abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41707765
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Zoals dit dus:
[afbeelding]
Yes! Eindelijk een nieuwe, gratis energiebron! Je bent geniaal!
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_41708082
Las er net ook nog één. De mythe dat Ronald Reagan een domme president zou zijn geweest. Heeft waarschijnlijk te maken met z'n achtergrond als acteur, of met de ziekte van Parkinson die zich naar verluid in de nadagen van zijn presidentschap openbaarde. In werkelijkheid was het één van de slimste presidenten ooit (gemeten naar zijn IQ peil).
pi_41708370
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef buachaille het volgende:
Las er net ook nog één. De mythe dat Ronald Reagan een domme president zou zijn geweest. Heeft waarschijnlijk te maken met z'n achtergrond als acteur, of met de ziekte van Parkinson die zich naar verluid in de nadagen van zijn presidentschap openbaarde. In werkelijkheid was het één van de slimste presidenten ooit (gemeten naar zijn IQ peil).
Sommige uitspraken die hij deed waren anders behoorlijk stom.

Maar de IQ test zelf is wellicht een mooie mythe. Je hebt immers zelden dezelfde score, het is multiple choice, dus je kan ook gewoon gelukkig zijn in het kiezen en het zegt feitelijk alleen maar wat over hoe goed je bent in het doen van IQ-testen. Maar ja, mensen willen mensen nou eenmaal graag in hokjes duwen (waarom is me een raadsel).
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_41710033
Van Reagan is de uitspraak: "Ik stel vast dat iedereen die voor abortus is, al is geboren".
Maar hij heeft inderdaad wel een aantal domme dingen gedaan, de domste is nog wel:
quote:
In 1984, he was the first President to invite an openly homosexual couple, Ted Graber and Archie Case, to spend the night in the White House.
pi_41711098
Medeprofielwerkstukker heeft laten weten dat hij niet genoeg potentie vindt in mythes. D.w.z. niet genoeg om hier een heel werkstuk over te maken, dat aan de eisen voldoet. Ergens geef ik hem wel gelijk.
We maken ons profielwerkstuk nu over een hogedrukkannon, die we willen optimaliseren. Misschien maken we hierbij ook een luchtbuks.
Hallo
  maandag 25 september 2006 @ 17:42:04 #106
16442 Dutchman77
Wat krijgen we #$%^& nou?
pi_42117183
Hier is trouwens een mythe zoals de mytbusters hem graag hadden wileen uitvoeren maar niet mochten:
http://www.youtube.com/watch?v=1CPo_6L0ABk&NR
The Dude: "Yeah, well, that's just, like, your opinion, man."
pi_42147458
de mythe dat de evolutietheorie en de scheppingstheorie een raakvlak hebben
pi_42612052
De mythe dat hoererij het oudste beroep is. Volgens mij is het oudste beroep eerder soldaat, kinderoppasser, huisvrouw of kok. Maar er valt nog over te discusieren natuurlijk.
pi_42612432
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef buachaille het volgende:
De mythe dat hoererij het oudste beroep is. Volgens mij is het oudste beroep eerder soldaat, kinderoppasser, huisvrouw of kok. Maar er valt nog over te discusieren natuurlijk.
jager?
pi_42612446
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef buachaille het volgende:
hoewel, het eerste beroep als in 'dienst voor iemand anders' misschien wel.
pi_42612609
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:51 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

jager?
Die had ik wel in gedachten, maar vergeten neer te zetten. Had eerst landbouwer ingetypt
pi_42720328
Of de lucht van een scheet zwaarder is dan de lucht eromheen, en daarom dat een scheet blijft hangen. Je hebt ook luchtige, en die zijn sneller weg. Dus eigenlijk of het volume van de lucht van een scheet er voor zorgt dat hij wel/niet blijft hangen.
pi_64492705
Dit artikel is wel aardig voor mensen die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp: http://noorderlicht.vpro.nl/artikelen/41113615/

Het geeft een antwoord op de vragen:
- Mythe nummer een: Kinderen worden hyperactief van suiker.
- Nummer twee: Meer mensen plegen zelfmoord tijdens de feestdagen.
- De derde ‘waarheid’: De kerstster, of poinsettia, is een giftige plant.
- Nummer vier: De meeste lichaamswarmte verlies je via het hoofd.
- Mythe nummer vijf: Kerstdiners maken dik omdat ze vaak laat geserveerd worden.
- En de zesde en laatste mythe: Een kater kun je verhelpen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 17:16:18 #114
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_64501681
Wat eigenlijk nog nooit ontkracht noch bewezen is, is dat er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffen.

Ik denk dat het wel mogelijk is en dat er vrouwen/meisjes bestaan die erbij kunnen komen, maar diegenen die het kunnen zullen er waarschijnlijk nooit mee voor de dag komen. Ik denk dat de eerste die dat doet er meteen wereldberoemd mee wordt en er zelfs geld mee kan verdienen.
pi_64523874
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef DemonRage het volgende:
Wat eigenlijk nog nooit ontkracht noch bewezen is, is dat er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffen.
Probeer jij eerst je elleboog maar eens te beffen.
pi_64523922
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef DemonRage het volgende:

Ik denk dat het wel mogelijk is en dat er vrouwen/meisjes bestaan die erbij kunnen komen, maar diegenen die het kunnen zullen er waarschijnlijk nooit mee voor de dag komen. Ik denk dat de eerste die dat doet er meteen wereldberoemd mee wordt en er zelfs geld mee kan verdienen.
gast heb je nooit slangenmensen gezien in het circus ofzo? volgens mij als die meiden hun tong uitsteken
pi_64535399
dat jaarlijks 12.000.000 verkeersboetes bedoeld zijn voor de verkeersveiligheid
nothing will change without a rebel
  donderdag 1 januari 2009 @ 15:25:00 #118
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_64555389
quote:
Op woensdag 31 december 2008 08:47 schreef rival het volgende:

[..]

gast heb je nooit slangenmensen gezien in het circus ofzo? volgens mij als die meiden hun tong uitsteken
Je bedoelt zoiets?

Dan moet ze d'r hoofd nog 180° draaien al wil ze er (net) bij kunnen.
  maandag 5 januari 2009 @ 03:00:30 #119
181132 maxh
I am the lolrus
pi_64674518
De mythe dat zaad rimpels tegengaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')