Waarom post je dan hier?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef Burbo het volgende:
Whehe, ik zapte er vanmiddag overheen, wát een kutserie zeg.
Ze is bezig zooi in haar eten en drinken te gooien, met het gevolg dat Emily op zijn zacht gezegd wat volgzaam is (ze heeft dat spul gejat in de kliniek waar ze therapie heeft)quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Michellee het volgende:
Wat heeft Barbara met Emily gedaan?
ah vroeg me al af hoe ze eraan kwam, dat had ik even gemistquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef maril het volgende:
[..]
(ze heeft dat spul gejat in de kliniek waar ze therapie heeft)
Nee, is juist leuk, zo. Goede foto's, ook.quote:
Nee dit is een andere Julia (naam is toeval).quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Is die Julia trouwens dezelfde Julia als van een tijdje terug? Julia Lindsey ofzo?
Is Simon trouwens weer weg? En Katie? (ja ik kijk niet meer zo frequent)
Nou ja, zojuist hebben ze Thankgiving gehad, dus is niet raar, nee. (Ik heb trouwens nog niks gezien)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:52 schreef KWAKje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik de enige die af en toe kerstversiering ziet hangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja! Dat vond ik altijd zo kutirritant in die soap. Zit je hier met 35 graden in de zon te bakken en zij zitten Thanksgiving te vierenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:10 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Nou ja, zojuist hebben ze Thankgiving gehad, dus is niet raar, nee. (Ik heb trouwens nog niks gezien)
Ik was Nikki ook helemaal vergetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Urnie het volgende:
En waar is Nikki eik ineens gebleven? Niet dat ik haar mis of zo, want ik vind haar absoluut niet goed acteren, maar het viel me ineens op. Ik dacht dat Hal haar aangenomen had op het politiebureau?
katie sucksquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:52 schreef Vivi het volgende:
Katie is juist leuk
Ik vind Jennifer net een wassen beeld.
Simon is wel een lekker ding.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef Ticootje het volgende:
ik snap toch niet waarom katie nu weer terug is, die snpt het niet helemaal hoor. Simon komt over een jaar toch ook weer terug.. pfff oude koeien uit de sloot halen, hoe bedoel je?!
Dat komt omdat Alli alweer verliefd is op Aaron.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Katie!![]()
Ik vind d'r zo leuk..![]()
Wat ik nou weer niet snap he, dat komt opeens ff naar bove, dat hele gedoe met Chris en Alison..
Ze doen zo normaal tegen elkaar, alsof er niks gebeurt is..
Het lijkt wel alsof het van het 1 op het andere moment weer gewoon okeej was..
Zoiets gaat normaal gesproken helemaal niet zo snel..![]()
( ja ik weet het, het is een soap)
Toch vind ik het vaag..![]()
http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/2004/20041204.shtmlquote:
Dat zei ikkequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:45 schreef Danaa het volgende:
Jack en Carly !
Inderdaad DarkElf; Katie is beter dan die roodharige Jennifer!!
Ik ben Alison echt zatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:10 schreef Ticootje het volgende:
ik vind ali en aaron zo leuk samen!!!
Ja, overdrijven is ook een vak.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, wat is die Julia toch een sekreet![]()
![]()
.
"I think I've won!"!
Ik moest spontaan lachenquote:
Hoe dan, Jack heeft eindelijk besloten dat ie voor Carly kiestquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef Urnie het volgende:
Een huilende Craig werkt inderdaad op mijn lachspieren.
Beetje jammer dat uitgerekend Julia de pagina met Carly d'r handtekening heeft gevonden. Dat zal ze vast weer tegen Carly gaan gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:09 schreef Michellee het volgende:
Zit Sierra nu achter de ontvoering van Craig?
waarom vertelde je die site nouquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:13 schreef melke het volgende:
[..]
http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/2004/20041204.shtml
Let op met lezen ivm SPOIL!!!!!
Juist omdat ze best goed is irriteert ze je zoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het is verder een goede actrice maar ze haalt het bloed onder m'n nagels vandaan met dat gejank altijd..![]()
Geen idee, maar het blijft een soap, dus je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:58 schreef Moja het volgende:
[..]
Hoe dan, Jack heeft eindelijk besloten dat ie voor Carly kiest![]()
mee eensquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Dusty, die zal ik zeker niet uit mn bed schoppen!!
Die kop was inderdaad bureaublad-waardigquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:11 schreef Danaa het volgende:
heerlijk deze uitzending dat Julia daar staat en Jaack haar verteld dat hij zijn keus heeft gemaakt, HEERLIJK!
Boeieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 juli 2006 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die kop was inderdaad bureaublad-waardig.
"BUT YOU PROMISED JJ"
quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:00 schreef Michellee het volgende:
Ja daar sta je dan in je lingerie........![]()
Lijkt me vrij duidelijk als je wat posts omhoog leest.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Zwaffel het volgende:
hoi,ik heb het gemist. Wie wil zo lief zijn het me te vertellen?
ik had ht ook willen zienquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk als je wat posts omhoog leest.
Jack heeft voor Carly gekozen en dit aan Julia verteld, terwijl zij dat dat hij voor haar gekozen had. Ze stond helemaal klaar in haar nieuw lingeriesetjetoen hij de genadeklap kwam geven....
Ge-wel-dig![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
Als ik mocht kiezen dan zou ik wel eens met Henry wat willen drinken ofzo, ik moet altijd zo om hem lachen,
en zo onaantrekkelijk vind ik hem nou ook weer niet eigenlijk..![]()
Maar goed, waar is Henry gebleven? Heb hem al weken niet gezien..
Maar nu Katie terug is denk ik dat we hem wel weer wat meer te zien krijgen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Vast niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Koningin het volgende:
Ben beniewd of Julia nog wat gaat proberen om Jack om te krijgen voor haar zelf.
Probeer eens op zijn echte naam op lime-wire of er iets te voorschijn komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Day het volgende:
Ik heb ATWT jaren gevolgd, maar heb er helaas geen tijd meer voor. Zo nu en dan (als ik toevallig thuis ben) pik ik wel een aflevering mee.
Ik heb een vraagje aan jullie, want volgens mij zitten hier wel de diehards. Jaren geleden, Jack was toen nog niet zo in ATWT, heeft hij een waanzinnig mooi nummer gezongen, het was een ballad. Ik had de aflevering opgenomen en heb de video tig keer gezien, omdat ik het zo mooi vond. Videoband ben ik echter kwijt en ik heb geen idee meer hoe het nummer heet.
Iemand hier enig idee en of het nog ergens terug te zien/horen is?
Hij heeft een keer time in de botle gezongen voor Carly weet niet of je dat bedoelt, tip! in google muziek atwt invullen en kijk wat je krijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Day het volgende:
Ik heb ATWT jaren gevolgd, maar heb er helaas geen tijd meer voor. Zo nu en dan (als ik toevallig thuis ben) pik ik wel een aflevering mee.
Ik heb een vraagje aan jullie, want volgens mij zitten hier wel de diehards. Jaren geleden, Jack was toen nog niet zo in ATWT, heeft hij een waanzinnig mooi nummer gezongen, het was een ballad. Ik had de aflevering opgenomen en heb de video tig keer gezien, omdat ik het zo mooi vond. Videoband ben ik echter kwijt en ik heb geen idee meer hoe het nummer heet.
Iemand hier enig idee en of het nog ergens terug te zien/horen is?
Ik kots even gezellig met je meequote:Op maandag 31 juli 2006 18:48 schreef Shirley het volgende:
* Shirley kotst even flink op Julia met d'r bewegende neusvleugels en huilie gedrag.
ik ben al un uur aan het zoekenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef Zwaffel het volgende:hebben we dat nr van worth it all ook zonder zooi erdoor? gewoon echt puur?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:29 schreef Aventura het volgende:
Ik volg dit weer nu het niet meer overdag wordt uitgezonden. Heerlijk even soapen na mijn werk
Maareh vraagje: Wat heeft Julia precies met Holden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weet ik niet... maar voor de ''Juliahaters'' leuks nieuws.
Back in business.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Zal ik eens wat vertellen over Julia?Zeker goed nieuws..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weet ik niet... maar voor de ''Juliahaters'' leuks nieuws.
Maar moet wel toegeven dat ze heel goed speelt![]()
Overigens vind ik JJ ook beter "spelen" dan Parker..
En eindelijk zijn ze weer samen carly en Jack![]()
Me moeder die aan het lijnen was heeft dit gevierd met un appel-kaneel taartje![]()
Zaten we daar met zun 2tjes tevreten
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
dat figuurquote:
Me vriend die neuriet het ATWT tune al meequote:Heerlijk dit, beppen over ATWT.
Dat wordt je als man niet altijd in dank afgenomen, maar... ... ik kijk al jaren.
Hij gaat samen met holden naar emma toe, om tevragen of emma het goed vinddat julia en JJ daar mogen wonen..zodat jack ook kerst kan doorbrengen met JJquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef Danaa het volgende:
Wat is Jack nou van plan met Julia, ik begreep het niet helemaal hoor.. Dat hele gebeuren dat hij in de auto stapte met uhhh naam vergeten.. en toen ze terug kwamen dat hij zei ik wil met hun kerst vieren..
?????????
Nee, echt? Paar valse noten, G-man.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:44 schreef Zwaffel het volgende:
godverdomme ik krijg kippenvel van dat nr van jack
ja,echtquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:59 schreef Puppi het volgende:
[..]
Nee, echt? Paar valse noten, G-man.![]()
Persoonlijk vind ik Lily in Italie nog het mooist, met
'I can't make you love me'.
(Bonnie Raitt, later George Michael-cover)
Die kon ik helaas niet vinden op You-Tube.
Kan je lang wachten want dat heeft er nooit ingezetenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:04 schreef Michellee het volgende:
Er mag wel wat meer pit komen in Holdens karakter!
moet je eens kijken in het ATWT spoilertopic...zie je hoe hij er over een tijdje uitgaat zien...das nog veel ergerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:23 schreef Michellee het volgende:
Haha, nee en er mag ook wel iets gebeuren met zijn kapsel...
Alles wat ik weet is wat ik een tijdje terug ook gespoilerd heb:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:27 schreef Stamp_Kip het volgende:
wanneer komt simon eigelijk terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hopelijk komt hij al binnenkort al terug!
En niet te vergeten: de wereldberoemde Snyder ciderquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:56 schreef JaneDoe het volgende:
ugh emma
met dr appeltaarten en dr koekjes![]()
Carly en Jack in een soapie talkshow, over het 50-jarig jubileum en hun relatie door de jaren heen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:01 schreef Stamp_Kip het volgende:
(...)
En eindelijk zijn ze weer samen carly en Jack![]()
Me moeder die aan het lijnen was heeft dit gevierd met un appel-kaneel taartje![]()
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |