Hoop van niet, hoop da hij als een rasmussen de ettape wint, maar denk niet dat hij dat redt nu.quote:
wat denk je nou? op de volgende col 1 keer aanzetten, en tabee Pereiro.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, dan wint er misschien zo'n held die daarnet een buigende Pereiro liet terugkomen.
Ik vind dit een puike actie van Landis, ik hoop alleen dat Menchov rustig blijft en rustig in het wiel van kloden gaat hangen. Niet als een gek in willen halen en krachten sparen, want het is nog ver!!!!!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Eppie_NL het volgende:
Natuurlijk is dit mooi..een renner die 8 minuten achterstaat en ervoor gaat.....Landis denkt alles of niets.....maar als andere renners op 8 minuten zouden staan....zouden ze echt niet aanvallen dan geloofde ze het wel. Landis niet en denk nu of nooit...dat siert hem wel.
Het is 'maar' 8 minuten, bovendien pakt 'ie er in de tijdrit nog wat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Sethje het volgende:
Ze kunnen landis wel even laten rijden...die rijdt geen 10 minuten eraf.
Wat me wel steeds opvalt; er is een aanval, of er word even aangezet door een ploeg, dan vliegt iedereen er in trosjes vanaf...maar 10 minuten later zit het merendeel weer bij elkaar.
Maar het is wel leuk om naar te kijke natuurlijk
Niemand wil samenwerken met hem volgens mijquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef rubbereend het volgende:
jammer dat er voor de rest niemand is meegegaan
haha, mooi hoe alles in 1 dag kan veranderen. De enige reden dat Landis moet aanvallen is omdat ie op 10 minuten staat. Landis is niet ineens een aanvaller geworden. Net zo behoudzuchtig als Kloden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Art_Core het volgende:
Ik vind alles best - zelfs dat landis iedereen op een kwartiewr rijdt - als Klöden de tour maar niet wint. Die man is echt de vleesgeworden behoudzucht.
Echte sportman dusquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef 456 het volgende:
Landis is echt kamikaze piloot.
Welke stream kijk je?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef Coelho het volgende:
weet iemand hoe ik mijn mediaplayer zo kan instellen dat ie niet elke 10 sec. hoeft te bufferen? lagere kwaliteit of zo?
zit op mijn werk en wordt gek van 10 sec kijken, 20 sec. wachten etc.
Ik denk dat de top 15 wel bij Pereiro zit allemaal.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:46 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia?
O pas op. Inderdaad, ik zie dit liever hoor. Strijd leveren, en als je je opblaast jammer dan. Je hebt het geprobeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |