quote:
oud nieuws
![]()
12-11-06 a Ahoy!
Overigens... Tomorrowland was gaaf!
Anders dan ik had verwacht, maar het is goed bevallen!
We vertrokken rond 9 uur, en als we niet verkeerd waren gereden vanwege 1 achterlijk belgisch bord waren we er veel te vroeg geweest,uiteindelijk arriveerden we rond half 12 bij De Schoore. Kaartjes opgehaald en in de rij, waar een paar zeer fijne klanken waren van een 'onbekende' dj, 'I'm gonna let you' (weet officiële titel niet, maar wil t nummer nog wel hebben!!!) en control freak tijdens het enteren is wel erg aangenaam!
Eerst een tijdje het terrein en alle tenten bekeken, het was kleiner dan ik dacht, maar wel erg mooi! Vooral de Main stage was erg mooi opgezet, en tussendoor allerlei fantasierijke kleinere tentjes deden het ook goed.
Volgens onze oude line-up moest Ronald van Gelderen om 1 uur beginnen in de Perfecto/Storm tent, dit was dus helemaal omgegooid en het liep een half uur uit. Om half 2 begon ene Liam ... met draaien. Het klonk goed, maar jammer dat er totaal geen opbouw in zat, het was meteen hardtrance.
Na enkele Belgen gemeet te hebben was het tijd voor Phynn vs Fred Baker. Ze hebben een heerlijke energieke set weggegeven...1 van de beste van die dag!
Tijdens de set begon het buiten te plenzen en door n paar gaten in de tent werden we lekker verkoeld, want t was ernstig warm daarbinnen.
Welke er precies hierna kwamen weet ik niet meer, we kregen namelijk geen officieel boekje mee, omdat je daarvoor perse je paspoort bij moest hebben
![]()
en aangezien ik dat niet had heb ik nu niets aan die oude line-up.
Na een verzoekje aan Jonas om Second Turn te draaien, was het tijd voor Menno vs Estuera. Zoals ik verwacht had ook een hele goede set, niet met Second Turn maar met Estuera - Flow (net zo lekker
![]()
) Castamara, Loving Arms,Rogue...en nog n hoop meer platen die ik niet meer weet als hoogtepunten
![]()
!
Ronald van Gelderen was weer erg extravagant, en draaide 'gewoon' goed!
Nadat Markus opkwam (die overigens zijn zoontje mee had genomen die heerlijk mee stond te juichen
![]()
) zijn we even wat gaan eten en even gaan zitten. Mijn voeten deden errug zeer, maar meer dan een kwartier zat er niet in want het klonk te lekker!
Wachtend op Paul Oakenfold kwamen we tot een grote teleurstelling... we kregen eerst Mark Norman vs Cor Fijneman... een iets te langdradige set naar mijn idee...ze hadden er iets meer hoogtepunten in moeten brengen.
Na een uurtje meende ik dat het dan eindelijk zover was....Oakie!
Maarnee.... Mark en Cor gingen fijn nog een half uurtje door....en daarna volgde er geen Oakie. Achteraf hoorde ik dat hij had gecanceld omdat ie naar Madonna moest ofzo... de basterd!
We zijn naar de Main gegaan om een stukje David Guetta te zien, die t erg lekker deed, wel met overbekende platen...'Smack my bitch up' ' Love don't let me go(walking away)' enz enz...
Ferry ging lekker, niet zo lekker als vorige week in Rotterdam...maar tres bien!
![]()
Uiteraard zaten er weer veel nummers van zn album LEF bij!
![]()
Everything is beautiful met iedereen die een hartje maakte in de lucht
Inmiddels werd het donker en zag alles er nog mooier uit, grote steekvlammen, lasers door de hele vallei en mooie lichteffecten...
Er was ruimte zat om te dansen, waarschijnlijk door het feit dat Dana bij de andere stage bezig was...was helemaal niet erg!
Als afsluiter kwam Armin Ferry aflossen. Voor de zoveelste keer heeft ie geopent met Shipwrecked...en toch blijf ik t een prachtige openingsplaat vinden...en vooral in zo'n omgeving!
Er zaten geloof ik 2 nummers tussen die ik niet kon, maar dat zal wel aan mij gelegen hebben!
Om kwart over 1 werd de muziek abrupt afgezet en had het geen nut meer om erom te schreeuwen.
Al met al een energie-vretende, hete, lekkere, gezellige dag!
pluspunten:
-mooie aankleding
-leuke kleinere (strand) tentjes met fijne muziek
- belgische frieten
-maar 5 wc'tjes gezien, en toch netjes schoon en fris!
- Belgen zijn ook heet!
- het weer, eerst te warm, daarna gewoon lekker
-genoeg zitplek/weinig mensen die ergens gingen zitten
- dj's waren goed bereikbaar en op de foto was totaal geen probleem
minpunten:
-mensen die alleen maar aan je zitten en t niet snappen dat als je de handen wegduwt dat zoiets als 'rot op' betekend
- my feet were killing me
Volgend jaar maar eens vergelijken met Dance Valley!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |