Dat zegt nog niets.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik denk dat de meeste meiden 'kusjes' schrijven als ze je leuk vinden.
Inscannen is beter. Handschrift zegt ook veel, als het trillerlig is geschreven dan zegt het pas echt veelquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat schreef ze verder? Typ het letterlijk over svp, dan kan ik een betere inschatting maken.
idd dan wordt ze van achter genomen door haar vriendquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef MrBadGuy het volgende:
....als het trillerlig is geschreven dan zegt het pas echt veel![]()
Heb je de laatste 10 jaar onder een steen gewoond?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shrien het volgende:
Een meisje wat ik best leuk vind kwam laatst op mn verjaardag en gaf een kaart met wat erin geschreven, en daar onder 'Liefs <naam>'
Wat betekent dit ?Kan iemand een verklaring geven wat ze hiermee bedoelt ?
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:14 schreef Croupouque het volgende:
Dat ligt er aan.
Als er in het kaartje: "Ik hoop dat je in je ballen gebeten wordt door een eenogige teckel met rabiės. Liefs, Trudy" geschreven staat, dan betwijfel ik of ze het lief bedoelt.
hou fan je?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Meisjes op MSN zeggen soms 'hfj' tegen me ('hou fan je') wat moet ik hier achter zoeken?![]()
Dat ze van het BrEeZaH tijdperk is en te lui is om volledige zinnen te schrijven. Daar heb je niets aanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Meisjes op MSN zeggen soms 'hfj' tegen me ('hou fan je') wat moet ik hier achter zoeken?![]()
Ja, diezelfde mensen denken dat je 'ik' spelt als 'iCkk'quote:
oh mijn god wat ben je zieligquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:12 schreef Shrien het volgende:
Een meisje wat ik best leuk vind kwam laatst op mn verjaardag en gaf een kaart met wat erin geschreven, en daar onder 'Liefs <naam>'
Wat betekent dit ?Kan iemand een verklaring geven wat ze hiermee bedoelt ?
![]()
Vind ik te formeel bij vrouwen waarmee je bevriend bentquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik schrijf altijd Groeten, of Groetjes natuurlijk met mijn naam erachter![]()
Of heel soms MVG..![]()
Ja, die gemist hebben dat je "eens" ook als "1s" kon schrijven......quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:58 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, diezelfde mensen denken dat je 'ik' spelt als 'iCkk'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |