Yes! Eindelijk een nieuwe, gratis energiebron! Je bent geniaal!quote:Op maandag 11 september 2006 15:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zoals dit dus:
[afbeelding]
Sommige uitspraken die hij deed waren anders behoorlijk stom.quote:Op maandag 11 september 2006 15:33 schreef buachaille het volgende:
Las er net ook nog één. De mythe dat Ronald Reagan een domme president zou zijn geweest. Heeft waarschijnlijk te maken met z'n achtergrond als acteur, of met de ziekte van Parkinson die zich naar verluid in de nadagen van zijn presidentschap openbaarde. In werkelijkheid was het één van de slimste presidenten ooit (gemeten naar zijn IQ peil).
quote:In 1984, he was the first President to invite an openly homosexual couple, Ted Graber and Archie Case, to spend the night in the White House.
jager?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef buachaille het volgende:
De mythe dat hoererij het oudste beroep is. Volgens mij is het oudste beroep eerder soldaat, kinderoppasser, huisvrouw of kok. Maar er valt nog over te discusieren natuurlijk.
hoewel, het eerste beroep als in 'dienst voor iemand anders' misschien wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef buachaille het volgende:
De mythe dat hoererij het oudste beroep is. Volgens mij is het oudste beroep eerder soldaat, kinderoppasser, huisvrouw of kok. Maar er valt nog over te discusieren natuurlijk.
Die had ik wel in gedachten, maar vergeten neer te zetten. Had eerst landbouwer ingetyptquote:
Probeer jij eerst je elleboog maar eens te beffen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef DemonRage het volgende:
Wat eigenlijk nog nooit ontkracht noch bewezen is, is dat er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffen.
gast heb je nooit slangenmensen gezien in het circus ofzo? volgens mij als die meiden hun tong uitstekenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:16 schreef DemonRage het volgende:
Wat eigenlijk nog nooit ontkracht noch bewezen is, is dat er vrouwen zijn die zichzelf kunnen beffen.
Ik denk dat het wel mogelijk is en dat er vrouwen/meisjes bestaan die erbij kunnen komen, maar diegenen die het kunnen zullen er waarschijnlijk nooit mee voor de dag komen. Ik denk dat de eerste die dat doet er meteen wereldberoemd mee wordt en er zelfs geld mee kan verdienen.
Je bedoelt zoiets?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
gast heb je nooit slangenmensen gezien in het circus ofzo? volgens mij als die meiden hun tong uitsteken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |