Damn, puike flyert!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:36 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Aparte shit, dus zorg dat je erbij bent! Speciaal voor alle El Cheapo's gratis entree!
Ik was 2 weken weg weet je nogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:24 schreef DreamAway het volgende:
[..]
KvA enzo...super!![]()
je moet ook es geduld hebben! ik mocht nog een keertje kiezen![]()
next time it's my call....ik zal er goed over nadenken![]()
Trancequote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:53 schreef Veersesmurf het volgende:
Wordt er 2 sept. op het laatst ook nog wat trance gedraaid zodat iedereen alles kapot kan hakken? Of is het alleen echt house zeg maar?
*smurf gaat er (eindelijk een keer) bij zijn![]()
dan wordt het keihard los gaan op andere platen die voor mij allemaal onbekend zijn, dat gaat nog leuk wordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Trance
Dat woord ken ik niet! iig niet 2sep
Dat wordt steviger dan een trance feestje hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
dan wordt het keihard los gaan op andere platen die voor mij allemaal onbekend zijn, dat gaat nog leuk worden![]()
En of dat leuk gaat worden! Alles kapot!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:11 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
dan wordt het keihard los gaan op andere platen die voor mij allemaal onbekend zijn, dat gaat nog leuk worden![]()
Moet je Joost weer naar huis dragen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:51 schreef m-kay het volgende:
Ja hoi, ik ben er ook bij. Slaapplaats is geregeld..
Eén fiets, twee knaapjes. Dat wordt nog leuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef hp22 het volgende:
[..]
Moet je Joost weer naar huis dragen?
En dan moet jij zeker nog sturen ook!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef m-kay het volgende:
[..]
Eén fiets, twee knaapjes. Dat wordt nog leuk..
Veiligheid boven alles. Maaruh, hoeveel mag het pils dit keer in de Poema kosten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:01 schreef hp22 het volgende:
[..]
En dan moet jij zeker nog sturen ook!
Volgens mij 2,10 ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:02 schreef m-kay het volgende:
[..]
Veiligheid boven alles. Maaruh, hoeveel mag het pils dit keer in de Poema kosten?
Ow kut, ik heb ook nog een straatBBQquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:05 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ow kut, ik heb ook nog een straatBBQdie dag. Naja, komt helemaal goed. Meer pils Corona is beter, zegt Jackson altijd maar zo....
Aan die tvp heb je niet veel meer denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:07 schreef dutchmage het volgende:
ik denk er nog even over na 23 septklinkt goed in iedergeval
tevens tvp
23 sept in de asta! en wat is er 2 sept.? heb nog wel een gaatjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:08 schreef hp22 het volgende:
[..]
Aan die tvp heb je niet veel meer denk ik
En bedoel je niet 2 sep?
Ooow de trance classicsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
23 sept in de asta! en wat is er 2 sept.? heb nog wel een gaatje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |