel jequote:
ha mooi dat eindelijk eens iemand laat zien dat het geen schande is om ipv vinyl een cdtje in de player te douwenquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eXjrTsIAUBk
![]()
Dit was wel een schande ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef Xantra het volgende:
[..]
ha mooi dat eindelijk eens iemand laat zien dat het geen schande is om ipv vinyl een cdtje in de player te douwen![]()
jah, hoor nog vaak genoeg: draai je vinyl, af en toe, ja nou zonder vinyl mag je je geen dj noemen, zielig héquote:
Dan zeg je terug: "mensen zonder verstand zouden ze de bek dicht moeten naaien!"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef Xantra het volgende:
[..]
jah, hoor nog vaak genoeg: draai je vinyl, af en toe, ja nou zonder vinyl mag je je geen dj noemen, zielig hé![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zeg je terug: "mensen zonder verstand zouden ze de bek dicht moeten naaien!"
![]()
ben er misschien niet, heb nog 2 andere feessies die ik af moet, maar zal me best doen om er bij te zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Aparte shit, dus zorg dat je erbij bent! Speciaal voor alle El Cheapo's gratis entree!
Dat staat er idd, zal wel iets zijn wat ze vaker gebruiken, zij hebben de flyer gemaaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Xantra het volgende:
[..]
ben er misschien niet, heb nog 2 andere feessies die ik af moet, maar zal me best doen om er bij te zijn...
edit: staat er daluxx op die kopfhorer?
Morgen! En dit topic mag vandaag nog wel volquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef DreamAway het volgende:
wederom een zeer toffe flyer mensen!!!![]()
Helaas kan ik er niet bij zijn!!!![]()
![]()
btw: wanneer vertekken de mannen naar Budapest?
heeeel veel plezier met zn allen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:15 schreef hp22 het volgende:
[..]
Morgen! En dit topic mag vandaag nog wel vol
Thx, gaat zeker lukken! KvA zijn er, Shane 54, Nick Warren, Jeff Mills en vast nog wel anderen, iig zaterdagavond afterparty met wederom KvAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:16 schreef DreamAway het volgende:
[..]
heeeel veel plezier met zn allen!![]()
draaien er nog 'bekenden' trouwens daar?![]()
mag ik de naam uitzoeken voor t volgende topic?![]()
KvA enzo...super!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
Thx, gaat zeker lukken! KvA zijn er, Shane 54, Nick Warren, Jeff Mills en vast nog wel anderen, iig zaterdagavond afterparty met wederom KvA
Euuh volgende keer ok? Deel 51 staat al weken te wachten namelijk
Damn, puike flyert!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Aparte shit, dus zorg dat je erbij bent! Speciaal voor alle El Cheapo's gratis entree!
Ik was 2 weken weg weet je nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef DreamAway het volgende:
[..]
KvA enzo...super!![]()
je moet ook es geduld hebben! ik mocht nog een keertje kiezen![]()
next time it's my call....ik zal er goed over nadenken![]()
Trancequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:53 schreef Veersesmurf het volgende:
Wordt er 2 sept. op het laatst ook nog wat trance gedraaid zodat iedereen alles kapot kan hakken? Of is het alleen echt house zeg maar?
*smurf gaat er (eindelijk een keer) bij zijn![]()
dan wordt het keihard los gaan op andere platen die voor mij allemaal onbekend zijn, dat gaat nog leuk wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Trance
Dat woord ken ik niet! iig niet 2sep
Dat wordt steviger dan een trance feestje hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
dan wordt het keihard los gaan op andere platen die voor mij allemaal onbekend zijn, dat gaat nog leuk worden![]()
En of dat leuk gaat worden! Alles kapot!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
dan wordt het keihard los gaan op andere platen die voor mij allemaal onbekend zijn, dat gaat nog leuk worden![]()
Moet je Joost weer naar huis dragen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:51 schreef m-kay het volgende:
Ja hoi, ik ben er ook bij. Slaapplaats is geregeld..
Eén fiets, twee knaapjes. Dat wordt nog leuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef hp22 het volgende:
[..]
Moet je Joost weer naar huis dragen?
En dan moet jij zeker nog sturen ook!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef m-kay het volgende:
[..]
Eén fiets, twee knaapjes. Dat wordt nog leuk..
Veiligheid boven alles. Maaruh, hoeveel mag het pils dit keer in de Poema kosten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef hp22 het volgende:
[..]
En dan moet jij zeker nog sturen ook!
Volgens mij 2,10 ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Veiligheid boven alles. Maaruh, hoeveel mag het pils dit keer in de Poema kosten?
Ow kut, ik heb ook nog een straatBBQquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ow kut, ik heb ook nog een straatBBQdie dag. Naja, komt helemaal goed. Meer pils Corona is beter, zegt Jackson altijd maar zo....
Aan die tvp heb je niet veel meer denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef dutchmage het volgende:
ik denk er nog even over na 23 septklinkt goed in iedergeval
tevens tvp
23 sept in de asta! en wat is er 2 sept.? heb nog wel een gaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:08 schreef hp22 het volgende:
[..]
Aan die tvp heb je niet veel meer denk ik
En bedoel je niet 2 sep?
Ooow de trance classicsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
23 sept in de asta! en wat is er 2 sept.? heb nog wel een gaatje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |