En je verwacht nu een hele uitlegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe werkt dat dan ? Bij mij loopt de bass niet gelijk etc.Ik kan alleen live, maar ik moet het gewoon in elkaar zetten zeg maar
Daar drinken we een hj-tje op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef m-kay het volgende:
Ja, gefeliciteerd met je verjaardag hp22..
Jij snapt hetquote:
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ja, gefeliciteerd, hp22!
... ligt MSN eruit?
Thx!quote:Op maandag 24 juli 2006 03:55 schreef Tomaz het volgende:
HP, ook namens mij nog van harte jongen! Have fun in Thailand!
Het is redelijk reanimeren deze dagen wat trance betreft in Nederland maar we doen ons bestquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:41 schreef superhaagie het volgende:
tvp...
Toppie, Trance blijft leven... heerlijk
Ik vroeg niet of je er 1 wou zoekenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:22 schreef jackson het volgende:
Dan kan je 1 van de mooiste vrouwen ter wereld in je avatar hebben maar ik ga toch echt het internet niet voor je afzoeken voor een filmpje van Ableton. Zoek zelf ofzo
Zoals ik eerder zei... je kan me op msn toevoegen en dan kan ik de beginselen uitleggen doormiddel van wat screenshots en tekst. Tis heel simpel namelijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je er 1 wou zoekenOf iemand die verstand van Ableton snel een 1 minuut filmpje kan maken met camtasia ofzo
Tsja, werkte m'n msn maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei... je kan me op msn toevoegen en dan kan ik de beginselen uitleggen doormiddel van wat screenshots en tekst. Tis heel simpel namelijk![]()
Knuppelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |