Johquote:Op maandag 24 juli 2006 18:23 schreef vosss het volgende:
/blabla is geen geldig commando pipo
Wat heb je gedaan precies? Een andere DNS server handmatig ingevuld ofzo?
Je weet dat je dat niet daar doet?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wou mijn ip veranderen.
Ja in de cms, iets met ipconfig/ en dan nog wat.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet dat je dat niet daar doet?
Waarmo wil je je ip veranderen?
Als mijn internet daardoor werkt, ja graagquote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef trancethrust het volgende:
op je screenie zie k een proxy server staan, wil je dat wel?
uhm het is cmd.. als je cms opstart ofzo heb je volgens mij dik een trojan opgestart ofzo.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja in de cms, iets met ipconfig/ en dan nog wat.
Renew had ik al geprobeertquote:Op maandag 24 juli 2006 18:29 schreef trancethrust het volgende:
[..]
uhm het is cmd.. als je cms opstart ofzo heb je volgens mij dik een trojan opgestart ofzo.
probeer anders eens het volgende in cmd:
ipconfig /release <enter>
ipconfig /renew <enter>
dan haalt ie een nieuwe ip adres van een dhcp server die je hopelijk in de buurt hebt. In principe moet daarna alles t doen zoals normaal. Check nog wel ff je proxy settings; normaal gesproken staan die uit tenzij je dus echt via een proxy wilt of moet werken
Heletijd als ik FF uitzet dan moet ik de settings weer terug zetten als ik het weer aanzetquote:Op maandag 24 juli 2006 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ha, ik heb proxy automatisch detecteren gedaan bij firefox en nu werkt het![]()
Dat werkt waarschijnlijk alleen maar omdat FF doorheeft dat dit volslagen nonsense is om in te vullen, en er dus niks mee doetquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb nou bij Firefox bij proxy server 255.255.255.0 ingevoerd (werkt)
Kijk op je laptop hoe het daar staat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Ik heb kabel verbinding (draadloos)
2. Wat is Proxy en hoe weet ik wat de settings zijn ?
Waar kan ik dat zien dan op m'n laptop ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk op je laptop hoe het daar staat?
Kijk op je router wat er ingesteld staat?
Kijk ergens waar het wel werkt in huis![]()
Je zit toch zelf met je dikke vingers overal te kloten.... Waar je zit te kloten moet je op je laptop kijken wat daar staat. Dus bij je internet instellingen waar je die screenie van hebt enzo. Van mijn part check je je msn instellingen op je laptop maar vergelijk gewoon iets.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien dan op m'n laptop ?Gewoon bij de msn settings ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |